Praca Specjalista ds. Administracyjnych

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 370

  • Asystentka / Asystent ds. Administracji

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Równoległa 5    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; organizacja dystrybucji materiałów promocyjnych; obsługa wewnętrznych spotkań; bieżąca współpraca z...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: nadzór nad wykonywaniem prac firmy utrzymującej czystość w obiektach w Szczecinie, prowadzenie postępowań urzędowych dot. terenów zielonych, weryfikacja decyzji i postanowień urzędowych w zakresie obiektów i terenów, dbanie o estetykę obiektów na zewnątrz i wewnątrz,...
  • Asystentka / Asystent ds. Administracji

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Równoległa 5    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; organizacja dystrybucji materiałów promocyjnych; obsługa wewnętrznych spotkań; bieżąca współpraca z...
  • Specjalista ds. Obsługi Logistycznej

    Schenker sp z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres zadań: Administracyjna obsługa procesów magazynowych, Sporządzanie raportów i analiz, Mailowy i telefoniczny kontakt z Klientem oraz przewoźnikami, Przygotowywanie dokumentacji, Archiwizacja dokumentów. Wymagania: Umiejętności obsługi komputera, w tym praktyczna znajomość pakietu...
  • Referent - Biuro Obsługi Studentów Anglojęzycznych

    Uniwersytet Medyczny w Lublinie   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Główne zadania: obsługa administracyjna toku studiów studentów w zakresie oraz aktualizacja danych na temat statusu studenta w systemie obsługi studentów; przygotowywanie wymaganych przepisami prawa dokumentów dla studentów; kontakt email, telefoniczny i osobisty ze studentami oraz innymi...
  • Młodszy specjalista ds. zakupów

    Morad Sp. z o.o.   Tuchom    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Praca na systemie klasy ERP, na systemach pobocznych oraz pakiecie MS Office. Bieżąca weryfikacja zapotrzebowania oraz utrzymanie adekwatnych stanów magazynowych. Generowanie zamówień zakupu oraz prowadzenie dokumentacji zamówień. Monitorowanie procesu realizacji zamówienia przez dostawców...
  • Pracownik administracyjny w Dziale Finansowym i Ewidencji Majątku CM

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
  • Pracownik administracyjno-magazynowy

    ManpowerGroup   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    19 godz.
    Zadania: Obsługa procesów magazynowych; Przyjmowanie, ewidencjonowanie, wysyłka materiałów; Prowadzenie dokumentacji magazynowej; Prace administracyjne związane z magazynem; Wymagania: Obsługa komputera; Praktyczna znajomość i obsługa pakietu MS Office; Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Specjalista ds. roszczeń robót budowlanych

    Mosty Łódź S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: prowadzenie korespondencji kontraktowej z zamawiającym i podwykonawcami, w tym ewentualnie w oparciu o warunki FIDIC, współpraca z kierownictwem budowy w zakresie formułowania roszczeń, udział w spotkaniach z zamawiającym, nadzorem inwestorskim i podwykonawcami.
  • Specjalista ds. Techniczno - Administracyjnych

    LUX MED Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Twoje zadania: prowadzenie przeglądów technicznych, umawianie serwisów, bieżące utrzymanie infrastruktury budynkowej, naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne; rozliczanie mediów, uczestnictwo w realizacji zadań remontowych, likwidacja awarii elementów budowlanych, instalacji i urządzeń;...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Nadzór nad ewidencjonowaniem, raportowaniem oraz porządkowaniem bazy danych o nieruchomościach PKP S.A. prowadzonej przez Oddziały Spółki w systemie SAP oraz realizowanie procesu wsparcia i kontroli użytkowników systemu SAP w tym...
  • Pracownik Administracyjny ds. Frachtu Morskiego

    cargo-partner spedycja sp. z o.o.   Wysogotowo, k. Poznania    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności...
  • Główny specjalista kontroli państwowej w Departamencie Środowiska

