specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 500 - 18 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Responsibilities: Analyze the market of clients and competitors. Conduct negotiations and sign contracts. Control the transaction flow from order acceptance to cargo delivery. Develop relationships with the client, transitioning them from "new" to "regular" and "key" status.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i utrzymywanie stałych relacji z dotychczasowymi klientami handlowymi firmy (branża opakowaniowa), Skuteczne pozyskiwanie klientów handlowych, Efektywna realizacja planów sprzedażowych, Tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,...
Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
Kluczowe obowiązki: Sprzedaż usług UDT, opracowywanie ofert, umów. Kontakt z Klientem. Obsługa systemów informatycznych UDT. Obsługa szkoleń, targów i konferencji.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Dołączając do zespołu będziesz odpowiedzialny za: sprzedaż usług związanych z Utrzymaniem Ruchu/Serwisu Smarowniczego; wyjazdy handlowe oraz wizje lokalne, prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi, prezentacja oferty produktowej oraz przygotowywanie ofert dla klientów,...
Cream Sp. z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 4 650 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację; obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów; utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami; sporządzanie zamówień maszyn i...
Czym się będziesz zajmować? Pozyskiwaniem nowych Klientów i skuteczną identyfikacją ich potrzeb, Rozwojem sprzedaży oferowanego przez firmę oprogramowania CAM, Prowadzeniem aktywnych działań handlowych, Negocjacjami warunków umów i ich finalizacją, Realizacją wyznaczonych celów sprzedażowych.
Antal International is a leader in executive recruitment and HR consulting services. The brand is present in 35 countries and has been operating in Poland since 1996. Antal International offices in Warsaw, Wrocław and Kraków conduct projects across Poland and abroad for biggest global corporations and local businesses operating in all sectors of the economy.
Our client is a global leader in packaging industry.
Job description
Developing account strategies for new and existing accounts in Eastern Europe,
Establishing / maintaining strong relationships and face-to-face communication with new and existing accounts,
Developing and executing negotiations and contracts,
Achieving and maximizing sales targets.
Candidate
3-5 years of experience in sales account management in an industrial environment,
Experience managing Agents network,
Knowledge of the flexible packaging and industrial market and its challenges,
Fluency in English is a must, knowledge of Russian and any other language is an asset,
Strong interpersonal, communication and negotiation skills,
Ability to work under pressure and meet deadlines,
Goal-oriented and challenge-driven attitude.
The offer
Work for a global, recognisable brand,
International work environment,
Attractive salary depending on one's experience and performance,
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 500 - 18 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Responsibilities: Analyze the market of clients and competitors. Conduct negotiations and sign contracts. Control the transaction flow from order acceptance to cargo delivery. Develop relationships with the client, transitioning them from "new" to "regular" and "key" status.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i utrzymywanie stałych relacji z dotychczasowymi klientami handlowymi firmy (branża opakowaniowa), Skuteczne pozyskiwanie klientów handlowych, Efektywna realizacja planów sprzedażowych, Tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,...
Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
Kluczowe obowiązki: Sprzedaż usług UDT, opracowywanie ofert, umów. Kontakt z Klientem. Obsługa systemów informatycznych UDT. Obsługa szkoleń, targów i konferencji.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Dołączając do zespołu będziesz odpowiedzialny za: sprzedaż usług związanych z Utrzymaniem Ruchu/Serwisu Smarowniczego; wyjazdy handlowe oraz wizje lokalne, prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi, prezentacja oferty produktowej oraz przygotowywanie ofert dla klientów,...
Cream Sp. z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 4 650 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację; obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów; utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami; sporządzanie zamówień maszyn i...
Czym się będziesz zajmować? Pozyskiwaniem nowych Klientów i skuteczną identyfikacją ich potrzeb, Rozwojem sprzedaży oferowanego przez firmę oprogramowania CAM, Prowadzeniem aktywnych działań handlowych, Negocjacjami warunków umów i ich finalizacją, Realizacją wyznaczonych celów sprzedażowych.