Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1690

  • Doradca / Doradczyni Klienta Indywidualnego

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Twoja rola pracujesz z klientem zamożnym, badasz jego potrzeby i aktywnie oferujesz produkty bankowości detalicznej; pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkania, aby zbudować długotrwałe relacje finansowe z klientem;...
  • Specjalista ds. Zakupów

    Janex International Sp. z o.o.   Pruszków, Al. Jerozolimskie 411    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Zadania Sporządzanie zamówień, Bieżąca praca z bazą produktową i dbałość o poprawność danych, Współpraca z dostawcami i firmami kurierskimi, Weryfikowanie oferowanych przez dostawców warunków współpracy (cen, terminów dostaw), Negocjowanie warunków zakupu z dostawcami, Budowanie...
  •  
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Wawer, Marsa 56c    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...
  • Opiekun / Opiekunka relacji z pacjentem

    Jutro Medical Sp z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa pacjentów telefonicznie, mailowo, przez chat i social media; Umawianie wizyt i wyjaśnianie procedur medycznych; Wsparcie pacjentów korzystających z aplikacji mobilnej; Monitorowanie satysfakcji pacjentów i budowanie długotrwałych relacji; Wymagania: Minimum roczne...
  • Specjalista ds. Optyki i Stylizacji

    Optics   Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 39-47    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków: Kompleksowa opieka procesu obsługi, zadbanie o najlepsze doświadczenia klienta, Sprzedaż produktów z oferty, Doradztwo klientom w zakresie doboru opraw oraz dopasowaniu odpowiedniego typu soczewek korekcyjnych, Prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami...
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Wrocław, Krakowska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...
  • Przedstawiciel Handlowy D2D

    INTERNET UNION SA   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   2 100 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Wiodąca firma z branży telekomunikacyjnej poszukuje energicznej i ambitnej osoby na stanowisko przedstawiciela Handlowego D2D. Praca na obszarach własnych sieci telekomunikacyjnych. Pracując na tym stanowisku będziesz: zbierać i obsługiwać leady; oferować usługi telekomunikacyjne...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Horton Sp. z o.o.   Dziekanów Polski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Opis stanowiska: Sprzedaż domków drewnianych letniskowych oraz saun; Telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni kontakt z klientami; Profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów; Negocjacje handlowe, finalizacja sprzedaży;
  • Specjalista ds. Handlowych

    REMONDIS Sp. z o.o.   Polkowice, ul. Jana Wyżykowskiego 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania i utrzymywanie kontaktów i prowadzenia rozmów handlowych; prowadzenia działalności marketingowej zgodnie z polityką firmy; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; monitorowania rynku i analizy konkurencji;...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Promocji

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twoje zadania: generowanie raportów sprzedażowych (dziennych i okresowych) oraz przygotowywanie doraźnych analiz na potrzeby bieżących działań, systemowe zarządzanie cenami - wprowadzanie promocji oraz przecen, zapewnienie sprawnego przepływu informacji o akcjach promocyjnych między...
  • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   46,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów z zachowaniem wysokich standardów; Rozwiązywanie zgłoszeń i aktywne wsparcie klientów w codziennych potrzebach; Realizacja i monitorowanie wskaźników satysfakcji klientów oraz dążenie do ich stałej poprawy;
  • Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego B2B (Telekomunikacja)

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Aktywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych Klientom Biznesowym (B2B). Analiza potencjału rynkowego i działań konkurencji. Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych. Odpowiedzialność za zarządzanie portfelem pozyskanych Klientów. Zapewnienie najwyższej jakości i standardów...
  • Specjalista ds. Klientów Korporacyjnych w dziale Wsparcia Sprzedaży​

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    17 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
  • Koordynator ds. Klientów Korporacyjnych

    Medicover Sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Grunwaldzka 472A    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie oraz rozwój powierzonego portfela klientów Identyfikowanie nowych możliwości sprzedaży w ramach istniejącego portfela; Sprzedaż produktów w ramach działań upselling i cross-selling; Budowanie relacji oraz spotkania z klientami...
  • Liga Obrony Kraju - Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Dbałość o relacje z klientem, promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Bieżąca współpraca z księgowością, instruktorami i...
  • LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
    specjalista (mid) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    17 godz.
    Responsibilities: Supporting the execution of the sales strategy to drive business growth and achieve sales targets. Building and promoting LOTAMS capabilities, developing a strong relationship with our current customers and the new ones. Proactive activities by identifying emerging markets and...
  • Ekspert / Ekspertka ds. Planogramów

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twoje zadania: kompleksowe projektowanie i aktualizacja planogramów (graficzny plan ekspozycji produktów)​ określonych kategorii dla różnych formatów sklepów (w systemie Spaceman), z uwzględnieniem sezonowości, priorytetów sprzedażowych i fizycznych ograniczeń półki, przekształcanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi i realizacji zamówień