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa, ul. Filtrowa 57    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Wymiar etatu: 1 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, docelowo na czas nieokreślony Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami...
  • Praca.pl Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Praca z dokumentacją sprzedażową i magazynową; Wsparcie w rekrutacji nowych pracowników do czasu ich zatrudnienia; Organizowanie sprawnej pracy biura; Prace administracyjne;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Sprzedaży

    APS Energia S.A.   Stanisławów Pierwszy, k/ Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Główne obowiązki: obsługa i procesowanie dokumentów w pionie sprzedaży (umowy, faktury, gwarancje), tworzenie i aktualizacja bazy danych projektów sprzedażowych , przygotowywanie dokumentów do przetargów, wspieranie procesu realizacji projektów, współpraca z Project Menagerami, nadzór...
  • Pracownik Biurowy

    Vp Invest Development SPK   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 300 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    wyszukiwanie informacji, firm, kontaktów i ofert; współpraca z księgowością przygotowywanie dokumentów; kontakt z kontrahentami; bieżąca pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych; przygotowywanie dokumentów na zlecenie przełożonego; załatwianie spraw urzędowych; odbiór i wysyłka...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Zakładzie Prefabrykacji Blach

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Zadania: wpieranie Działu Handlowego; prowadzenie i archiwizacja dokumentacji sprzedażowej i technologicznej; rozliczanie zleceń sprzedaży w systemie komputerowym; pomoc w sporządzaniu ofert handlowych; obsługa bieżąca spraw Zakładu Prefabrykacji Blach;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    24 godz.
    konsultowanie klientów w sprawach dotyczących rejestracji osób prawnych; sporządzanie i składanie dokumentów klientów do odpowiednich urzędów; zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi normami prawa RP; monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczącego rejestracji osób...
  • Młodszy specjalista w Dziale Kontraktowania Świadczeń w Lecznictwie Szpitalnym w I Wydziale Świadczeń Opieki Zdrowotnej

    Śląski Oddział Wojewódzki NFZ   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    24 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przygotowywanie i współprowadzenie postępowań konkursowych na zawarcie umów w rodzaju leczenie szpitalne, przygotowywanie analiz wskazujących poziom realizacji obowiązujących umów oraz zapotrzebowania na nowe świadczenia, analiza i weryfikacja wniosków...
  • Młodszy specjalista w Dziale Rozliczania Należności w Wydziale Ekonomiczno-Finansowym

    Śląski Oddział Wojewódzki NFZ   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: rozliczanie skutków finansowych kontroli, czynności sprawdzających u świadczeniodawców lub weryfikacji świadczeń, odblokowywanie umów oraz wystawianie not obciążeniowych/uznaniowych oraz podejmowanie działań windykacyjnych w tym zakresie,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

    MUZEUM WARSZAWY   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 200 - 6 200 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji administracyjnej Muzeum; bieżąca obsługa administracyjna Muzeum i jego oddziałów w zakresie zadań realizowanych przez Dział Administracyjno-Serwisowy; przygotowywanie projektów umów na wynajem, dostawy, ubezpieczenia i usługi pozostające w...
  • Młodszy Inspektor ds. Rejestracji (z językiem chińskim)

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...
  • Pracownik administracyjno-biurowy w szkole językowej

    Champions School   Warszawa, Mokotów, Obok Galerii Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat   4 560 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    UWAGA! NIE SZUKAMY OSOBY DORYWCZO! Na kilka godzin dziennie! Praca jest na PEŁEN ETAT ! (osoba kandydująca musi mieć możliwość pracy w SOBOTĘ. Praca może być 4 dni miedzy poniedziałek-piątek + SOBOTA lub 6 dni w tygodniu (do ustalenia) *Prosimy o przemyślane zgłoszenia. Jest to warunek...
  • Specjalista ds. Realizacji Inwestycji

