Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1841

  • Doradca / Doradczyni Klienta Prime (klient zamożny)

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Konin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoja rola nawiązujesz i utrzymujesz długotrwałe relacje z klientami zamożnymi ze swojego portfela; analizujesz potrzeby i oczekiwania klientów w zakresie odpowiednich produktów i rozwiązań finansowych; prezentujesz i sprzedajesz produkty bankowości detalicznej, również w kanałach...
  • Doradca / Doradczyni Klienta Indywidualnego

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoja rola pracujesz z klientem zamożnym, badasz jego potrzeby i aktywnie oferujesz produkty bankowości detalicznej; pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkania, aby zbudować długotrwałe relacje finansowe z klientem;...
  •  
  • Asystent / Asystentka ds. Rekrutacji Niemieckojęzycznej

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Przeprowadzanie rozmów wstępnych (screeningów) z kandydatami niemieckojęzycznymi. Wyszukiwanie nowych kandydatów w różnych kanałach (LinkedIn, portale rekrutacyjne, bazy danych) i zapraszanie ich do współpracy. Wsparcie zespołu rekrutacji w zadaniach administracyjnych (przygotowanie...
  • Opiekunka / Opiekun Klubowicza

    Klient portalu Praca.pl   Sulejówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie
    3 dni
    obsługa i wsparcie Klubowiczów w zakresie oferty oraz promocji, aktywna sprzedaż karnetów i produktów dostępnych w klubie, tworzenie przyjaznej atmosfery sprzyjającej długofalowym relacjom z klientami, współpraca z zespołem w codziennych obowiązkach operacyjnych, udział w działaniach...
  • Opiekun / Opiekunka Klubowicza

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu
    3 dni
    Budowanie dobrych relacji z osobami korzystającymi z klubu i dbanie o ich komfort. Sprzedaż karnetów oraz dodatkowych usług. Udzielanie informacji o dostępnych promocjach i aktualnych zajęciach. Współpraca z osobami zarządzającymi klubem w codziennych obowiązkach. Uczestniczenie w...
  • Customer Advisor with Danish

    Concentrix   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 5 pracowników
    3 dni
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Customer Advisor with Swedish

    Concentrix   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  część etatu / pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Konsultant Telematyczny / Konsultantka Telematyczna

    Geotik sp. z o.o.   Wrocław, ul. Słubicka 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Udzielanie pomocy technicznej klientom biznesowym poprzez telefon, e-mail oraz kontakt bezpośredni; Analiza zgłoszeń, diagnozowanie usterek i wdrażanie rozwiązań; Konfigurowanie urządzeń GPS i weryfikacja ich poprawnego działania; Wprowadzanie danych do systemów telematycznych zgodnie z...
  • Inżynier Sprzedaży Technicznej

    Praca.pl   Piaseczno    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Monitorowanie rynku i aktywne poszukiwanie nowych szans sprzedażowych. Sprzedaż systemów pneumatycznego odbioru ścinki oraz systemów odpylania. Pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji B2B. Prowadzenie projektów od zapytania ofertowego do realizacji i...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Krakow. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Koordynator Techniczny

    Sodexo Polska Spółka z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Nadzór nad prawidłową, bieżącą eksploatacją obiektu; Nadzór nad pracą serwisów zewnętrznych oraz realizacja PPM; Planowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości; Usuwanie bieżących usterek i awarii; Współpraca z podwykonawcami;...
  • Specjalista ds. obsługi technicznej klientów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska bieżąca obsługa klientów polsko- i anglojęzycznych oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych; współpraca z działem produktu i działem badań i rozwoju w zakresie wsparcia technicznego; opracowywanie materiałów informacyjnych: katalogów, instrukcji,...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Łukiska 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    3 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, ​ pobieranie płatności za usługi dodatkowe, promowanie i sprzedaż usług Medicover. Najlepszy kandydat to...
  • Specjalista ds. Optyki i Stylizacji

