Najnowsze oferty pracy

  • Paid Internship Junior IT Supporter

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   podlaskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Szwajcaria
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat
    2 dni
    Activities: Provide technical support for hardware and software issues by responding to requests either in person or over the phone /chat, Assist with updating and maintaining IT documentation, Help to maintain and update IT inventory and end user guides, Troubleshoot network connectivity issues...
  • Global Members Support Agent with Danish or Swedish or German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Join us for the position of Global Members Support Agent and become a member of our unique international team, supporting farmers in the organization that focuses its activities on sustainability. About the job To to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has...
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej,analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry, MultiCash,...
  • Młodszy Technik IT

    Hemmersbach   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    ZADANIA: Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi; Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym; Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)...
  • Konsultant ds. wsparcia i serwisu oprogramowania

    Integra Software Sp. z o.o.   Słupsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Obsługa telefoniczna i zdalna zgłoszeń użytkowników Udzielanie zdalnego wsparcia technicznego klientom w zakresie obsługi i serwisu oprogramowania; Analiza zgłoszeń i dostarczanie odpowiedzi o rozwiązanym problemie do użytkowników Szybko...
  • Konsultant ds. wsparcia i serwisu oprogramowania

    Integra Software Sp. z o.o.   Piła    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Obsługa telefoniczna i zdalna zgłoszeń użytkowników Udzielanie zdalnego wsparcia technicznego klientom w zakresie obsługi i serwisu oprogramowania; Analiza zgłoszeń i dostarczanie odpowiedzi o rozwiązanym problemie do użytkowników Szybko...
  • Konsultant ds. wsparcia i serwisu oprogramowania

    Integra Software Sp. z o.o.   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Obsługa telefoniczna i zdalna zgłoszeń użytkowników Udzielanie zdalnego wsparcia technicznego klientom w zakresie obsługi i serwisu oprogramowania; Analiza zgłoszeń i dostarczanie odpowiedzi o rozwiązanym problemie do użytkowników Szybko...
  • Młodszy Konsultant ds. wsparcia technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
  • Konsultant projektu (księgowość)

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: współtworzenie nowych funkcji; wsparcie partnerów handlowych firmy oraz klientów w zakresie obsługi oraz konfiguracji; przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji do systemu; prowadzenie prezentacji i szkoleń;
  • Konsultant projektu (CRM)

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie techniczne sieci partnerskiej systemu ERP analizy systemowe i tworzenie dokumentacji rozbudowywanie i testowanie nowych rozwiązań aplikacji; raportowanie; rozbudowa narzędzi do wspomagania pracy w CRM;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podlaskie Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Podlaskie
Service Process Controller - Release Management

Service Process Controller - Release Management

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
podlaskie
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
677 dni temu

Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Process Controller - Release Management
Miejsce pracy: woj. podlaskie
Responsibilities
  • Coordination and management of the process related activities
  • Process execution
  • Development and understanding of the customers’ environment and service delivery requirements to enable the delivery of the service
  • Following established processes/systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries
  • Ownership of documenting and monitoring adherence to all processes queries
  • Ensuring the processes in place are aligned with the contractual requirements
  • Assists Service Process Lead in escalation management
  • Responsible in executing process activities according to SOW and agreed developments
  • Acting as a point of contact in process related queries Process/Account administration and update
  • Process Lead / Process Manager/Process Administrator support
  • Day to day Process Management assistance
  • Monitoring process compliance
  • Engagement with other processes participants to identify continues service improvements
  • Fulfilment of ad-hoc requests for Service status or one-time reports management
  • Process/Business related communication management
  • Any other IT Service Management task assistance
  • Support of any other IT Service Management role task described in the specific role description
  • Fulfilling work time obligations.
  • Participation in obligatory meetings and training courses to which the employer will refer the employee.
  • Processing of personal data only to the extent necessary for the proper performance of duties in the position
  • The employee is obliged to comply with the obligation to carry out other superiors' orders regarding work in accordance with the law and the type of work specified in the contract.
Requirements

Behavioral Competencies:

