Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1824

  • Opiekunka / Opiekun Klubowicza

    Klient portalu Praca.pl   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  część etatu
    2 dni
    nawiązywanie pozytywnych relacji z osobami korzystającymi z klubu; prezentowanie oferty karnetów i dodatkowych usług; udzielanie informacji o zajęciach, wydarzeniach i aktualnych akcjach promocyjnych; wsparcie kadry zarządzającej w codziennej organizacji pracy; współtworzenie treści na...
  • Customer Advisor with Danish

    Concentrix   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 5 pracowników
    2 dni
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  •  
  • Customer Advisor with Swedish

    Concentrix   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  część etatu / pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Customer Advisor with Serbian

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Providing high-quality customer service via phone, email, chat, and social media;Assisting with product information and resolving technical issues;Initiating and managing Xiaomi device repair processes;Adhering to detailed project guidelines and maintaining high service standards;Supporting team...
  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Specjalista ds. obsługi technicznej klientów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska bieżąca obsługa klientów polsko- i anglojęzycznych oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych; współpraca z działem produktu i działem badań i rozwoju w zakresie wsparcia technicznego; opracowywanie materiałów informacyjnych: katalogów, instrukcji,...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Pacjentów

    Medicover Stomatologia   Toruń, Grudziądzka 74/76    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Co będziesz robić na co dzień? dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • Specjalista ds. Optyki i Stylizacji

    Optics   Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 39-47    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Kompleksowa opieka procesu obsługi, zadbanie o najlepsze doświadczenia klienta, Sprzedaż produktów z oferty, Doradztwo klientom w zakresie doboru opraw oraz dopasowaniu odpowiedniego typu soczewek korekcyjnych, Prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Handlu z j. włoskim 

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław, Krzyki    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje Zadania Obsługa kluczowych klientów w zakresie tworzyw sztucznych. Prowadzenie działań handlowych i sprzedażowych (szczegóły ustalane indywidualnie). Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z rynkami włoskojęzycznymi.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Samochodów Nowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Aktywna sprzedaż samochodów nowych. Budowanie i rozwijanie sieci nowych klientów. Przygotowywanie ofert handlowych i podpisywanie umów. Realizacja okresowych celów sprzedażowych.
  • Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń i należności

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Rudniki, k. Częstochowy    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska monitorowanie terminowości wpływów finansowych i kontrola statusu płatności; prowadzenie działań windykacyjnych o charakterze wewnętrznym oraz bieżący kontakt z klientami; sporządzanie raportów operacyjnych i zarządczych dotyczących należności oraz analiza...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży i Marketingu E-commerce

    Klient portalu Praca.pl   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 400 - 9 800 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zarządzanie i Rozwój Sprzedaży Online: Prowadzenie i optymalizacja sprzedaży na kluczowych platformach e-commerce (Allegro, IdoSell, Ceneo) oraz w sklepie internetowym. Optymalizacja Kampanii Reklamowych: Codzienna obsługa i rozwój działań płatnych (Google Ads, Facebook Ads, Remarketing) w...
  • Specjalista ds. Zakupów

    Janex International Sp. z o.o.   Pruszków, Al. Jerozolimskie 411    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania Sporządzanie zamówień, Bieżąca praca z bazą produktową i dbałość o poprawność danych, Współpraca z dostawcami i firmami kurierskimi, Weryfikowanie oferowanych przez dostawców warunków współpracy (cen, terminów dostaw), Negocjowanie warunków zakupu z dostawcami, Budowanie...
  • Specjalista ds. części zamiennych (TCOK) – wózki widłowe

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Jaktorów, ul. Potockiego 1 A    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Umowa na zastępstwo min. 1,5 roku Jaktorów ul. Potockiego 1A Zespół Szymona Michałowskiego Zadania: Praca w 3 -osobowym zespole; Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów, również wewnętrznych; Analiza i weryfikacja zgłoszeń Klientów; Proponowanie rozwiązań mające na celu sprawne i...
  • Doradca / Doradczyni Sklepu ds. Handlowych

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: Dostarczanie, układanie i dbanie o porządek towarów na półkach. Przygotowywanie produktów do sprzedaży. Obsługa klientów przy stoisku i bezpośrednia sprzedaż. Sprzedaż internetowa (realizacja zamówień online). Przyjmowanie dostaw (terminowo i prawidłowo). Uczestnictwo w...
  • Transgourmet Polska   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami firmy,...
  • Transgourmet Polska   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami firmy,...
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Wrocław, Graniczna    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 300 zł brutto/mies.
    2 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   5 100 - 6 700 zł brutto/mies.
    2 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Szczęśliwa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 300 zł brutto/mies.
    2 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...
  • TUiR Allianz Polska S.A.
    specjalista junior / mid  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie i rozwijanie relacji z klientami w oparciu o zaufanie i wartości Allianz – masz za sobą silną markę i wsparcie mentora, który pomaga Ci od pierwszego dnia; Rozpoznawanie potrzeb i tworzenie ofert – otrzymasz gotowe narzędzia i pomoc doświadczonych...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska Sprawdzona firma   Nysa, Rynek 8    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska Sprawdzona firma   Świdnica, Galeria Świdnicka    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska Sprawdzona firma   Płock, CH Mazovia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Handlowiec D2D

