Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista Back Office ze znajomością języka czeskiego
HomeGlobal
Podlaskie
218 dni temu
Homeglobal.com to serwis, który pomaga rozwinąć karierę w branży sprzedaży bezpośredniej. Dzięki globalnemu zasięgowi i współpracy z polskimi oraz zagranicznymi firmami, homeglobal.com daje szansę na imponujące zarobki.
W chwili obecnej poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista Back Office ze znajomością języka czeskiego
Praca zdalna - zapewniamy mieszkanie na okres wdrożenia w Warszawie
Ty:
- Znasz język czeski na wysokim poziomie;
- Sprawnie i skutecznie odpowiadasz na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi;
- Z dokładnością i wydajnością dostarczasz informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać nasi Klienci;
- Zapewniasz pomoc i wsparcie w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian;
- Sprawnie identyfikujesz potrzeby klienta;
- Lubisz pracować z ludźmi oraz odnajdujesz się w pracy w zespole;
A My:
- Gwarantujemy Ci świetną atmosferę w dynamicznym, międzynarodowym zespole;
- Dajemy Ci możliwość elastycznego grafiku;
- Zapewniamy system szkoleń i mnóstwo miejsca na realizację własnych pomysłów i strategii;
- Oferujemy dofinansowanie do Benefitów sportowych i medycznych;
- Dajemy możliwość pracy zdalnej po odbyciu szkolenia w Warszawie.
Brzmi nieźle, prawda?
Aplikuj!
Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta