Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1690

  • T-Mobile Polska S.A. Sprawdzona firma
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 100 - 6 400 zł brutto/mies.
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych; Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie bazy klientów; Budowanie długoletnich relacji z Klientami;...
  • Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego B2B (Telekomunikacja)

    Klient portalu Praca.pl   Olsztyn    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Aktywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych Klientom Biznesowym (B2B). Analiza potencjału rynkowego i działań konkurencji. Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych. Odpowiedzialność za zarządzanie portfelem pozyskanych Klientów. Zapewnienie najwyższej jakości i standardów...
  •  
  • Doradca / Doradczyni ds. klientów kluczowych

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Wrocław, Bielany    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych/instytucjonalnych dla sklepu i zapewnienie im opieki w trakcie realizacji projektu; analizowanie potrzeb klientów i ich obsługa w zakresie optymalnych rozwiązań produktowych i usługowych;...
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Piaseczno, ul. Puławska 46    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...
  • Ekspert / Ekspertka Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych ds. Rozwoju Sprzedaży

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Inicjowanie, planowanie i wdrażanie projektów wspierających wzrost sprzedaży i współtworzenie strategii rozwoju sprzedaży dla wybranych formatów sklepów (hipermarkety, supermarkety, convenience). Przygotowywanie rekomendacji dotyczących asortymentu, ekspozycji, planogramów...
  • Stanowisko ds. Ewidencji Czasu Pracy i Kadr

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Weryfikacja i kontrola zgodności przygotowywanych harmonogramów czasu pracy. Nadzór nad poprawnością ewidencji czasu pracy prowadzonej przez poszczególne zespoły. Terminowe wprowadzanie danych o czasie pracy do systemu kadrowo-płacowego (SAP). Bieżące rejestrowanie i ewidencjonowanie...
  • Trener ds. Sprzedaży Telefonicznej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych konsultantów; organizowanie i prowadzenie szkoleń merytorycznych oraz sprzedażowych; prowadzenie indywidualnych sesji coachingowych i monitorowanie efektywności pracy zespołu; ocena jakości i skuteczności rozmów telefonicznych; przygotowywanie i...
  • Stacjonarny Doradca Klienta

    DTH Selection Sp. z o.o.   Sękocin Nowy, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Stacjonarna obsługa klientów w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych oraz komponentów chłodniczych Doradztwo w zakresie oferty firmy Przygotowywanie ofert oraz proponowanie optymalnych rozwiązań Obsługa procesu sprzedaży
  • Pracownik / Pracownica rejestracji medycznej

    NZOZ MEDREM-POLIKLINIKA SP. Z O.O.   Opole, ul. Katowicka 55    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 300 - 6 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    wykształcenie minimum średnie; doświadczenie w zakresie obsługi klienta; doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika rejestracji medycznej będzie dodatkowym atutem doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej lub telefonicznej; bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS...
  • Pracownik Recepcji

    HRBC GROUP Sp. z o.o.   Warszawa, – okolice Dworca Zachodniego    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa gości oraz klientów odwiedzających firmę; Obsługa telefoniczna: odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych, udzielanie informacji telefonicznych; Obsługa poczty i korespondencji: odbieranie, sortowanie i rozprowadzanie korespondencji, nadawanie przesyłek, obsługa...
  • Loading Systems Polska Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Czym będziesz się zajmował? Realizacja budżetu sprzedaży i strategii, w tym obsługa kluczowych klientów (inwestorzy, generalni wykonawcy, architekci, dystrybutorzy). Rozwój i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami. Kompleksowa obsługa procesu sprzedaży (przygotowanie...
  • Account Manager

    Portal Praca.pl Sprawdzona firma   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez kontakt: telefoniczny, mailowy oraz spotkania; Monitorowanie klientów pod kątem prowadzonych działań rekrutacyjnych; Badanie potrzeb klientów i proponowanie rozwiązań z zakresu usług rekrutacyjnych; Budowanie i rozwijanie relacji...
  • B2B/B2C Sales Manager logistykа