  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance - ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and open mind
  • Can do attitude
  • Organizational and coordination skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Team player attitude
  • Assertiveness

Professional Competencies:

  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related knowledge– will be an asset
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • Coordination and management of the process related activities
  • Process execution
  • Development and understanding of the customers’ environment and service delivery requirements to enable the delivery of the service
  • Following established processes/systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries
  • Ownership of documenting and monitoring adherence to all processes queries
  • Ensuring the processes in place are aligned with the contractual requirements
  • Assists Service Process Lead in escalation management
  • Responsible in executing process activities according to SOW and agreed developments
  • Acting as a point of contact in process related queries Process/Account administration and update
  • Process Lead / Process Manager/Process Administrator support
  • Day to day Process Management assistance
  • Monitoring process compliance
  • Engagement with other processes participants to identify continues service improvements
  • Fulfilment of ad-hoc requests for Service status or one-time reports management
  • Process/Business related communication management
  • Any other IT Service Management task assistance
  • Support of any other IT Service Management role task described in the specific role description
  • Fulfilling work time obligations.
  • Participation in obligatory meetings and training courses to which the employer will refer the employee.
  • Processing of personal data only to the extent necessary for the proper performance of duties in the position
  • The employee is obliged to comply with the obligation to carry out other superiors' orders regarding work in accordance with the law and the type of work specified in the contract.

Behavioral Competencies:

  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance - ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and open mind
  • Can do attitude
  • Organizational and coordination skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Team player attitude
  • Assertiveness

Professional Competencies:

  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related knowledge– will be an asset
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Paid Internship Junior IT Supporter

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   podlaskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Szwajcaria
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat
    2 dni
    Activities: Provide technical support for hardware and software issues by responding to requests either in person or over the phone /chat, Assist with updating and maintaining IT documentation, Help to maintain and update IT inventory and end user guides, Troubleshoot network connectivity issues...
  • Global Members Support Agent with Danish or Swedish or German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Join us for the position of Global Members Support Agent and become a member of our unique international team, supporting farmers in the organization that focuses its activities on sustainability. About the job To to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has...
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej,analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry, MultiCash,...
  • Młodszy Technik IT

    Hemmersbach   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    ZADANIA: Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi; Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym; Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)...
  • Konsultant ds. wsparcia i serwisu oprogramowania

    Integra Software Sp. z o.o.   Słupsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Obsługa telefoniczna i zdalna zgłoszeń użytkowników Udzielanie zdalnego wsparcia technicznego klientom w zakresie obsługi i serwisu oprogramowania; Analiza zgłoszeń i dostarczanie odpowiedzi o rozwiązanym problemie do użytkowników Szybko...
  • Konsultant ds. wsparcia i serwisu oprogramowania

    Integra Software Sp. z o.o.   Piła    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Obsługa telefoniczna i zdalna zgłoszeń użytkowników Udzielanie zdalnego wsparcia technicznego klientom w zakresie obsługi i serwisu oprogramowania; Analiza zgłoszeń i dostarczanie odpowiedzi o rozwiązanym problemie do użytkowników Szybko...
  • Konsultant ds. wsparcia i serwisu oprogramowania

    Integra Software Sp. z o.o.   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Obsługa telefoniczna i zdalna zgłoszeń użytkowników Udzielanie zdalnego wsparcia technicznego klientom w zakresie obsługi i serwisu oprogramowania; Analiza zgłoszeń i dostarczanie odpowiedzi o rozwiązanym problemie do użytkowników Szybko...
  • Młodszy Konsultant ds. wsparcia technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
  • Konsultant projektu (księgowość)

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: współtworzenie nowych funkcji; wsparcie partnerów handlowych firmy oraz klientów w zakresie obsługi oraz konfiguracji; przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji do systemu; prowadzenie prezentacji i szkoleń;
  • Konsultant projektu (CRM)

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie techniczne sieci partnerskiej systemu ERP analizy systemowe i tworzenie dokumentacji rozbudowywanie i testowanie nowych rozwiązań aplikacji; raportowanie; rozbudowa narzędzi do wspomagania pracy w CRM;