Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1690

  • Menadżerka / Menadżer ds. Sprzedaży B2B

    Raven PL Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Realizacja planów sprzedażowych w obszarze materiałów hutniczych (tonaż, marża). Obsługa klienta – mailowo, telefonicznie i podczas spotkań. Prezentowanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych. Pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie bazy kontaktów. Opieka nad...
  • Ekspert ds. Sprzedaży (Kuchnia Włoska)

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Bielany Wrocławskie, ul. Tyniecka 3    praca mobilna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie rynku produktów premium z klientami serwującymi dania kuchni włoskiej. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie produktów stosowanych w...
  •  
  • PRO MATCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; Prezentacja oferty i prowadzenie rozmów handlowych; Doradztwo w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań dla klienta; Negocjowanie warunków współpracy i finalizowanie umów; Realizacja celów sprzedażowych oraz raportowanie...
  • Menedżerka / Menedżer ds. Rozwoju Rynków Zagranicznych

    Klient portalu Praca.pl   Koprki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych i budowanie długofalowych relacji z partnerami. Realizacja celów sprzedażowych i maksymalizacja wartości eksportu oraz zysku krótko- i długoterminowego. Pozyskiwanie nowych kontrahentów i prowadzenie negocjacji handlowych. Analiza potencjału nowych...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. E-commerce Marketplace

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Oczekujemy skutecznego zarządzania obszarami: Prowadzenie i rozwijanie sprzedaży międzynarodowej w ekosystemie marketplace. Negocjacje z Amazon Vendor i kompleksowa obsługa Seller Central. Tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej w kanałach online. Nadzór nad kampaniami reklamowymi i...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna obsługa klientów indywidualnych i firm z sektora MŚP....
  • BUSINESSFIRST Sp. z o.o.
    specjalista mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 24 998 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Jeżeli sprzedaż daje Ci energię, lubisz kontakt z przedsiębiorcami i chcesz realnie wpływać na rozwój firm, znajdziesz u nas idealne środowisko do rozwoju. Wspólnie z ING Bankiem Śląskim wspieramy przedsiębiorców nowoczesnymi rozwiązaniami finansowymi, a naszym partnerom oferujemy...
  • Menadżer / Menadżerka Sprzedaży OZE - fotowoltaika

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania na stanowisku pracy: współpraca z istniejącą siecią sprzedaży i nadzorowanie procesów handlowych, aktywne poszukiwanie klientów B2B w zakresie OZE / GE, doradztwo techniczne i energetyczne w segmencie elektrowni fotowoltaicznych, opracowywanie kosztorysów, uczestnictwo w odbiorach...
  • Koordynator / Koordynatorka wsparcia pacjenta

    Jutro Medical Sp z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska: Umawianie wizyt i obsługa pacjentów w zakresie POZ oraz innych usług medycznych; Telefoniczne, mailowe i czatowe wsparcie pacjentów w rozwiązywaniu problemów; Budowanie trwałych relacji z pacjentami poprzez programy concierge; Pomoc w korzystaniu z aplikacji medycznej;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu w Katowicach! Nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby, która nie boi się rozmów telefonicznych, ma techniczny zmysł i...
  • Concentrix
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Konsultant / Konsultantka ds. Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat   32,68 zł brutto/godz.  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa klientów w kanale telefonicznym, mailowym, czatowym i social media; Profesjonalne podejście do klienta i rozwiązywanie jego problemów; Aktywna współpraca z zespołem i wsparcie kolegów w codziennych zadaniach; Kontrola zgłoszeń i utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów;...
  • Спеціаліст служби підтримки з українською мовою - популярний магазин одягу

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat   32,68 zł brutto/godz.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Обслуговування клієнтів відомого бренду одягу та підтримання найвищої якості обслуговування клієнтів відповідно до стандартів проекту. Ефективний контакт з...
  • Customer Advisor with Danish

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   10 000 - 11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Provide essential support via phone, email, or chat; Provide technical assistance to streaming enthusiasts, ensuring they enjoy seamless service without interruptions; Resolve customer claims with a smile, fostering satisfaction and trust; Assist both B2B and B2C clients as the first point of...
  • Key Account Manager B2G

    Benefit Systems SA   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na rozgrzewkę kilka pytań: Możesz pochwalić się min. 3 – letnim doświadczeniem w sprzedaży / dosprzedaży i rozwoju portfela klientów biznesowych i administracji publicznej? Doskonale radzisz sobie w codziennym kontakcie z osobami decyzyjnymi oraz pracy z klientami kluczowymi? Jest Ci...
  • Konsultant ds. obsługi klienta bankowego (język niemiecki)

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami niemieckojęzycznymi w zakresie usług bankowych; Pomoc w logowaniu do konta, obsłudze płatności oraz korzystaniu z aplikacji mobilnej; Wspieranie klientów w sytuacjach wymagających blokady lub odblokowania kart; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy...
  • Młodszy Opiekun klienta

