Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1690

  • Specjalista / Specjalistka ds. ofertowania i sprzedaży

    Herbud Sp. z o.o.   Tarnów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje Obowiązki Opracowywanie i przygotowywanie ofert dla klientów. Obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów firmy. Codzienna współpraca z działem sprzedaży oraz producentami. Budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Działania wspierające wizerunek firmy.
  • Cursor S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   45,00 - 70,00 zł brutto/godz.
    1 dni
    Twoje zadania: Budowanie profesjonalnego wizerunku marki na rynku. Aktywne pozyskiwanie nowych konsumentów. Przekazywanie informacji marketingowych i sprzedaż produktów BAT (podgrzewacze, e-papierosy, saszetki nikotynowe) podczas eventów i w punktach sprzedaży detalicznej.
  •  
  • Doradca Klienta

    Doradcy Energetyczni Sp. z o.o.   Warszawa, Aleja Komisji Edukacji Narodowej 18    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   5 000 - 70 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co będziesz robić na co dzień? Doradzać firmom – pomagasz klientom biznesowym wybrać najlepsze oferty energii elektrycznej i gazu, dopasowane do ich potrzeb i zużycia. Budować relacje – pracujesz z klientami długofalowo, nie tylko na „jedną transakcję”. Pozyskiwać nowych klientów...
  • Młodszy Specjalista w Dziale Eksportu

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne zadania: aktywne pozyskiwanie nowych klientów i obsługa istniejących, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy, realizacja założonej polityki sprzedażowej firmy, budowanie trwałych relacji z klientem, udział w targach branżowych.
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obsługa klientów indywidualnych banku; Dobór spersonalizowanych rozwiązań i produktów finansowych; Sprzedaż produktów bankowych skierowanych do klientów detalicznych; Wsparcie w korzystaniu z bankowości internetowej; Intensywne działania na rzecz rozszerzenia bazy klientów; Utrzymanie...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obsługa klientów indywidualnych banku; Dobór spersonalizowanych rozwiązań i produktów finansowych; Sprzedaż produktów bankowych skierowanych do klientów detalicznych; Wsparcie w korzystaniu z bankowości internetowej; Intensywne działania na rzecz rozszerzenia bazy klientów; Utrzymanie...
  • Sprzedawca kompleksowych usług budowlanych

    ABAKON BD Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? pozyskiwaniem nowych klientów, prowadzeniem rozmów handlowych z klientami, prezentacją produktów i rozwiązań z zakresu budowy domów z prefabrykatów keramzytowych, realizacją celów sprzedażowych. Jeśli: posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta, jesteś...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska Sprawdzona firma   Inowrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 75% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 25% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska Sprawdzona firma   Łomża, CH Veneda    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 90% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 10% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska Sprawdzona firma   Bełchatów, CH Olimpia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 50% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 50% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Menedżer / Menadżerka Sprzedaży Usług Transportowych

    Elsen Logistyka Sp. z o.o. Sp. k.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Aktywne docieranie do nowych klientów i rozwijanie portfolio współpracy w sektorze usług przewozowych. Prowadzenie rozmów handlowych oraz finalizowanie umów biznesowych. Planowanie i realizacja założonych celów sprzedażowych oraz kontrola ich wykonania. Reprezentowanie...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta – niemiecki

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk   
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami z rynku niemieckiego. Pomoc w sprawach związanych z podróżami i rezerwacjami. Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta i satysfakcji z kontaktu. Współpraca z zespołem i udział w usprawnianiu procesów obsługi.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Klienta z Językiem Czeskim i Słowackim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem telefonu i poczty e-mail. Terminowe i dokładne aktualizowanie informacji w systemie dotyczących obsługiwanych zgłoszeń. Realizowanie celów jakościowych i ilościowych przy zachowaniu wewnętrznych procedur firmy. Wykonywanie...
  • Konsultantka / Konsultant telefoniczny z j. niemieckim

    Carework Plus Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Gliwice    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Obsługa klienta z Niemiec telefonicznie i pisemnie, Organizacja pracy opiekunów w Niemczech, Współpraca z niemieckimi planistami i doradcami klienta, Nadzór nad dokumentacją cyfrową i rejestrowaniem czasu pracy, Planowanie urlopów i koordynacja pracy opiekunów, Zapewnienie...
  • Travel Advisor with Russian Expertise