    Optics   Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 39-47    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Kompleksowa opieka procesu obsługi, zadbanie o najlepsze doświadczenia klienta, Sprzedaż produktów z oferty, Doradztwo klientom w zakresie doboru opraw oraz dopasowaniu odpowiedniego typu soczewek korekcyjnych, Prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Handlu z j. włoskim 

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław, Krzyki    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje Zadania Obsługa kluczowych klientów w zakresie tworzyw sztucznych. Prowadzenie działań handlowych i sprzedażowych (szczegóły ustalane indywidualnie). Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z rynkami włoskojęzycznymi.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Handlu z j. włoskim 

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław, Krzyki    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje Zadania Obsługa kluczowych klientów w zakresie wyrobów stalowych. Prowadzenie działań handlowych i sprzedażowych (szczegóły ustalane indywidualnie). Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z rynkami włoskojęzycznymi.
  • Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Budowlanej

    MBT MODERN BUILDING TEAM sp. z o.o.   Zabrze, „Arena Zabrze” Rosevelta 81    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
  • Specjalista ds. Technicznych

    Geotik sp. z o.o.   Wrocław, ul. Słubicka 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Wsparcie techniczne Klientów Biznesowych (kontakt telefoniczny, mailowy i bezpośredni), Analizę usterek i rozwiązywanie problemów technicznych Aktualizacja i konfigurowanie urządzeń GPS, sprawdzanie poprawności ich działania; Tworzenie własnych konfiguracji na podstawie warunków...
  • Specjalista ds. Zakupów

    Janex International Sp. z o.o.   Pruszków, Al. Jerozolimskie 411    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania Sporządzanie zamówień, Bieżąca praca z bazą produktową i dbałość o poprawność danych, Współpraca z dostawcami i firmami kurierskimi, Weryfikowanie oferowanych przez dostawców warunków współpracy (cen, terminów dostaw), Negocjowanie warunków zakupu z dostawcami, Budowanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. wynajmu mieszkań

    Z NAMI Sp. z o.o.   Warszawa    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres Obowiązków Kompleksowe zarządzanie procesem przygotowania i wynajmu mieszkań (od przejęcia do przekazania). Tworzenie atrakcyjnego materiału promocyjnego (zdjęcia, opis, wideo). Prezentowanie nieruchomości i podpisywanie umów najmu. Prowadzenie bieżącego kontaktu z najemcami oraz...
  • BIGW Składy budowlane
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy 3 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    obsługa klientów hurtowni i doradztwo w zakresie produktów; przygotowywanie zamówień i wystawianie dokumentów sprzedażowych; dbanie o ekspozycję towaru i porządek na sali sprzedaży; współpraca z magazynem oraz działem zakupów; realizacja celów sprzedażowych i budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Organizacji Biura

    ISS Polska Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Koordynowanie codziennego funkcjonowania biura oraz wdrażanie usprawnień. Zarządzanie usługami wewnętrznymi wspierającymi pracowników. Przygotowywanie komunikatów i materiałów informacyjnych. Realizowanie zamówień na materiały biurowe i artykuły spożywcze. Opracowywanie instrukcji i...
  • Specjalista ds. części / Magazynier

    EWT Automotive Polska Sp. z o.o.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa Klienta zewnętrznego jak i wewnętrznego w zakresie sprzedaży części zamiennych; Realizacja planów sprzedaży firmy; Prowadzenie gospodarki magazynowej według odpowiednich procedur; Współpraca z działem serwisu w zakresie doboru i sprzedaży części zamiennych i akcesoriów;
  • Specjalista ds. Generowania Leadów / Lead Generation Specialist