    Geotik sp. z o.o.   Wrocław, ul. Słubicka 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Kompleksowa obsługa klientów biznesowych poprzez telefon, e-mail oraz kontakt bezpośredni; Przyjmowanie i realizacja zamówień we współpracy z działami wewnętrznymi i dostawcami; Wystawianie dokumentów sprzedażowych oraz nadzór nad rozliczeniami; Obsługa reklamacji i bieżących...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
  • Konsultant Telematyczny / Konsultantka Telematyczna

    Geotik sp. z o.o.   Wrocław, ul. Słubicka 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Udzielanie pomocy technicznej klientom biznesowym poprzez telefon, e-mail oraz kontakt bezpośredni; Analiza zgłoszeń, diagnozowanie usterek i wdrażanie rozwiązań; Konfigurowanie urządzeń GPS i weryfikacja ich poprawnego działania; Wprowadzanie danych do systemów telematycznych zgodnie z...
  • Pielęgniarka / Pielęgniarz – w zespole specjalistów ds. obsługi Pacjenta  

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Twoje zadania: Identyfikowanie potrzeb zdrowotnych oraz prowadzenie edukacji zdrowotnej pacjentów z cukrzycą Obsługa bardziej zaawansowanych przypadków medycznych (II linia wsparcia) Profesjonalna obsługa zapytań pacjentów – telefonicznie oraz mailowo Gromadzenie i raportowanie informacji...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska Sprawdzona firma   Swadzim, CH Auchan    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 50% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 50% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska Sprawdzona firma   Warszawa, CH Wileńska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska Sprawdzona firma   Opole, CH Solaris    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 80% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 20% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • TBS Consulting Sprawdzona firma   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Opis stanowiska budowanie sieci kontaktów wśród firm korzystających z rozwiązań pomiarowych oraz opieka nad stałymi klientami; prezentowanie oferty, dobór produktów do specyfiki klienta i wsparcie doradcze; rozwijanie sprzedaży na przydzielonym obszarze obejmującym część...
  • Specjalista / Specjalistka ds. E-commerce

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Główne Obowiązki Nadzór nad realizacją zamówień i kompleksowa obsługa klienta na marketplace'ach (Allegro, Amazon, inne). Planowanie, wdrażanie i organizacja akcji promocyjnych na platformach sprzedażowych. Przygotowywanie i optymalizacja treści ofert (opisy, zdjęcia, atrybuty, słowa...
  • Inspektor / Inspektorka w Wydziale Obsługi Reklamacji

    Bank Pocztowy S.A.   Bydgoszcz, Jagiellońska 17    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Twój zakres obowiązków kompleksowa obsługa reklamacji Klientów Banku, w tym: przyjmowanie, rozpatrywanie i wyjaśnianie reklamacji; sporządzanie odpowiedzi do Klientów na wpływające skargi i reklamacje, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; realizacja zadań związanych z...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej, z zachowaniem najwyższych standardów firmy. Aktywne dążenie do realizacji i przekraczania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klienta (Customer Satisfaction). Skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń oraz...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
  • Specjalistka / Specjalista ds. strategii i analizy danych

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Miejsce pracy: Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ Twoje zadania: współudział w kreowaniu i koordynowanie wdrażania strategii w obszarze sprzedaży, współudział w sporządzaniu planów sprzedażowych i monitorowanie stopnia ich realizacji, analiza...
  • Handlowiec – Hurtownia Desek Targowych i Elewacyjnych

    Global-Biznes Sp. z o.o.   Koczargi Nowe    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    profesjonalna obsługa klientów w biurze i na placu; przygotowywanie wycen, ofert materiałowych i dokumentów sprzedażowych; doradztwo przy wyborze desek tarasowych, elewacyjnych oraz pozostałych produktów; utrzymywanie długofalowych relacji z klientami; bieżąca współpraca z magazynem oraz...
  • Klaromed Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Twoje zadania: Realizacja strategii sprzedaży produktów medycznych w określonym regionie; Obsługa i rozwijanie relacji z partnerami handlowymi; Monitorowanie sprzedaży, rynku oraz działań konkurencji; Przygotowywanie ofert i prowadzenie rozmów handlowych; Tworzenie harmonogramu działań...
  • Cursor S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   45,00 - 70,00 zł brutto/godz.
    19 godz.
    Zadania, które będziesz realizować: budowanie silnej, profesjonalnej reputacji marki na rynku; aktywne pozyskiwanie nowych konsumentów; przekazywanie informacji marketingowych i sprzedaż produktów z portfolio BAT (podgrzewacze, e-papierosy, saszetki nikotynowe) w zaplanowanych przez...
  • Doradca Klienta

