Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista do spraw handlowych

Centrum Systemów Komputerowych
śląskie, Dąbrowa Górnicza, Katowice, Sosnowiec, Chorzów, Gliwice, Częstochowa, Bielsko-Biała
praca stacjonarna
3708 dni temu

Ogłoszenie numer: 858692, z dnia 2015-11-03

www.csk.com.pl


Jesteśmy nowoczesną firmą informatyczną o zasięgu regionalnym z 24 letnim doświadczeniem w branży technologii informatycznych. Naszą główną dziedziną działalności jest dostarczanie zaawansowanych rozwiązań klasy enterprise oraz kompleksowa obsługa informatyczna.

Od samego początku swój rozwój wiążemy z segmentem małych i średnich przedsiębiorstw. Szeroki profil działalności umożliwia nam wykonywanie optymalnych ekonomicznie rozwiązań, które w pełni odpowiadają oczekiwaniom naszych klientów.

Firma zatrudnia doświadczonych specjalistów i dba o ciągłe podnoszenie ich kwalifikacji. Ścisła współpraca z największymi dostawcami rozwiązań i producentami sprzętu pozwala nam dysponować unikalnymi możliwościami realizacyjnymi.

 

Specjalista do spraw handlowych

Miejsce pracy: śląskie, Dąbrowa Górnicza, Katowice, Sosnowiec, Chorzów, Gliwice, Częstochowa, Bielsko-Biała

Nr Ref.: DZH_15

 

Opis stanowiska

  • Samodzielny specjalista ds. handlowych (obsługa klientów instytucjonalnych i przedsiębiorstw)

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • całokształt spraw związanych z doradztwem oferowanych przez firmę rozwiązań
  • doborem oraz wyceną rozwiązań technicznych, sprzętu i oprogramowania
  • terminowe przygotowywaniem ofert
  • negocjację umów
  • zamawianie usług i towarów
  • nadzór nad późniejszą realizacją; budowaniem wizerunku firmy, utrzymywaniem obecnych kontaktów handlowych i nawiązywaniem nowych, badaniem zadowolenia klientów, prowadzenie oraz organizację negocjacji, planowanie i nadzorowanie akcji marketingowych oraz współpracę z pozostałymi działami firmy

Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16 (możliwość wprowadzenia elastycznego czasu pracy); czas pracy w biurze/czas pracy na zewnątrz (wyjazdy do klientów) to 80/20. Stanowisko do objęcia od początku 2016r.

Wymagania

  • Minimum 2-3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość sprzętu, oprogramowania, zasad licencjonowania
  • Dobre rozeznanie w branży IT
  • Bardzo dobra komunikatywność przy kontaktach z klientami
  • Umiejętność pracy w zespole, kreatywność, umiejętność samokształcenia, wyobraźnia, odpowiedzialność
  • Mile widziane doświadczenia w zakresie przygotowywania i prowadzenia ofert przetargowych
  • Umiejętność planowania i organizacji
  • Prawo jazdy kat. B z praktyką, własny i dyspozycyjny samochód
  • Zaangażowanie i chęć do nauki

Oferujemy

  • Stabilną, rozwojową i interesującą pracę z użyciem profesjonalnych narzędzi IT
  • Pracę w gronie specjalistów o dużym doświadczeniu
  • Zdecentralizowany system pracy – brak konieczności przyjazdów do firmy
  • Atrakcyjną płacę w ramach umowy o pracę wraz z dodatkami
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
  • Stanowisko do objęcia na początku 2016 roku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.