    Asseco Data Systems S.A.   Gdańsk, ul. Jana z Kolna 11    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Zadania: opieka nad wyznaczonymi kluczowymi klientami: budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem, nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy i obowiązującą w organizacji strategią pracy z klientem, diagnozowanie problemów u klienta i...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży Domów

    ABAKON BD Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   5 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres Obowiązków Prezentacja produktów i rozwiązań z zakresu budowy domu z prefabrykatów keramzytowych. Prowadzenie spotkań z klientami, dobór optymalnej oferty oraz negocjowanie warunków umów. Aktywna realizacja indywidualnych celów sprzedażowych. Dbanie o pozytywne i długotrwałe...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży Domów

    ABAKON BD Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   5 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres Obowiązków Prezentacja produktów i rozwiązań z zakresu budowy domu z prefabrykatów keramzytowych. Prowadzenie spotkań z klientami, dobór optymalnej oferty oraz negocjowanie warunków umów. Aktywna realizacja indywidualnych celów sprzedażowych. Dbanie o pozytywne i długotrwałe...
  • Bank Pocztowy S.A.
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie Klientów rozliczeniowych i kredytowych z segmentu Mieszkalnictwa (Wspólnoty i Spółdzielnie Mieszkaniowe) zarządzanie relacjami biznesowymi z dotychczasowymi i potencjalnymi Klientami oraz partnerami biznesowymi; zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i...
  • Menadżer Klienta Biznesowego (k/m/os.)

    VECTRA S.A.   Szczecin    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do kluczowych zadań wybranej osoby należało będzie: sprzedaż usług telekomunikacyjnych Klientom Biznesowym (B2B), analiza potencjału rynkowego i działań konkurencji, przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji, odpowiedzialność za „portfel” pozyskanych Klientów, zapewnienie...
  • Doradca / Doradcazyni ds. Nieruchomości

    Klient portalu Praca.pl   Kołobrzeg    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B   6 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Pozyskiwanie nieruchomości. Budowanie profesjonalnych relacji z klientami. Organizacja i zarządzanie cyklem sprzedaży. Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Współpraca i dbałość o dobre relacje w zespole.
  • Doradca / Doradczyni Klienta w Branży Nieruchomości

    Czan Sp z o.o.   Garwolin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Szukamy Osoby do profesjonalnej sprzedaży mieszkań i wynajmu lokali usługowych. pełnego zarządzania procesem transakcji. aktywnego budowania relacji biznesowych. prezentowania ofert i koordynacji dokumentacji umów. wspierania działań marketingowych i współpracy między działami.
  • Opiekun / Opiekunka Klubowicza

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    2 dni
    Budowanie relacji z klientami, Sprzedaż karnetów i produktów, Informowanie o promocjach i zajęciach, Wsparcie dla kierownictwa klubu, Zarządzanie profilami w mediach społecznościowych.
  • Opiekunka / Opiekun Klubowicza

    Medicover Fitness & Gym   Zabrze, ul. Roosevelta 81    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu
    2 dni
    Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na pełny lub część etatu, Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy!​ Tryb pracy: zmianowy, również w weekendy i święta. Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamSmartGym który wspiera w budowaniu zdrowych...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Optyki i Stylizacji

    Optics   Warszawa, ul. Światowida 17    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Kompleksowa opieka procesu obsługi, zadbanie o najlepsze doświadczenia klienta, Sprzedaż produktów z oferty, Doradztwo klientom w zakresie doboru opraw oraz dopasowaniu odpowiedniego typu soczewek korekcyjnych, Prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami...
  • Specjalista ds. Optyki i Stylizacji

    Optics   Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 7A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu
    2 dni
    TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW Kompleksowa obsługa, zadbanie o najlepsze doświadczenia klienta, Doradztwo w zakresie doboru opraw oraz dopasowania typu soczewek korekcyjnych, Sprzedaż produktów z oferty Medicover Optyk, Prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami klientów, Dbałość o...
  • Specjalista ds. Optyki i Stylizacji

    Optics   Komorniki, ul. Głogowska 432    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Kompleksowa opieka procesu obsługi, zadbanie o najlepsze doświadczenia klienta, Sprzedaż produktów z oferty, Doradztwo klientom w zakresie doboru opraw oraz dopasowaniu odpowiedniego typu soczewek korekcyjnych, Prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży usług telekomunikacyjnych (sektor publiczny)

    Emitel S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie klientów instytucjonalnych z obszaru administracji publicznej; Rozwijanie relacji z powierzonym portfelem klientów oraz budowanie własnej bazy kontaktów; Realizacja celów sprzedażowych na dedykowanym rynku; Identyfikowanie potrzeb klientów oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

