Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1824

  • DATACOL POLSKA SP Z O O
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Praca mobilna w wyznaczonym terenie zgodnie z miesięcznym harmonogramem pracy; Pozyskiwanie nowych kluczowych klientów poprzez prezentację produktów wg zasad Datacol; Sprzedaż produktów, monitoring płatności, egzekwowanie płatności; Udział w szkoleniach w siedzibie firmie i w targach na...
  • Herbud Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów B2B (firmy instalacyjne HVAC/Industry). Prowadzenie sprzedaży (głównie w terenie) i realizacja wyznaczonych planów. Stałe monitorowanie rynku instalacji i tworzenie konkurencyjnych ofert. Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji...
  •  
  • Elis Textile Service Sp. z o.o. Sprawdzona firma
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania Jako Przedstawiciel Handlowy ds. serwisu odzieży ochronnej i roboczej będziesz odpowiedzialny za sprzedaż naszych usług do firm zatrudniających do 300 pracowników. Nasi Przedstawiciele Handlowi mają "wolną rękę" w planowaniu sobie dnia pracy... możesz pozyskiwać klientów z...
  • Villaro
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji; Prowadzenie negocjacji i realizacja celów budżetowych; Tworzenie ofert handlowych; Analiza rynku i potrzeb klientów; Raportowanie wyników;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy. Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb. Obsługa posprzedażowa. Wsparcie...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Stała współpraca i utrzymanie dobrego kontaktu z zespołem sprzedaży i Centralą. Obsługa Klientów w Oddziale. Prowadzenie administracji Oddziału, przygotowywanie raportów. Wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz ich kontrola. Ścisłe przestrzeganie i...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta Kontraktowego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Ochota    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kompleksowa obsługa i zarządzanie kontraktami sieciowymi z kluczowymi klientami firmy. Utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami poprzez kanały mailowe, telefoniczne i online. Sprawna obsługa i rozwiązywanie procesu uwag oraz reklamacji zgłaszanych przez klientów. Przygotowywanie...
  • Specjalista ds. dokumentacji kasowo-magazynowej (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi. Weryfikacja zgodności dostaw z zamówieniami oraz wprowadzanie dostaw do systemu; Obsługa dokumentacji magazynowej i kasowej zgodnie z...
  • Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mail); Updating information regarding cases. Meeting targets, following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner. What do we...
  • Mitarbeiter/in für Kundenbetreuung und Personaleinsatzplanung

    Carework Plus Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Gliwice    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Standort: Gliwice, Polen; Arbeitszeit: Vollzeit; Arbeitsweise: Telefonisch – Du betreust unsere Kunden & Betreuungskräfte in Deutschland; Arbeitsmodell: Hybrid – Büro & Homeoffice möglich; Branche: Soziale Dienstleistungen (Alltagsbegleitung nach § 45a SGB XI – kein Vermittler, keine...
  • Telemarketer / Telemarketerka

    Doradcy Energetyczni Sp. z o.o.   Warszawa, Aleja Komisji Edukacji Narodowej 18    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna  pełny etat   5 000 - 5 500 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: wykonywanie połączeń telefonicznych do klientów biznesowych; prezentacja korzyści współpracy i informacji o taryfach energetycznych; organizowanie spotkań dla doradców i wsparcie procesu sprzedaży; prowadzenie dokumentacji kontaktów w systemie CRM;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Korporacyjnych w Dziale Wsparcia Sprzedaży Korporacyjnej

    Medicover Sp. z o.o.   Wrocław, Powstańców Śląskich 7A    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
  • Travel Advisor with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your proactive, patient...
  • Loading Systems Polska Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    realizowanie celów sprzedażowych poprzez obsługę kluczowych partnerów biznesowych; prowadzenie działań handlowych od przygotowania ofert po finalizację zamówień budowanie i rozwijanie relacji z inwestorami, projektantami oraz wykonawcami; monitorowanie bieżących projektów oraz wizyty na...
  • Specjalista ds. Pozyskiwania Klientów

