specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej (organizacja zajęć, rekrutacja nauczycieli). Współudział w działaniach sprzedażowych i marketingowych. Realizacja celów biznesowych i dbałość...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Efektywna obsługa sekretariatu szkoły w zakresie administracyjnym i organizacyjnym. Obsługa słuchaczy oraz prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami. Współpraca z kadrą pedagogiczną – organizacja zajęć i rekrutacja nauczycieli. Dbanie o sprawne funkcjonowanie sekretariatu...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
8 godz.
Zakres zadań: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy: rejestrowanie, dystrybucja i nadawanie; Współpraca z firmami kurierskimi, nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich; Obsługa połączeń telefonicznych przychodzących do biura; Wsparcie przy organizacji spotkań...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie korespondencji i dokumentacji dotyczącej umów, faktur i innych dokumentów związanych z Zarządem Zlewni, przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji, organizację wizyt gości, obsługę elektronicznej skrzynki...
Zadania: ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; obsługa przesyłek; bieżąca, w tym telefoniczna, obsługa klienta; współpraca w planowaniu i realizacji zaopatrzenia na potrzeby sekretariatu i biura; wsparcie użytkowników w rezerwacji zasobów biurowych i organizacji...
Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi: Zapewnienie kompleksowego wsparcia organizacyjnego i administracyjnego Kierownika Zakładu Patomorfologii Nowotworów, Zarządzanie kalendarzem – planowanie, koordynacja i nadzór nad przebiegiem spotkań, Nadzór nad obiegiem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Zakres obowiązków prowadzenie ewidencji wynajmowanych lokali biurowych i użytkowych w układzie analitycznym, rozliczanie kosztów i wystawianie faktur za czynsz, prowadzenie korespondencji i archiwizacja dokumentów Biura, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem czystości i estetyki w obiektach...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
15 godz.
Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń i poleceń służbowych; Prowadzenie rejestru udzielonych pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektor; Przygotowanie umów dotyczących współpracy...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokumentów, zamawianie artykułów biurowych i...
Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do zespołu budownictwa infrastrukturalnego poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. administracyjno-sprzętowych
Miejsce pracy: podkarpackie / Sokołów Małopolski
Do Twoich zadań należeć będzie:
bieżąca kontrola realizacji dostaw,
koordynację prac dostawców usług transportowych,
rozliczanie sprzętu i transportu materiałów na kontrakcie,
przygotowywanie i nadzór nad obiegiem dokumentacji.
Od kandydatów oczekujemy:
wykształcenia wyższego w obszarze logistyka,
doświadczeniana podobnym stanowisku związanym ze sprzętem,
bardzo dobrej znajomości pakietu MS-Office i systemu Microsoft,
umiejętności pracy pod presją czasu.
Co możemy Ci zaoferować?
system premiowy
dzień wolny w urodziny
ubezpieczenie na życie
prywatna opieka medyczna
sekcje sportowe
kursy językowe
szkolenia dla pracowników
wolontariat pracowniczy
wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Jesteśmy prestiżową firmą budowlaną o wieloletnim doświadczeniu i stabilnej pozycji na rynku. Należymy do hiszpańskiej grupy Ferrovial, jednej z największych firm działających w sektorze infrastruktury na świecie. Marka Budimex to ponad 45-letnia obecność w branży. Zdobyte w tym okresie know-how oraz stabilność finansowa gwarantują rzetelne i zawsze na najwyższym poziomie wykonanie zleconych prac oraz terminowość realizacji. Budimex nie tylko buduje, jest też partnerem dla swoich klientów – jako firma inżynierska rozwiązuje ich problemy, pomaga optymalizować koszty i udoskonala projekty.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej (organizacja zajęć, rekrutacja nauczycieli). Współudział w działaniach sprzedażowych i marketingowych. Realizacja celów biznesowych i dbałość...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Efektywna obsługa sekretariatu szkoły w zakresie administracyjnym i organizacyjnym. Obsługa słuchaczy oraz prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami. Współpraca z kadrą pedagogiczną – organizacja zajęć i rekrutacja nauczycieli. Dbanie o sprawne funkcjonowanie sekretariatu...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
8 godz.
Zakres zadań: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy: rejestrowanie, dystrybucja i nadawanie; Współpraca z firmami kurierskimi, nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich; Obsługa połączeń telefonicznych przychodzących do biura; Wsparcie przy organizacji spotkań...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie korespondencji i dokumentacji dotyczącej umów, faktur i innych dokumentów związanych z Zarządem Zlewni, przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji, organizację wizyt gości, obsługę elektronicznej skrzynki...
Zadania: ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; obsługa przesyłek; bieżąca, w tym telefoniczna, obsługa klienta; współpraca w planowaniu i realizacji zaopatrzenia na potrzeby sekretariatu i biura; wsparcie użytkowników w rezerwacji zasobów biurowych i organizacji...
Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi: Zapewnienie kompleksowego wsparcia organizacyjnego i administracyjnego Kierownika Zakładu Patomorfologii Nowotworów, Zarządzanie kalendarzem – planowanie, koordynacja i nadzór nad przebiegiem spotkań, Nadzór nad obiegiem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Zakres obowiązków prowadzenie ewidencji wynajmowanych lokali biurowych i użytkowych w układzie analitycznym, rozliczanie kosztów i wystawianie faktur za czynsz, prowadzenie korespondencji i archiwizacja dokumentów Biura, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem czystości i estetyki w obiektach...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
15 godz.
Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń i poleceń służbowych; Prowadzenie rejestru udzielonych pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektor; Przygotowanie umów dotyczących współpracy...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokumentów, zamawianie artykułów biurowych i...