specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
10 godz.
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Niro Sp. z o.o.Sprawdzona firmaLubin, ul. Ścinawska 37
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu telefonicznego z kontrahentami w ramach wsparcia działu handlowego. Aktywne pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami firmowymi. Umawianie spotkań handlowych dla działu sprzedaży. Prowadzenie rejestru i dokumentacji przeprowadzonych rozmów.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
5 dni
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna obsługa klientów indywidualnych i firm z sektora MŚP....
Ścisła współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi przydzielonego portfela klientów; Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna klientów i dokumentacji sprzedażowej; Przygotowywanie raportów, porównań ofert oraz...
Klient portalu Praca.pl
Zgorzelec
praca stacjonarna
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
7 dni
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna obsługa klientów indywidualnych i firm z sektora MŚP....
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
7 dni
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie / o dzieło / kontrakt B2B część etatu / pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych (prezentacja oferty drogą telefoniczną oraz elektroniczną) działania administracyjne (uzupełnianie umów, aneksów) realizacja i aktywny udział w tworzeniu polityki handlowej i marketingowej firmy; pomoc przy realizacji innych...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
Zapewnianie bieżącego wsparcia administracyjnego zespołu sprzedażowego; Obsługa wewnętrznych systemów wykorzystywanych w procesach handlowych; Pomoc w kontaktach z klientami biznesowymi i przy przygotowywaniu dokumentów; Tworzenie umów, aneksów i zestawień dla klientów; Przygotowywanie...
Kapriol (Morganti S.p.A) is one of the largest handtool, diamond blades, workwear and safety manufacturer in the Europe. Our company is the Hungarian and the Polish exclusive distributor of the Kapriol brand.
Sales Support Specialist
Location: dolnośląskie
Job description
Promotion of the company's products to reseller partners.
Build a nationwide sales team.
Support and guide the sales team in day-to-day activities, including the preparation of sales quotes and listing forms.
Communication between customers and its parent company divisions.Prepare all documents for accounting department to close the financial statements.
Inform Sales Reps about: availability, obsolete products, customer orders, etc.
Making claims on behalf of customers for: missing products, wrong prices, broken products, damaged goods in delivery.
Inform customers about overdue invoices and inform accounts receivable team about customer feedback.
Make effort to resolve customer’s issues.
Cooperate with Central Europe HR department regarding local topics.
Help with translations into local language.
Requirements
Higher education (or equivalent through experience).
Advantage: experience in a sales support or sales related role.
English and/or Hungarian: communicative.
Proactive, work within deadlines.
High degree of self-motivation and ready to take responsibility.
Strong MS Office skills.
Team & multi-cultural orientation.
Ability to work from home / remotely.
Car Driving Practice / License.
We offer
Ambitious and motivating challenges.
Regular working hours (Monday to Friday).
Competitive salary.
Car for the work.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
10 godz.
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Niro Sp. z o.o.Sprawdzona firmaLubin, ul. Ścinawska 37
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu telefonicznego z kontrahentami w ramach wsparcia działu handlowego. Aktywne pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami firmowymi. Umawianie spotkań handlowych dla działu sprzedaży. Prowadzenie rejestru i dokumentacji przeprowadzonych rozmów.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
5 dni
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna obsługa klientów indywidualnych i firm z sektora MŚP....
Ścisła współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi przydzielonego portfela klientów; Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna klientów i dokumentacji sprzedażowej; Przygotowywanie raportów, porównań ofert oraz...
Klient portalu Praca.pl
Zgorzelec
praca stacjonarna
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
7 dni
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna obsługa klientów indywidualnych i firm z sektora MŚP....
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
7 dni
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie / o dzieło / kontrakt B2B część etatu / pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych (prezentacja oferty drogą telefoniczną oraz elektroniczną) działania administracyjne (uzupełnianie umów, aneksów) realizacja i aktywny udział w tworzeniu polityki handlowej i marketingowej firmy; pomoc przy realizacji innych...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
Zapewnianie bieżącego wsparcia administracyjnego zespołu sprzedażowego; Obsługa wewnętrznych systemów wykorzystywanych w procesach handlowych; Pomoc w kontaktach z klientami biznesowymi i przy przygotowywaniu dokumentów; Tworzenie umów, aneksów i zestawień dla klientów; Przygotowywanie...