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 800 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your proactive, patient...
  • Travel Advisor with Greek

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Your responsibilities Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your...
  • Key Account Manager

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opieka nad portfelem klientów z sektora administracji publicznej i samorządowej; Rozbudowa współpracy z kluczowymi partnerami; Wsparcie klienta na każdym etapie współpracy; Prowadzenie prezentacji, spotkań i negocjacji; Dbanie o wysoką jakość obsługi i satysfakcję kontrahentów;
  • Key Account Manager

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Realizacja celów sprzedażowych na kluczowych rynkach: Bałtyckim i Europy Południowej. Rozwój sieci dystrybucji z naciskiem na utrzymanie relacji (70%) oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów (30%). Prowadzenie negocjacji handlowych oraz przygotowywanie kompleksowych ofert. Aktywna analiza...
  • Starszy Menadżer / Starsza Menadżerka Klientów Korporacyjnych

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoja Rola Jako Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie budowa i zarządzanie portfelem klientów korporacyjnych, co obejmuje: rozpoznawanie potrzeb klientów i przygotowywanie optymalnych...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Premium

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Racibórz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Pabianice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
  • Credit Agricole Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  • Inżynier Sprzedaży ds. chłodnictwa

    Elektronika S.A.   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Do głównych zadań będzie należało poszukiwanie i budowanie trwałych relacji z instalatorami, serwisantami oraz projektantami instalacji chłodniczych. Doradztwo oraz samodzielny dobór i konfiguracja komponentów chłodniczych odpowiadających zapotrzebowaniu Klientów.
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Opole Lubelskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
  • Doradca / Doradcazyni ds. Nieruchomości

    Klient portalu Praca.pl   Łódź, ul. Wierzbowa 21    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B   6 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Pozyskiwanie nieruchomości. Budowanie profesjonalnych relacji z klientami. Organizacja i zarządzanie cyklem sprzedaży. Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Współpraca i dbałość o dobre relacje w zespole.
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Opiekunka / Opiekun Klubowicza

    Medicover Fitness & Gym   Sosnowiec, Teatralna 11    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  część etatu
    1 dni
    Forma zatrudnienia: umowa zlecenie (ok. 60h) Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy!​ Tryb pracy: zmianowy, praca głównie w weekendy, święta oraz w niektóre dni tygodnia, godziny pracy 10-18 dla weekendów i świąt, w dni tygodnia 6-14 lub 14-22​​ Wystartuj...
  • Business Development Manager – Global Accounts (office furniture)​

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: pełnienie globalnej roli w zespole HQ Global Accounts Team, pracującym z największymi międzynarodowymi klientami na rynkach EMEA; rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami oraz firmami partnerskimi naszych klientów; identyfikowanie i pozyskiwanie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Monitoringu Należności

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Rudniki, k. Częstochowy    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Monitoring terminowości płatności; Windykacja wewnętrzna (procedura monitowania klientów) – komunikacja z Klientami; Raportowanie poziomów należności oraz analiza wskaźników spływu należności – raporty operacyjne oraz zarządcze; Przegląd i realizacja...
  • Specjalista ds. kosztorysowania - Pracownik działu ofertowego

    Dombud Beton Sp. z o. o.   Siemianowice Śląskie, ul. Budowlana 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska analiza zapytań ofertowych; kalkulacja elementów prefabrykowanych w zakresie przygotowywanych ofert; składanie ofert; nadzór nad terminami składania ofert; kontakt z klientem i podtrzymywanie z nim dobrych relacji;
  • Specjalista / Specjalistka ds. ofertowania

    UNIBEP S.A. Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Kompleksowe przygotowanie ofert do Inwestorów i skoordynowanie finalnej oferty na bazie współpracy międzybranżowej, Szczegółowa analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji oraz zgłaszanie ewentualnych uwag, Rozsyłanie zapytań ofertowych do dostawców i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Underwritingu Ubezpieczeń Korporacyjnych

    TUiR Allianz Polska S.A.   Warszawa, blisko metra Dworzec Gdański    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Ocena i akceptacja ryzyka zgodnie ze strategią Allianz. Negocjacje ofert z pośrednikami i klientami, obsługa umów ubezpieczeniowych. Współpraca z brokerami, pośrednikami oraz innymi działami. Koasekuracja i reasekuracja (współpraca z towarzystwami)....
  • Specjalista / Specjalistka ds. E-commerce Marketplace