    ManyHr   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Aktywna sprzedaż usług LCL na rynku polskim; Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów B2B (importerzy, eksporterzy, dystrybutorzy) Obsługa zapytań przychodzących oraz rozwój współpracy z obecnymi klientami; Prowadzenie negocjacji i zawieranie kontraktów; Realizacja...
  • Ekovoltis Sp. z o. o.
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami z sektora biznesowego. Przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych dostosowanych do potrzeb Klientów. Profesjonalna prezentacja produktów energetycznych i gazowych. Rozwój własnego portfolio Klientów....
  • Przedstawiciel handlowy B2B — branża beauty

    ManyHr   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  kontrakt B2B  pełny etat   15 000 - 20 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Pozyskiwanie nowych klientów B2B (salony kosmetyczne, brow-mastery, hurtownie) Prowadzenie negocjacji i przygotowywanie ofert handlowych; Budowanie trwałych relacji z partnerami biznesowymi; Realizacja planu sprzedaży i KPI; Reprezentowanie marki ZOLA na targach branżowych i...
  • Sales Representative B2B (rynek CE / muzyka)

    Audiostacja sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: opieka nad klientami B2B (sklepy muzyczne, foto/video, komputerowe, Hi-Fi, gaming, sieci handlowe) codzienna, aktywna współpraca z odbiorcami w całej Polsce; realizacja planów sprzedażowych i działań ekspansyjnych; wizyty handlowe u klientów i budowanie relacji;...
  • Kupiec Medyczny

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Szukamy osoby, która posiada: Min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku Kupca w obszarze zakupów medycznych - np. jednorazowych materiałów medycznych, materiałów stomatologicznych. Umiejętność zarządzania kategorią produktową zapewniając ciągłość obsługi biznesu, z zachowaniem...
  • Kosztorysant / Kosztorysantka

    Dombud Beton Sp. z o. o.   Siemianowice Śląskie, ul. Budowlana 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoja Rola Będzie Obejmować Analizowanie zapytań i dokumentacji technicznej w celu przygotowania wycen. Kalkulowanie kosztów elementów prefabrykowanych w ramach procesu ofertowania. Przygotowywanie i składanie ostatecznych ofert handlowych. Zarządzanie terminami ofertowania i dbanie o...
  • Junior Account Manager

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Codzienny kontakt z pracownikami tymczasowymi i budowanie pozytywnych relacji. Zarządzanie czasem pracy i układanie grafików. Obsługa administracyjna pracowników w Niemczech (urlopy, zwolnienia lekarskie, zakwaterowanie). Prowadzenie bazy pracowników i dbanie o wizerunek firmy.
  • Agent Nieruchomości