    Geotik sp. z o.o.   Wrocław, ul. Słubicka 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wsparcie techniczne klientów biznesowych (telefoniczne, mailowe i bezpośrednie) Analiza usterek i rozwiązywanie problemów technicznych; Konfiguracja i aktualizacja urządzeń, kontrola poprawności działania; Administracja systemów telematycznych i aktualizacja danych w systemach; Współpraca...
  • Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży domów

    ABAKON BD Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   5 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres Obowiązków Prezentacja produktów i rozwiązań dotyczących budowy domów z prefabrykatów keramzytowych. Prowadzenie spotkań z klientami oraz negocjacje warunków umów. Aktywna realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Dbanie o budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży domów

    ABAKON BD Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   5 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres Obowiązków Prezentacja produktów i rozwiązań dotyczących budowy domów z prefabrykatów keramzytowych. Prowadzenie spotkań z klientami oraz negocjacje warunków umów. Aktywna realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Dbanie o budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Specjalistka / Specjalista ds. części zamiennych

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Jaktorów, ul. Potockiego 1 A    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Umowa na zastępstwo min. 1,5 roku Jaktorów ul. Potockiego 1A Zespół Szymona Michałowskiego Zadania: Praca w 3 -osobowym zespole; Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów, również wewnętrznych; Analiza i weryfikacja zgłoszeń Klientów; Proponowanie rozwiązań mające na celu sprawne i...
  • Młodszy specjalista ds. technicznych

    STRABAG BMTI Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Pruszków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoja rola w STRABAG tworzenie nowych koncepcji rozwiązań z zakresu OZE; projektowanie oraz czynny udział w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań; projektowanie mobilnych rozwiązań OZE; projektowanie wydruków 3D; ścisła współpraca z kolegami z oddziału/ Dyrekcji we wdrożeniu prekursorskich...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Swadzim    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
  • Konsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
  • Konsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
  • Doradca Klienta / Doradczyni Klienta

    WIELKI ATRAKTOR Sp. z o.o.   Mikołów, Galeria Auchan    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Aktywna obsługa i doradztwo klienta z uśmiechem i pogodą ducha; Indywidualne podejście do potrzeb klienta; Realizacja założonych planów sprzedażowych; Dbanie o wizerunek i porządek w salonie; Pracowitość, punktualność i zaangażowanie; Umiejętność nawiązywania...
  • Doradca / Doradczyni Klienta

    WIELKI ATRAKTOR Sp. z o.o.   Mrągowo, Galeria Fabryka    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Lokalizacja -Galeria Fabryka w Mrągowie (praca w salonie Moodo, Green Point, Top Secret, 5-10-15) Poszukujemy osób na cały etat i pół etatu;
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Wrocław, Bielany    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Głogów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska Sprawdzona firma   Nysa, Galeria Vendo    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Sprzedawca / Sprzedawczyni

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Dostarczanie, układanie i dbanie o porządek towarów na półkach. Bezpośrednia obsługa klienta przy stoisku i aktywna sprzedaż. Realizacja zamówień internetowych (sprzedaż online). Terminowe i prawidłowe przyjmowanie dostaw. Uczestnictwo w inwentaryzacji (liczeniu towaru). Utrzymywanie...
  • New Business Manager - TSL

    MTI Group Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych w Polsce i Europie, sprzedaż usług transportowych i spedycyjnych, prowadzenie negocjacji i przygotowywanie ofert, budowanie i rozwijanie relacji z klientami, reprezentowanie firmy podczas spotkań i targów branżowych,...
  • Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa

    ABAKON BD Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   5 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres Obowiązków Aktywne doradztwo techniczne i produktowe dla klientów. Prowadzenie procesu sprzedaży (od pierwszego kontaktu do finalizacji umowy). Realizacja indywidualnych celów handlowych. Samodzielne zarządzanie i organizacja pracy w elastycznym trybie.
  • Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie klientów B2B na wyznaczonym obszarze geograficznym; budowanie relacji biznesowych z inwestorami oraz firmami z sektora budowlano-wykończeniowego; prowadzenie negocjacji handlowych; bieżąca współpraca z wiodącymi producentami w Polsce;...
  • PRO MATCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; Prezentacja oferty i prowadzenie rozmów handlowych; Doradztwo w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań dla klienta; Negocjowanie warunków współpracy i finalizowanie umów; Realizacja celów sprzedażowych oraz raportowanie...
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Kłodzko, i Kotlina Kłodzka    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obszar działania to Kłodzko i Kotlina Kłodzka Dla oddziału : Hala nr 05 Wrocław – Kobierzyce 55-040; ul. Tyniecka 3, Bielany Wrocławskie Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży...
  • Asystentka Handlowa / Asystent Handlowy

    Drozapol Profil SA   Radom    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów. Obsługa telefoniczna klientów w zakresie informowania, doradzania i sprzedaży. Wspieranie pracy handlowców w biurze i w terenie. Umawianie spotkań z potencjalnymi odbiorcami. Wprowadzanie zamówień i danych do systemu oraz generowanie...

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.