    Red Bird Sp. z o.o.   Konstantynów Łódzki, ul. Łódzka 27/29    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 11 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki Tworzenie i ulepszanie oferty produktowej dedykowanej dla platform Marketplace. Prowadzenie projektów uruchomieniowych nowych kanałów i produktów. Analiza potencjału rynkowego, kosztów i opłacalności nowych działań sprzedażowych. Identyfikowanie trendów i wdrażanie innowacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży i Marketingu Usług Edukacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Ełk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy. Pozyskiwanie nowych klientów i stała współpraca (doradztwo i sprzedaż usług edukacyjnych). Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności. Profesjonalny dobór rozwiązań edukacyjnych do potrzeb klientów....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Edukacji Diabetologicznej (Pielęgniarka / Pielęgniarz)

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Identyfikowanie potrzeb i prowadzenie edukacji zdrowotnej pacjentów z cukrzycą. Świadczenie zaawansowanego wsparcia medycznego (II linia) w skomplikowanych przypadkach. Profesjonalna obsługa zapytań pacjentów za pośrednictwem telefonu oraz poczty e-mail. Gromadzenie, raportowanie i...
  • Telemarketer / Specjalista ds. Umawiania Spotkań

    Doradcy Energetyczni Sp. z o.o.   Warszawa, Aleja Komisji Edukacji Narodowej 18    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna  pełny etat   5 000 - 5 500 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Jako Specjalista ds. Umawiania Spotkań będziesz pierwszym kontaktem z naszymi potencjalnymi klientami biznesowymi. Twoja praca to przede wszystkim rozmowy telefoniczne i umawianie spotkań dla Doradców Energetycznych. Nasze rozmowy z klientami dotyczą: ich...
  • Asystentka / Asystent ds. Obsługi Pacjenta

    Medicover sp. z o. o.   Warszawa, ul. Zygmunta Hubnera 2, lok. U6    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Aplikuj jeżeli:​ chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy z klientem i sprzedaży,​ zależy Ci na pracy w stale rozwijającej się firmie, swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, zależy Ci na rozwoju swoich kompetencji.
  • Prawnik / Specjalista ds. prawnych

    Pomysłowi Księgowi   Warszawa, Śródmieście, przy stacji metra Świętokrzyska    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    obsługa bieżąca przypisanej grupy klientów (telefoniczna, emailowa); obsługa bezpośrednia klientów; kontakt z urzędami w sprawach klientów; sporządzanie pism w sprawach związanych z obsługą; obsługa dokumentacji (sporządzanie umów, wypełnianie dokumentów urzędowych, archiwizowanie itp.).
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Underwritingu Leasingowego

    TUiR Allianz Polska S.A.   Warszawa, blisko metra Dworzec Gdański    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje Zadania Negocjowanie i finalizowanie warunków umów generalnych mienia w leasingu z partnerami biznesowymi. Rozwój portfela ubezpieczeniowego poprzez wdrażanie nowych programów i obsługę obecnych. Indywidualna ocena, kwotacja i underwriting ryzyk o złożonym i skomplikowanym...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Nysa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
  • Doradca sklepu ds. handlowych

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska Poszukujemy osoby na stanowisko DORADCA SKLEPU DS HANDLOWYCH, która będzie odpowiedzialna za profesjonalną obsługę klientów oraz sprzedaż produktów w naszym sklepie. Osoba na tym stanowisku będzie również odpowiedzialna za utrzymanie porządku i estetyki w sklepie oraz...
  • Pracownik ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Doradca Klienta

    Stanisław Mazurek   Poznań, ul. Towarowa 37    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 20 000 zł netto (+VAT)/mies.
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, Doradztwo w zakresie produktów i usług oferowanych przez firmę, Budowanie długotrwałych relacji z klientami, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, Prowadzenie spotkań i prezentacji, Monitorowanie rynku i...
  • Referent ds. Sprzedaży

    Bell Polska Sp. z o.o.   Kostrzyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do głównych zadań będzie należeć: przyjmowanie i opracowywanie zamówień od klientów, sporządzanie innych dokumentów sprzedażowych, bieżąca kontrola wystawianych i otrzymywanych dokumentów jak również ich archiwizacja, wyjaśnianie niezgodności w dokumentach sprzedaży, analizowanie...

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.