    Freedom Nieruchomości   Warszawa, Praga-Północ, ul. Markowska 22, lok U 04    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B   10 000 - 30 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania? Systematyczne pozyskiwanie nieruchomości w oparciu o umowy na wyłączność. Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami. Organizacja cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomości. Realizacja celów sprzedażowych. Współpraca z zespołem i dbałość o...
  • HARPE MARTA CICHARSKA
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów – nauczymy Cię budować sieć kontaktów i pozyskiwać klientów z różnych branż. Prowadzenie rozmów i spotkań sprzedażowych z klientami – pokażemy Ci jak prezentować ofertę ubezpieczeniową korespondującą z potrzebami klienta....
  • DTH Selection Sp. z o.o.
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 18 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Współpraca z obecnymi klientami firmy; Nawiązywanie i rozwijanie relacji handlowych z klientami w podległym regionie; Badanie potrzeb klientów oraz opracowywanie wstępnych koncepcji rozwiązań; Dobór urządzeń dedykowanych głównie do automatyzacji i zabezpieczenia...
  • Timac Agro Polska Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: praca mobilna / cała Polska Twoje obowiązki: Szkolenie i wsparcie merytoryczne dla zespołów sprzedażowych. Realizacja wizyt u hodowców razem z doradcami techniczno-handlowymi. Bezpośrednia sprzedaż produktów zootechnicznych grupie klientów. Reprezentowanie firmy na eventach...
  • Columbus Energy S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twoja Rola i Obowiązki Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i zarządzanie ich portfelem. Realizacja celów sprzedażowych w pełnym portfolio produktów OZE i termomodernizacji. Profesjonalna obsługa klientów z platformy Marketplace i programów dotacyjnych. Budowanie długotrwałych...
  • T-Mobile Polska Sprawdzona firma
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  rekrutacja online
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientem biznesowym; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile dla klienta biznesowego; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych; Rozwijanie swojej wiedzy poprzez m.in. udział w...
  • AMEX
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.  Szukamy 4 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Budowa i obsługa rynku na podległym terenie. Branża budowlana - technika mocowań i wierceń.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów — zgodnie z najwyższymi standardami. Realizacja wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów oraz dążenie do ich stałej poprawy. Aktywne zaangażowanie w rozwiązywanie zgłoszeń i pełne...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   46,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Praca hybrydowa — 2 dni w tygodniu z biura Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów — zgodnie z najwyższymi standardami. Realizacja wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów oraz dążenie do ich stałej poprawy. Aktywne zaangażowanie w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszymi departamentami zagranicznymi; przygotowywanie ofert sprzedażowych; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji;
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych   Opole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki; utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami...
  • Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Szczecin, Andrzeja Struga 42    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, pobieranie płatności za usługi dodatkowe, promowanie i sprzedaż usług Domu Lekarskiego.
  • Specjalistka / Specjalista Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat   32,68 zł brutto/godz.  aplikuj bez CV
    2 dni
    Profesjonalna obsługa klientów znanej marki odzieżowej zgodnie z obowiązującymi standardami; Kontakt z klientami przez telefon, e-mail, media społecznościowe i czat na żywo; Udzielanie rzetelnych i precyzyjnych informacji w odpowiedzi na pytania i zgłoszenia; Aktywna współpraca z...
  • Specjalista / Specjalistka Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta o ustawienia młynka, Ty...
  • Doradca / Doradczyni klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Odbieranie połączeń od klientów niemieckojęzycznych; Asystowanie w rozwiązywaniu problemów związanych z gwarancjami oraz w dostarczaniu części zamiennych i naprawach; Dostosowywanie produktów do potrzeb klientów; Praca z systemem CRM;
  • Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres Obowiązków Pomoc Key Account Managerom w codziennych kontaktach z kluczowymi klientami i koordynacji działań promocyjnych/rozliczeń. Zarządzanie procesami administracyjnymi (umowy, dekretacja faktur w SAP). Tworzenie kompleksowych raportów, analiz i prezentacji na potrzeby wewnętrzne...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Dokumentacji

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług. Zarządzanie i aktualizacja treści na stronie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

    Geotik sp. z o.o.   Wrocław, ul. Słubicka 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa klientów biznesowych (telefoniczna, mailowa, bezpośrednia) oraz doradztwo w zakresie oferty; Realizacja zamówień i współpraca z dostawcami i działami wewnętrznymi; Fakturowanie, współpraca z księgowością i monitorowanie należności; Obsługa reklamacji, aktualizacja danych w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. E-commerce

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 8 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Opis stanowiska Nadzorowanie procesu realizacji zamówień i obsługa klientów na marketplace; Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów; Wdrażanie i organizacja akcji promocyjnych na platformach sprzedażowych (np. Allegro, Amazon, inne marketplace’y); Analiza kalendarzy...
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Olsztyn, ul. Wyszyńskiego 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat   31,40 zł brutto/godz.  rekrutacja online
    2 dni
    Lokalizacja: Olsztyn Co Będziesz Robić? Kontakt telefoniczny z bazą klientów w celu sprzedaży i aktualizacji usług; Obsługa zapytań przychodzących od potencjalnych klientów; Praca w oparciu o nowoczesne standardy Customer Experience (CX)
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat   31,40 zł brutto/godz.  rekrutacja online
    2 dni
    Lokalizacja: Olsztyn Co Będziesz Robić? Kontakt telefoniczny z bazą klientów w celu sprzedaży i aktualizacji usług; Obsługa zapytań przychodzących od potencjalnych klientów; Praca w oparciu o nowoczesne standardy Customer Experience (CX)
  • Specjalista / Specjalistka ds. Logistyki