    UNI-FORM Południe Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Wyszukiwanie Leadów: Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów i inwestycji (np. z wykorzystaniem LinkedIn Sales Navigator, Apollo, Woodpecker, etc.). Budowanie Bazy: Aktywne tworzenie, segmentacja i utrzymywanie bazy wysokiej jakości leadów. CRM i Raportowanie:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży i Marketingu Usług Edukacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy. Pozyskiwanie nowych klientów i stała współpraca (doradztwo i sprzedaż usług edukacyjnych). Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności. Profesjonalny dobór rozwiązań edukacyjnych do potrzeb klientów....
  • PPU „CZA-TA” NICIAK sp.j.
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 8 000 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kompleksowa obsługa pasażera w terminalu lotniska. Przeprowadzanie odprawy biletowo-bagażowej (check-in). Sprawdzanie dokumentacji podróżującego. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi WELCOME.
  • Wsparcie Administracyjne - Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    3 dni
    Zadania Aktywne wsparcie Zespołu Nowego Biznesu w procesie wdrażania nowych klientów korporacyjnych. Tworzenie i przygotowywanie kompletnej dokumentacji polisowej dla klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
  • Doradca Klienta ds. HoReCa

    Transgourmet Polska   Siedlce    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami firmy,...
  • Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego B2B (Telekomunikacja)

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Aktywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych Klientom Biznesowym (B2B). Analiza potencjału rynkowego i działań konkurencji. Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych. Odpowiedzialność za zarządzanie portfelem pozyskanych Klientów. Zapewnienie najwyższej jakości i standardów...
  • Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 850 - 6 100 zł brutto/mies.
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Szczęśliwa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 300 zł brutto/mies.
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...
  • Handlowiec D2D

    INTERNET UNION SA   Wrocław    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   2 100 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    aktywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych klientom indywidualnym, pozyskiwanie nowych klientów na powierzonym terenie, obsługa leadów i podpisywanie umów, praca w terenie oraz okazjonalnie w biurze.
  • Pracownik / Pracownica rejestracji medycznej

    NZOZ MEDREM-POLIKLINIKA SP. Z O.O.   Opole, ul. Katowicka 55    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 300 - 6 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    wykształcenie minimum średnie; doświadczenie w zakresie obsługi klienta; doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika rejestracji medycznej będzie dodatkowym atutem doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej lub telefonicznej; bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS...
  • Osoba do kontaktów telefonicznych z kontrahentami

    Niro Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Lubin, ul. Ścinawska 37    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    kontakt telefoniczny z kontrahentami przy dziale handlowym, pozyskiwanie i aktywne budowanie relacji z klientami firmowymi, umawianie spotkań, prowadzenie rejestru przeprowadzonych rozmów.
  • Liebherr Polska Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Sprzedaż maszyn budowlanych, Wyjaśnianie szczegółów technicznych na linii producent-klient, Samodzielne sporządzanie ofert oraz realizacja kontraktów przy stałym kontakcie z producentem, Negocjowanie i pilotowanie kontraktów na każdym etapie realizacji, Rozbudowa bazy klientów,...
  • Handlowiec – Hurtownia Desek Targowych i Elewacyjnych

    Global-Biznes Sp. z o.o.   Koczargi Nowe    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    profesjonalna obsługa klientów w biurze i na placu; przygotowywanie wycen, ofert materiałowych i dokumentów sprzedażowych; doradztwo przy wyborze desek tarasowych, elewacyjnych oraz pozostałych produktów; utrzymywanie długofalowych relacji z klientami; bieżąca współpraca z magazynem oraz...
  • Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Głogów    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Realizacja planów sprzedażowych i dystrybucyjnych; Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem; Realizacja standardów ekspozycyjnych; Rozwój klientów i sprzedaży w swoim obszarze; Dbanie o...
  • Klient portalu Praca.pl   za 3 dni wygasa
    ekspert / kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zawieranie umów z Klientami, rekrutacja agentów...
  • Handlowiec / Pozyskiwanie Sponsorów (branża sportowa – siatkówka kobiet)