    INTERNET UNION SA   Wrocław    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   2 100 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    aktywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych klientom indywidualnym, pozyskiwanie nowych klientów na powierzonym terenie, obsługa leadów i podpisywanie umów, praca w terenie oraz okazjonalnie w biurze.
  • Export Manager

    EMERALD Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: kontakt telefoniczny, mailowy, doradztwo i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami; przygotowywanie ofert handlowych; przyjmowanie i koordynacja zamówień eksportowych; udział w spotkaniach biznesowych i targach;
  • Osoba do kontaktów telefonicznych z kontrahentami

    Niro Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Lubin, ul. Ścinawska 37    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    kontakt telefoniczny z kontrahentami przy dziale handlowym, pozyskiwanie i aktywne budowanie relacji z klientami firmowymi, umawianie spotkań, prowadzenie rejestru przeprowadzonych rozmów.
  • Candellux Lighting Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Praca na terenie województwa : Dolnośląskie, Wielkopolskie, Opolskie, Lubuskie Do Twoich zadań należeć będzie: realizacja polityki sprzedaży na powierzonym regionie oparta na analizie i dobrym planowaniu współpracy z klientami, utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami,...
  • widziszwszystko sp. z.o.o
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Poszukujemy osoby, która lubi wyzwania i będzie aktywnie dążyć do realizacji i przekraczania celów sprzedażowych. Twoja praca będzie polegać na aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu własnej bazy kontaktów. W tym celu będziesz sporządzać oferty,...
  • Doradczyni / Doradca techniczno - handlowy

    Klient portalu Praca.pl   Rusiec (pow. pruszkowski, gm. Nadarzyn)    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Sprzedaż maszyn budowlanych do głębokiego fundamentowania. Wyjaśnianie technicznych aspektów produktów klientom. Sporządzanie ofert handlowych i realizacja kontraktów z klientami. Negocjacje i zarządzanie kontraktami na wszystkich etapach. Budowanie i rozwijanie bazy danych klientów....
  • TTEC
    specjalista mid / senior / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...
  • Przedstawicielka / Przedstawiciel Handlowy

    REMONDIS Sp. z o.o.   Polkowice, ul. Jana Wyżykowskiego 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie klientów i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych. Prezentacja ofert, przygotowywanie dokumentów handlowych (oferty, umowy, aneksy) oraz prowadzenie negocjacji. Reprezentowanie firmy w przetargach i postępowaniach zakupowych. Realizacja i...
  • Przedstawiciel handlowy – kompleksowa budowa domów

    ABAKON BD Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   5 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    2 dni
    Co będzie należeć do Twoich obowiązków? prezentacja produktów i rozwiązań z zakresu budowy domu z prefabrykatów keramzytowych, prowadzenie spotkań z klientami i negocjowanie warunków umów, realizacja celów sprzedażowych, dbanie o pozytywne relacje z klientem.
  • Business Development Representative with Hebrew and English

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   11 000 - 12 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    What You'll be Doing Looking to build long term relationships as a trusted advisor? Do you have a passion to maximize sales opportunities over the long term? You'll deliver amazing customer service and uncover sales opportunities for our technology client's customers. With a consultative selling...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Pozyskiwanie nowych oraz utrzymanie stałych klientów, Tworzenie ofert handlowych i analiza rentowności usług, Negocjowanie umów oraz budowanie relacji biznesowych, Nadzorowanie realizacji umów i współpraca z innymi działami, Realizacja celów sprzedażowych.
  • MATPLAST Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę   5 000 - 12 000 zł brutto/mies.  Szukamy 5 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Pozyskiwanie i obsługa Klientów na terenie przydzielonego kraju UE; Telefoniczna i mailowa obsługa obecnych klientów; Przygotowywanie ofert; Realizacja kompleksowa zamówień; Budowanie długofalowych relacji z klientami; Udział w regularnych szkoleniach poszerzających wiedzę...
  • Spedytor Międzynarodowy