    DTH Selection Sp. z o.o.   Sękocin Nowy, koło Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa bieżących zamówień klientów krajowych i zagranicznych. Organizacja transportu krajowego i międzynarodowego (drogowy, morski, ewentualnie lotniczy). Współpraca z firmami kurierskimi i spedytorami. Prowadzenie bieżącej korespondencji z kontrahentami. Stały...
  • Specjalista ds. handlu ze znajomością języka włoskiego

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław, Krzyki    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Od 30 lat powiększamy bazę naszych Klientów branży wyrobów stalowych w Polsce i zagranicą. Oczekujemy: bardzo dobrej znajomości języka włoskiego, mile widziana znajomość innego języka obcego.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży B2B (branża agro)

    Klient portalu Praca.pl   Koprki    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Analiza rynku, trendów branżowych oraz działań konkurencji; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie rynków sprzedaży; Kompleksowa obsługa procesu sprzedaży B2B: od oferty, przez negocjacje, po realizację kontraktu i nadzór nad płatnościami; Doradztwo handlowe dopasowane do...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży z językiem niemieckim

    EURODRUT Sp. z o.o.   Tarnowo Podgórne    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: budowanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami, obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych, przygotowywanie ofert handlowych i profesjonalne doradztwo w zakresie asortymentu, raportowanie bieżących działań i realizacja planów sprzedaży, udział w tworzeniu...
  • Specjalista ds. finansowo- księgowych

    Spółdzielnia Mieszkaniowa Mokotów   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Wprowadzanie danych do systemu księgowego (S.bit., Perseus) Kontrola poprawności księgowań; Rozliczenia z kontrahentami; Przelewy bankowe; Inwentaryzacja sald rachunków bankowych i kasy; Płace; Rozliczenia z ZUS; Rozliczenia z US; Obsługa programu Płatnik; Wystawianie...
  • Specjalista ds. sprzedaży produktów finansowych

    Santander Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa agencyjna  pełny etat   4 666 - 50 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: sprzedaż produktów bankowych (m.in. kredyty gotówkowe, firmowe, hipoteczne, leasing) aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długotrwałych relacji biznesowych; uczestniczenie w spotkaniach z Klientami i prezentowanie oferty Banku; rozpoznawanie i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Eksportu

    RADWAG Wagi Elektroniczne   Radom, ul. Toruńska 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Miejsce pracy: RADWAG – siedziba główna w Radomiu, ul. Toruńska 5. Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i dystrybutorów. Utrzymywanie długoterminowych kontaktów handlowych na rynkach eksportowych. Sprzedaż produktów i usług firmy, realizacja celów sprzedażowych....
  • Specjalista ds. Tworzenia Opisów Produktowych (k/m)

    Media Expert   Złotów, Za Dworcem 1D    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: współpraca z zespołem Kreatorów w zakresie wprowadzania opisów, specyfikacji i danych technicznych produktów; weryfikacja poprawności wprowadzonych danych produktowych na podstawie parametrów technicznych producenta; dodawanie zdjęć, dokumentów oraz niezbędnych danych do...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Ofertowania Budowlanego

    Dombud Beton Sp. z o. o.   Siemianowice Śląskie, ul. Budowlana 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres Obowiązków Analiza otrzymanych zapytań ofertowych od klientów. Kalkulacja kosztów elementów prefabrykowanych na potrzeby tworzonych ofert. Składanie kompleksowych ofert handlowych. Monitorowanie i nadzór nad terminowością składania wszystkich ofert. Utrzymywanie stałego kontaktu i...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Sprzedaży Eksportowej

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi; Przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy; Realizacja założonej polityki sprzedażowej firmy; Budowanie długotrwałych relacji z klientami; Udział w targach i wydarzeniach branżowych;

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.