    WIELKI ATRAKTOR Sp. z o.o.   Mrągowo, Galeria Fabryka    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Poszukujemy kandydatki do pracy na stanowisko Doradca Klienci w Salonie Moodo Green Point Top Secret 5-10-15 mieszczącym się w Galerii Fabryka w Mrągowie / szukamy osób na cały etat i pół etatu. Jeżeli: jesteś osobą otwartą, pełną entuzjazmu i zaangażowania, umiesz nawiązywać nowe...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Krakow. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Rockfin S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków Opracowywanie koncepcji technicznych we współpracy z zespołem R&D Rockfin; Przygotowywanie założeń technicznych i analiz ekonomicznych; Poszukiwanie nowych dostawców i utrzymywanie relacji z kluczowymi dostawcami; Prowadzenie uzgodnień technicznych z klientami;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Handlu z j. włoskim 

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław, Krzyki    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Twoje Zadania Obsługa kluczowych klientów w zakresie wyrobów stalowych. Prowadzenie działań handlowych i sprzedażowych (szczegóły ustalane indywidualnie). Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z rynkami włoskojęzycznymi.
  • Handlowiec / Specjalista ds. sprzedaży i wynajmu wózków widłowych

    SAW-TRAK ZDYB Spółka komandytowa   łódzkie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie z nimi dobrych relacji handlowych; przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy; doradztwo w zakresie sprzedawanych produktów i usług; koordynowanie procesów realizacji zamówień i dostaw na wszystkich...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta Kontraktowego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Ochota    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kompleksowa obsługa i zarządzanie kontraktami sieciowymi z kluczowymi klientami firmy. Utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami poprzez kanały mailowe, telefoniczne i online. Sprawna obsługa i rozwiązywanie procesu uwag oraz reklamacji zgłaszanych przez klientów. Przygotowywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Szpitalnej​

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Wilanów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Kompleksowa opieka nad pacjentem i wsparcie w codziennych procesach szpitalnych; Ścisła współpraca z innymi działami w zakresie obsługi pacjentów; Realizacja standardów jakości i satysfakcji pacjentów; Wsparcie w rozliczeniach finansowych i administracyjnych; Aktywne promowanie usług i...
  • Telemarketer / Telemarketerka

    Doradcy Energetyczni Sp. z o.o.   Warszawa, Aleja Komisji Edukacji Narodowej 18    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna  pełny etat   5 000 - 5 500 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: wykonywanie połączeń telefonicznych do klientów biznesowych; prezentacja korzyści współpracy i informacji o taryfach energetycznych; organizowanie spotkań dla doradców i wsparcie procesu sprzedaży; prowadzenie dokumentacji kontaktów w systemie CRM;
  • Travel Advisor with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your proactive, patient...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży przy obsłudze przydzielonego portfela klientów; kontakt mailowy i telefoniczny z klientami biznesowymi w sprawach operacyjnych; prowadzenie spraw administracyjnych związanych z obsługą klientów; praca w systemach sprzedażowych oraz...
  • Specjalista ds. handlu ze znajomością języka czeskiego

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław, Krzyki    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Od 30 lat powiększamy bazę naszych Klientów branży wyrobów stalowych w Polsce i zagranicą
  • Specjalista ds. Zakupów (K/M)

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obowiązki na stanowisku: Realizacja procesów zakupowych na materiały niezbędne do wykonania przeglądów samolotów. Wyszukiwanie, audytowanie i ocena potencjalnych dostawców materiałów i części lotniczych. Monitorowanie przebiegu realizacji zamówień. Koordynowanie transportu zamówionych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Handlu

    Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.   Poznań, ul. Bukowska 285    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 7 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m. in.: Wsparcie operacyjne działu handlu w realizacji bieżących zadań oraz projektów komercyjnych. Utrzymywanie regularnego kontaktu z najemcami: bieżąca współpraca, monitorowanie potrzeb, reagowanie na zgłaszane kwestie oraz wspieranie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży B2B

    Concentrix   Lublin, centrum    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 810 - 10 010 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Aktywne nawiązywanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z detalistami w regionie za pomocą połączeń wychodzących;Udział w projekcie dla lidera branży i światowego giganta – Philip Morris International;Sprzedaż i promocja produktów PMI poprzez edukację i motywowanie...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne zadania: aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa obecnych kontrahentów, współpraca z firmami wykonawczymi, instalatorami, deweloperami, przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne w zakresie produktów oferowanych przez firmę,...
  • Erontrans Sp. z o.o.
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych; Budowanie i rozwijanie długofalowych relacji z klientami; Przygotowywanie spersonalizowanych ofert dopasowanych do potrzeb klienta; Prowadzenie negocjacji handlowych i finalizowanie kontraktów; Współpraca z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. eksportu z językiem portugalskim

    RADWAG Wagi Elektroniczne   Radom, ul. Toruńska 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Miejsce pracy: RADWAG – siedziba główna w Radomiu, ul. Toruńska 5. Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami i dystrybutorami, sprzedawanie produktów i usług znajdujących się w ofercie handlowej przedsiębiorstwa, realizowanie formalnych...

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.