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 5 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska współpraca z zespołem przy budowaniu planów sprzedażowych dla wybranej grupy klientów; inicjowanie kontaktu z potencjalnymi klientami poprzez telefon i e-mail w celu organizowania spotkań doradczych; monitorowanie przypisanych kont i identyfikowanie nowych możliwości...
  • Specjalista ds. sprzedaży eksportowej

    BSP Bracket System Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Południe    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Obsługa sprzedaży zagranicznej (cały świat) Sporządzanie dokumentacji handlowej: oferty, zamówienia, zlecenia transportowe, dokumenty magazynowe, faktury, odprawy; Monitoring realizacji zamówień; Dbanie o właściwy obieg dokumentów; Współpraca z dostawcami; Utrzymywanie...
  • Liga Obrony Kraju - Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Dbałość o relacje z klientem, promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Bieżąca współpraca z księgowością, instruktorami i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. E-commerce

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne Obowiązki Nadzór nad realizacją zamówień i kompleksowa obsługa klienta na marketplace'ach (Allegro, Amazon, inne). Planowanie, wdrażanie i organizacja akcji promocyjnych na platformach sprzedażowych. Przygotowywanie i optymalizacja treści ofert (opisy, zdjęcia, atrybuty, słowa...
  • Specjalista ds. Zakupów (K/M)

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Obowiązki na stanowisku: Realizacja procesów zakupowych na materiały niezbędne do wykonania przeglądów samolotów. Wyszukiwanie, audytowanie i ocena potencjalnych dostawców materiałów i części lotniczych. Monitorowanie przebiegu realizacji zamówień. Koordynowanie transportu zamówionych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Handlu

    Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.   Poznań, ul. Bukowska 285    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 7 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m. in.: Wsparcie operacyjne działu handlu w realizacji bieżących zadań oraz projektów komercyjnych. Utrzymywanie regularnego kontaktu z najemcami: bieżąca współpraca, monitorowanie potrzeb, reagowanie na zgłaszane kwestie oraz wspieranie...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Czan Sp z o.o.   Garwolin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów zainteresowanych zakupem mieszkań oraz wynajmem lokali usługowych; Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami; Kompleksowe prowadzenie klienta przez proces sprzedaży – od pierwszego kontaktu po finalizację transakcji;...
  • Specjalista ds. handlowych – Dywizja Serwisu

    Rockfin S.A.   Małkowo    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za: Analizę rynku i wsparcie strategii sprzedaży usług serwisowych, Pozyskiwanie zapytań, wykonywanie arkuszy cenowych oraz przygotowanie ofert handlowych, Udział w rozmowach i negocjacjach handlowych – także w jęz.angielskim, Budowanie i utrzymywanie...
  • Specjalista ds. sprzedaży

    Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres zadań podstawowych: kontakty z klientami w zakresie wstępnej oceny ich wymagań, inicjowania i przeprowadzania przeglądu zapytań ofertowych, udzielania odpowiedzi na zapytania ofertowe, przyjęcia wyrobu od klienta, powiadomienia klienta o gotowości wyrobu do odbioru i organizowania tego...
  • Specjalistka / Specjalista ds. rozwoju sprzedaży

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Szukamy doświadczonej osoby odpowiedzialnej za rozwój sprzedaży i obsługę klientów — zarówno biznesowych, jak i indywidualnych. Główne zadania: aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji z obecnymi; obsługa zapytań, doradztwo i proponowanie rozwiązań dopasowanych do...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Horton Sp. z o.o.   Dziekanów Polski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Sprzedaż domków drewnianych letniskowych oraz saun; Telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni kontakt z klientami; Profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów; Negocjacje handlowe, finalizacja sprzedaży;
  • Specjalista ds. Sprzedaży Międzynarodowej