    GEDANIA S.A.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy osoby przedsiębiorczej, komunikatywnej i skutecznej w działaniu – Handlowca ds. Pozyskiwania Sponsorów, który pomoże nam budować sieć partnerów wspierających rozwój Gedanii. Twoim zadaniem będzie: aktywne pozyskiwanie Sponsorów i Partnerów biznesowych,...
  • Spedytor Międzynarodowy

    Visline Sp. z o.o.   Łódź, ul. Rzgowska 196A    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa zleceń w transporcie międzynarodowym (FTL). Pozyskiwanie ładunków oraz przewoźników. Negocjacje stawek, kontrola marży, pilnowanie rentowności. Monitorowanie jakości i terminowości realizacji. Współpraca z działem handlowym i ofertowym przy...
  • Agent Nieruchomości

    Freedom Nieruchomości   Łódź, ul. Wierzbowa 21    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B   5 000 - 30 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania? Systematyczne pozyskiwanie nieruchomości w oparciu o umowy na wyłączność. Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami. Organizacja cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomości. Realizacja celów sprzedażowych. Współpraca z zespołem i dbałość o...
  • Account Manager

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Codzienny kontakt i bieżące wsparcie dla pracowników tymczasowych w Niemczech. Zarządzanie bazą pracowników, w tym: układanie grafików, urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia i rozliczenia. Regularny kontakt z klientami niemieckimi, budowanie relacji biznesowych i dbanie o jakość współpracy....
  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Ełk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
  • Finance Business Partner

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres Obowiązków Przygotowywanie kluczowych analiz (rentowność, koszty, KPI) oraz zamknięć miesiąca. Ocena opłacalności rabatów, promocji i warunków handlowych (zarządzanie marżą). Tworzenie budżetów, prognoz (forecastów) oraz monitorowanie odchyleń. Bezpośrednie wsparcie...
  • Koordynator / Koordynatorka Projektów Technicznych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    prowadzenie modernizacji powierzchni od etapu koncepcji do przekazania użytkownikowi; nadzór nad pracami podwykonawców oraz zespołów projektowych, w tym kontrola jakości i rozliczenia; przygotowywanie kalkulacji i ofert na podstawie dokumentacji technicznej lub wizji lokalnych; monitorowanie...
  • DTH Selection Sp. z o.o.
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 18 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: Techniczny dobór urządzeń do automatyzacji procesów (armatura regulacyjna, zawory bezpieczeństwa, przepływomierze). Rozwój relacji handlowych i obsługa obecnych klientów firmy. Opracowywanie wstępnych koncepcji rozwiązań i konsultacje techniczne. Monitoring dostaw do...
  • Apator SA
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska prowadzenie sprzedaży urządzeń i systemów w obszarze energetyki rozproszonej; aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z dotychczasowymi; koordynowanie wdrożeń projektów i uczestnictwo w przygotowaniu ofert; prowadzenie negocjacji handlowych oraz udział...
  • Columbus Energy S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Twoja Rola i Obowiązki Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i zarządzanie ich portfelem. Realizacja celów sprzedażowych w pełnym portfolio produktów OZE i termomodernizacji. Profesjonalna obsługa klientów z platformy Marketplace i programów dotacyjnych. Budowanie długotrwałych...
  • TBS Consulting Sprawdzona firma
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Systematyczne budowanie relacji z nowymi i obecnymi klientami (laboratoria przy zakładach produkcyjnych należących do branży: automotive, lotniczej, ogólno-mechanicznej, tworzyw sztucznych, medycznej, meblarskiej, chemicznej). Doradztwo techniczne w zakresie oferowanych...
  • Klaromed Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Realizacja strategii sprzedaży produktów medycznych w określonym regionie; Obsługa i rozwijanie relacji z partnerami handlowymi; Monitorowanie sprzedaży, rynku oraz działań konkurencji; Przygotowywanie ofert i prowadzenie rozmów handlowych; Tworzenie harmonogramu działań...

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.