    Visline Sp. z o.o.   Łódź, ul. Rzgowska 196A    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa zleceń w transporcie międzynarodowym (FTL). Pozyskiwanie ładunków oraz przewoźników. Negocjacje stawek, kontrola marży, pilnowanie rentowności. Monitorowanie jakości i terminowości realizacji. Współpraca z działem handlowym i ofertowym przy...
  • Biuro Sprzedaży Własnej Region Wielkopolski
    specjalista junior / mid / senior  umowa agencyjna  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: kontakt z klientami i budowanie relacji; prezentowanie ofert ubezpieczeniowych; doradztwo i wsparcie klienta na każdym etapie; aktywne pozyskiwanie klientów; Kogo szukam? osób otwartych, komunikatywnych; nastawionych na cel i pracę z klientem; gotowych zdobywać nową wiedzę; nie...
  • Account Manager

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Codzienny kontakt i bieżące wsparcie dla pracowników tymczasowych w Niemczech. Zarządzanie bazą pracowników, w tym: układanie grafików, urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia i rozliczenia. Regularny kontakt z klientami niemieckimi, budowanie relacji biznesowych i dbanie o jakość współpracy....
  • Doradca Merytoryczny / Doradczyni Merytoryczna - Nauczyciel / Nauczycielka Edukacji Wczesnoszkolnej

    Klient portalu Praca.pl   Rzeszów    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Spotkania z nauczycielami edukacji wczesnoszkolnej i zespołami pedagogicznymi Prezentacja materiałów dydaktycznych oraz konsultacje merytoryczne Budowanie długofalowych relacji w środowisku szkolnym Wsparcie szkół w podejmowaniu decyzji dot. wyboru materiałów edukacyjnych
  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
  • Business Development Representative (BDR)

    UNI-FORM Południe Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Generowanie Inwestycji: Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów i inwestycji z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi (np. LinkedIn, Apollo, Woodpecker). Strategia Outreach: Tworzenie, personalizowanie i prowadzenie sekwencji cold mailingowych oraz cold calli....
  • Koordynator / Koordynatorka Projektów Technicznych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    prowadzenie modernizacji powierzchni od etapu koncepcji do przekazania użytkownikowi; nadzór nad pracami podwykonawców oraz zespołów projektowych, w tym kontrola jakości i rozliczenia; przygotowywanie kalkulacji i ofert na podstawie dokumentacji technicznej lub wizji lokalnych; monitorowanie...
  • Specjalista ds. sprzedaży i zakupu gruntów

    Nowa Bud Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Współpraca z partnerami branżowymi: Współpraca z agencjami nieruchomości; Współpraca z dużymi i małymi deweloperami; Współpraca z firmami inwestycyjnymi; Współpraca z inwestorami prywatnymi; Ustalanie warunków współpracy, nadzór nad jakością ofert, wymiana...
  • 1.PLASTCOMPANY POLSKA Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    aktywne poszukiwanie i obsługa klientów z sektora przemysłowego, przedstawianie oferty i dobór odpowiednich rozwiązań technicznych, prowadzenie negocjacji i realizacja założonych celów sprzedażowych, opracowywanie ofert, wycen i dokumentacji handlowej, budowanie trwałych relacji z...
  • Apator SA
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska prowadzenie sprzedaży urządzeń i systemów w obszarze energetyki rozproszonej; aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z dotychczasowymi; koordynowanie wdrożeń projektów i uczestnictwo w przygotowaniu ofert; prowadzenie negocjacji handlowych oraz udział...
  • Columbus Energy S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Twoja Rola i Obowiązki Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i zarządzanie ich portfelem. Realizacja celów sprzedażowych w pełnym portfolio produktów OZE i termomodernizacji. Profesjonalna obsługa klientów z platformy Marketplace i programów dotacyjnych. Budowanie długotrwałych...
  • DTH Selection Sp. z o.o.
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 18 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Nawiązywanie i rozwijanie relacji handlowych z klientami w podległym regionie. Badanie potrzeb oraz dobór urządzeń do automatyzacji i zabezpieczenia procesów produkcyjnych (armatura, przepływomierze, analizatory). Konsultacje z klientami dotyczące technicznych parametrów...
  • Timac Agro Polska Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: praca mobilna / cała Polska Do Twoich zadań należeć będzie: Wsparcie merytoryczne i szkoleniowe zespołów sprzedażowych; Wizyty z Doradcami Techniczno-Handlowymi u hodowców; Sprzedaż produktów zootechnicznych firmy do określonej grupy klientów; Reprezentowanie firmy na...
  • Doradczyni / Doradca techniczno - handlowy

    Klient portalu Praca.pl   podlaskie    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Sprzedaż maszyn budowlanych, Wyjaśnianie szczegółów technicznych klientom, Samodzielne przygotowywanie ofert i realizacja kontraktów, Negocjacje i zarządzanie kontraktami, Rozwój bazy klientów, Budowanie długotrwałych relacji z klientami, Analiza rynku i działań konkurencji.

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.