    Praca.pl   Warszawa, Praga-Południe    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    OPIS STANOWISKA realizowanie sprzedaży na rynkach zagranicznych oraz przygotowanie dokumentacji handlowej; sporządzanie ofert, faktur, zamówień i dokumentów transportowych; monitorowanie statusu zamówień oraz pilnowanie poprawnego obiegu dokumentów; współpraca z dostawcami i wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Wodzisław Śląski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    pozyskiwanie nowych kontrahentów i rozwijanie portfela klientów, prowadzenie rozmów handlowych i spotkań, przygotowywanie dopasowanych ofert i prezentacji, pełna obsługa procesu sprzedaży — od pierwszego kontaktu po finalizację, współpraca z innymi działami oraz udział w kształtowaniu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. rozpatrywania zgłoszeń klientów

    Klient portalu Praca.pl   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Przyjmowanie i analizowanie zgłoszeń dotyczących usług finansowych. Przygotowywanie pisemnych wyjaśnień oraz odpowiedzi dla klientów. Wprowadzanie danych i prowadzenie rejestru zgłoszeń w dedykowanym systemie. Porządkowanie i archiwizowanie dokumentów powstałych w toku obsługi spraw.
  • Specjalista ds. Handlowych

    REMONDIS Sp. z o.o.   Polkowice, ul. Jana Wyżykowskiego 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania i utrzymywanie kontaktów i prowadzenia rozmów handlowych; prowadzenia działalności marketingowej zgodnie z polityką firmy; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; monitorowania rynku i analizy konkurencji;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. księgowo-finansowych

    SBB ENERGY S.A.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jeżeli chcesz być odpowiedzialna/y za…. Księgowanie (dekretacja) faktur sprzedaży wraz z weryfikacją poprawności obowiązków podatkowych oraz uzgadnianie rejestru sprzedaży. Dekretowanie list płac oraz uzgadnianie sald kont we współpracy z Działem HR. Prowadzenie, rozliczanie i...
  • Główny Specjalista ds. handlu zagranicznego

    ORLEN Technologie Spółka Akcyjna   Krosno    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Miejsce pracy: Krosno Opis stanowiska: Prowadzenie działań handlowych, mających na celu pozyskanie nowych Klientów oraz powiększanie udziału Spółki na dotychczasowych rynkach oraz pozyskiwanie nowych; Prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji; Prowadzenie działań marketingowych;...
  • Doradca Klienta

    Doradcy Energetyczni Sp. z o.o.   Warszawa, Aleja Komisji Edukacji Narodowej 18    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   5 000 - 70 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Co będziesz robić na co dzień? Doradzać firmom – pomagasz klientom biznesowym wybrać najlepsze oferty energii elektrycznej i gazu, dopasowane do ich potrzeb i zużycia. Budować relacje – pracujesz z klientami długofalowo, nie tylko na „jedną transakcję”. Pozyskiwać nowych klientów...
  • Sprzedawca kompleksowych usług budowlanych

    ABAKON BD Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    3 dni
    Czym będziesz się zajmować? pozyskiwaniem nowych klientów, prowadzeniem rozmów handlowych z klientami, prezentacją produktów i rozwiązań z zakresu budowy domów z prefabrykatów keramzytowych, realizacją celów sprzedażowych. Jeśli: posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta, jesteś...
  • Konsultant Call Centre Działu Business Development

    EWT Truck & Trailer Polska Sp. z o.o.   Ołtarzew, ul. Poznańska 339    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należą między innymi: Obsługa zgłoszeń telefonicznych Klientów; Obsługa zgłoszeń Klientów w mediach społecznych, na stronach internetowych itp. Rejestracja i kontrola przebiegu prac związanych z obsługą zgłoszenia...
  • Menadżer / Menadżerka Personal Banking

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoja rola Jako Menadżer/ Menadżerka Personal Banking będziesz kluczowym ogniwem w rozwoju sprzedaży i budowaniu długofalowych relacji w segmencie klientów Private Banking. Twoje główne zadania to: pozyskiwanie nowych klientów zamożnych z segmentu Private Banking, realizacja planów...
  • BUSINESSFIRST Sp. z o.o.
    specjalista mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 24 998 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Jeżeli sprzedaż daje Ci energię, lubisz kontakt z przedsiębiorcami i chcesz realnie wpływać na rozwój firm, znajdziesz u nas idealne środowisko do rozwoju. Wspólnie z ING Bankiem Śląskim wspieramy przedsiębiorców nowoczesnymi rozwiązaniami finansowymi, a naszym partnerom oferujemy...
  • LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
    specjalista (mid) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Responsibilities: Supporting the execution of the sales strategy to drive business growth and achieve sales targets. Building and promoting LOTAMS capabilities, developing a strong relationship with our current customers and the new ones. Proactive activities by identifying emerging markets and...
  • Pracownik działu handlowego

