Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Pracownik Działu Handlowego

    LST-Polska Sp. z o.o.   Bełżyce    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska kompleksowe wsparcie Działu Handlowego w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych; organizowanie i kontrola przebiegu procesu spedycyjnego w eksporcie i imporcie towarów sprzedawanych lub kupowanych przez firmę LST-Polska Sp. z o.o. - przygotowywanie dokumentów importowych...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

    Medicover sp. z o.o.   Katowice, ul. Graniczna 54​    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców; Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator; Generowanie różnego...
  • Specjalista / Specjalistka Wsparcia Sprzedaży

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Przygotowywanie cyklicznych raportów, analiz i statystyk sprzedażowych; Przygotowywanie prezentacji biznesowych; Wsparcie Zespołu Zarządzającego Sprzedażą w codziennej pracy administracyjnej i operacyjnej;...
  • Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży (Pracownik Contact Center)

    Selgros Cash&Carry   Bytom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa zamówień klientów, obsługa klienta infolinii przychodzącej, współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie współpracy z klientem, analiza konta i historii zakupowych klientów, akcje marketingowe.
  • Specjalista ds. procesów i wdrożeń

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz oraz rozwijasz procesy sprzedaży karty kredytowej we wszystkich kanałach dystrybucji, w szczególności w kanałach zdalnych, zapewniasz stałe wsparcie wszystkim kanałom sprzedaży w zakresie utrzymania i optymalizacji sprzedaży produktu,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji w dziale eksportu

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: Monitorowanie ofert składanych przez Dział Sprzedaży i wpinanie ich do systemu operacyjnego; Weryfikacja rejestracji Klientów i uzupełnianie danych w SAP; Wspieranie projektów dotyczących zmian cen dla Klientów; Opieka nad zgodnością danych i funkcjonowaniem...
  • Specjalista Wsparcia Operacyjnego

    GRUPA PZU   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Wsparcie operacyjne Menedżerów Sprzedaży w sprzedaży i wdrożeniu programów ubezpieczeniowych u klientów korporacyjnych; Przygotowanie i przekazywanie do jednostki operacyjnej dokumentacji ubezpieczeniowej; Obsługa procesów sprzedażowych w systemach informatycznych; Obsługa posprzedażowa...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Lubelskie
Sales Support (Doradca ds. wsparcia sprzedaży)

Sales Support (Doradca ds. wsparcia sprzedaży)

Schenker Sp. z o.o.
lubelskie, Lublin
specjalista (mid)
praca stacjonarna
732 dni temu
Sales Support (Doradca ds. wsparcia sprzedaży)
Miejsce pracy: Lublin
Nr ref.: 128026_1648553253

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Doradca ds. wsparcia sprzedaży przyczynia się do rozwoju rentownej sprzedaży całego portfela usług DB Schenker poprzez wsparcie wewnętrzne dla zespołu sprzedaży. Doradca wspiera handlowców w przygotowywaniu ofert, umów, wycen, aktualizacji cenników, aneksów. To rola stacjonarna, niezwiązana z odbywaniem osobistych wizyt u Klientów. Jeżeli jednak chcesz rozpocząć pracę w dziale sprzedaży - będzie to dla Ciebie świetny start. W DB Schenker pracujemy etycznie, zgodnie z naszymi wartościami - Klient jest dla nas partnerem, a naszym celem jest dostarczyć wartość zarówno dla biznesu Klienta, jak i naszego. Pracujemy zespołowo, pomagamy sobie i szanujemy się wzajemnie. Jeżeli podzielasz te wartości, czytaj dalej... :)

Twój zakres zadań będzie obejmował między innymi:

  • Wyszukiwanie potencjalnych klientów i wsparcie handlowca w procesie sprzedaży,
  • Przygotowywanie ofert i umów dla klientów,
  • Sporządzanie raportów wewnętrznych i analiz handlowych,
  • Współtworzenie kultury Lean Management poprzez: zachowania zgodne z wartościami Spółki oraz dążenie do ciągłego rozwoju/usprawnień.

Nasze wymagania:

  • Masz pierwsze doświadczenia w obszarze sprzedaży lub w branży TSL
  • Masz wykształcenie wyższe
  • Skupiasz się na zdefiniowanych celach
  • Przywiązujesz dużą wagę do jakości usług świadczonych na rzecz klienta wewnętrznego i zewnętrznego
  • Ustanawiasz wysokie standardy działania
  • Rozumiesz, jak Twoja praca wpływa na tworzenie wartości dla klienta
  • Znasz język angielski co najmniej na poziomie B2.

Nasza oferta:

  • Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia),
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (Zielony Czas Pomagania, Świąteczny Czas Pomagania),
  • Możliwość korzystania z ZFŚS,
  • Możliwość dofinansowania nauki - kursy doszkalające, językowe czy studia,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.
 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Specjalista ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Pracownik Działu Handlowego

    LST-Polska Sp. z o.o.   Bełżyce    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska kompleksowe wsparcie Działu Handlowego w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych; organizowanie i kontrola przebiegu procesu spedycyjnego w eksporcie i imporcie towarów sprzedawanych lub kupowanych przez firmę LST-Polska Sp. z o.o. - przygotowywanie dokumentów importowych...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

    Medicover sp. z o.o.   Katowice, ul. Graniczna 54​    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców; Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator; Generowanie różnego...
  • Specjalista / Specjalistka Wsparcia Sprzedaży

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Przygotowywanie cyklicznych raportów, analiz i statystyk sprzedażowych; Przygotowywanie prezentacji biznesowych; Wsparcie Zespołu Zarządzającego Sprzedażą w codziennej pracy administracyjnej i operacyjnej;...
  • Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży (Pracownik Contact Center)

    Selgros Cash&Carry   Bytom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa zamówień klientów, obsługa klienta infolinii przychodzącej, współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie współpracy z klientem, analiza konta i historii zakupowych klientów, akcje marketingowe.
  • Specjalista ds. procesów i wdrożeń

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz oraz rozwijasz procesy sprzedaży karty kredytowej we wszystkich kanałach dystrybucji, w szczególności w kanałach zdalnych, zapewniasz stałe wsparcie wszystkim kanałom sprzedaży w zakresie utrzymania i optymalizacji sprzedaży produktu,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji w dziale eksportu

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: Monitorowanie ofert składanych przez Dział Sprzedaży i wpinanie ich do systemu operacyjnego; Weryfikacja rejestracji Klientów i uzupełnianie danych w SAP; Wspieranie projektów dotyczących zmian cen dla Klientów; Opieka nad zgodnością danych i funkcjonowaniem...
  • Specjalista Wsparcia Operacyjnego

    GRUPA PZU   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Wsparcie operacyjne Menedżerów Sprzedaży w sprzedaży i wdrożeniu programów ubezpieczeniowych u klientów korporacyjnych; Przygotowanie i przekazywanie do jednostki operacyjnej dokumentacji ubezpieczeniowej; Obsługa procesów sprzedażowych w systemach informatycznych; Obsługa posprzedażowa...