    ENIX Sp. z o.o.   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa dokumentacji handlowej: przygotowywanie, archiwizacja i ewidencja umów, zamówień, faktur i korespondencji, Wsparcie sprzedaży: bezpośrednia pomoc przedstawicielom handlowym i kierownikowi handlowemu w codziennych obowiązkach, Komunikacja: przyjmowanie i obsługa połączeń...
  • Asystent E-commerce

    Interhandler Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Do naszego zespołu e-commerce poszukujemy osoby, która wesprze nas w codziennej obsłudze zamówień oraz rozwoju sprzedaży na wielu platformach. Jeśli interesujesz się branżą e-commerce, chcesz zdobyć praktyczne umiejętności i rozwijać się w nowoczesnym środowisku –...
  • Menedżer / Menadżerka Sprzedaży Usług Transportowych

    Elsen Logistyka Sp. z o.o. Sp. k.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Aktywne docieranie do nowych klientów i rozwijanie portfolio współpracy w sektorze usług przewozowych. Prowadzenie rozmów handlowych oraz finalizowanie umów biznesowych. Planowanie i realizacja założonych celów sprzedażowych oraz kontrola ich wykonania. Reprezentowanie...
  • Technolog / Kosztorysant stolarki aluminiowej w Dziale Eksportu

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    opracowywanie konstrukcji pod potrzeby klienta; opracowywanie ofert handlowych; modyfikacja istniejących konstrukcji; bieżące wsparcie w realizacji zamówień; bieżąca współpraca z innymi działami w firmie;
  • Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
  • Travel Advisor with Russian Expertise

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 800 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your proactive, patient...
  • Travel Advisor with Greek

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Your responsibilities Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your...
  • Key Account Manager

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Realizacja celów sprzedażowych na kluczowych rynkach: Bałtyckim i Europy Południowej. Rozwój sieci dystrybucji z naciskiem na utrzymanie relacji (70%) oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów (30%). Prowadzenie negocjacji handlowych oraz przygotowywanie kompleksowych ofert. Aktywna analiza...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Geotik sp. z o.o.   Wrocław, ul. Słubicka 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Specjalista ds. Obsługi Klienta 360 stopni w Geotik jest rolą, która łączy ze sobą obszary związane z procesem obsługi Klienta (realizacja zamówień od momentu złożenia przez Klienta do etapu dostarczenia rozwiązania przez dostawców), administracją i rozliczaniem procesu zakupowego...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi i realizacji zamówień

    Geotik sp. z o.o.   Wrocław, ul. Słubicka 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kompleksowa obsługa klientów biznesowych poprzez telefon, e-mail oraz kontakt bezpośredni; Przyjmowanie i realizacja zamówień we współpracy z działami wewnętrznymi i dostawcami; Wystawianie dokumentów sprzedażowych oraz nadzór nad rozliczeniami; Obsługa reklamacji i bieżących...
  • Młodszy Opiekun klienta

    Asseco Data Systems S.A.   Gdańsk, ul. Jana z Kolna 11    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Zadania: opieka nad wyznaczonymi kluczowymi klientami: budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem, nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy i obowiązującą w organizacji strategią pracy z klientem, diagnozowanie problemów u klienta i...
  • Inżynier ds. Sprzedaży

    Altenergy Sp.z o.o.   Białystok    praca zdalna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / agencyjna  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Promocja i sprzedaż produktów wysoko technologicznych (urządzenia i rozwiązania) w przedsiębiorstwach przemysłu naftowego i energetycznego; Realizacja planów sprzedaży; Prowadzenie negocjacji i budowanie relacji partnerskich z klientami w czołowych przedsiębiorstwach w...

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.