    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: praca przy komputerze, drukarkach -skanowanie i drukowanie dokumentów; wysyłanie zapytań do: podwykonawców, hurtowni, producentów; wybór dostawców i wykonawców dla prowadzonych inwestycji, negocjowanie warunków współpracy; tworzenie...
  • Asystent ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent
    1 dni
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: nadzór nad wykonywaniem prac firmy utrzymującej czystość w obiektach w Szczecinie, prowadzenie postępowań urzędowych dot. terenów zielonych, weryfikacja decyzji i postanowień urzędowych w zakresie obiektów i terenów, dbanie o estetykę obiektów na zewnątrz i wewnątrz,...
  • Brunata ZENNER Sp. z.o.o.
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Brunata ZENNER Sp. z.o.o.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;
  • Samodzielny Referent w Zespole Rozliczeń z OSD i Wytwórcami

    PGE Obrót S.A.   Rzeszów, 8-go Marca 6    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie rozliczeń (w tym ewidencja w SAP) oraz analityki związanej z zakupem: energii elektrycznej, paliw gazowych praw majątkowych, gwarancji pochodzenia, usług dystrybucyjnych, usług przesyłowych, usług bilansowania handlowego, Współpraca z innymi Komórkami...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji Floty

    SIXT Rent a Car   Warszawa, ul. Arabska 9    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę
    2 dni
    Zakres obowiązków: Uzgadnianie i administrowanie podstawowymi danymi niezbędnymi do wdrożenia pojazdu do floty Uzupełnianie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów związanych z administracją floty oraz zakupem i sprzedażą samochodów, np. uzupełnianie załączników handlowych do umów...
  • Operator numerów alarmowych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Centrum Powiadamiania Ratunkowego

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań, ul. Wiśniowa 13a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 669 - 6 194 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    ZAKRES ZADAŃ przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe obsługiwane w Centrum, zgodnie z przyjętymi procedurami (w tym przeprowadzanie rozmów z osobami zgłaszającymi w celu uzyskania informacji...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Wrocław    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   16 000 - 19 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   20 000 - 23 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Sodexo Polska Spółka z o. o.   Poznań, Grunwald    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Odbiór, dostarczanie i rejestr prób laboratoryjnych w systemie elektronicznym, Zarządzanie obiegiem dokumentacji próbki w obszarze, Zarządzanie przepływem dokumentów zgodnie z ustalonymi standardami prac, Opracowywanie dokumentów, raportów, zestawień i prowadzenie...
  • Praca.pl Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
  • Specjalista ds. faktur i administracji

    KOBYLARNIA S.A.   Darłowo    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Budowa drogi: DW nr 203, na odcinku Darłowo - granica województwa Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów i...
  • Specjalista ds. Administracji

    ENIGMA Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    ODPOWIADASZ ZA: realizację codziennej pracy biurowo-administracyjnej w tym obsługa korespondencji (poczta, kurier) przygotowanie wzorów umów, ich ewidencja i dystrybucja; ewidencja sprzętu i wyposażenia; aktualizacja danych i nadzór nad prawidłowością tych danych; współpraca z Działem...
  • Holcim Polska S.A
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Czym będziesz się zajmować? Odpowiedzialność za procesy administracyjne w zakresie organizacji pracy dla segmentów B2B, B2C oraz Dystrybucji, Wsparcie w zakresie procesów obsługiwanych przez systemy informatyczne, proces rozliczenia rabatów sprzedażowych, kontroli należności i obiegu...
  • Specjalista

    Najwyższa Izba Kontroli   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: prowadzenie punktu kancelaryjnego przy pomocy systemu teleinformatycznego do elektronicznego zarządzania dokumentacją, w szczególności poprzez rejestrację przesyłek wpływających i wychodzących, przesyłanie korespondencji wewnętrznej oraz udostępnianie...
  • Pracownik Administracyjny

    BTKapitał   Krotoszyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: Archiwizowanie dokumentacji biurowej; Kontrolę nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą; Uzupełnianie baz danych; Weryfikację kompletności dokumentów niezbędnych do realizacji inwestycji; Wsparcie pracowników terenowych w...
  • Aon
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Specjalista ds. Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej

    Medicover Optyk   Warszawa, al. Jana Pawła II 29    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Szukamy właśnie Ciebie jeśli: chcesz rozwijać się w administracji biurowej, masz za sobą pierwsze doświadczenie zawodowe; chcesz zdobyć wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci na rozwój w obszarze zaopatrzenia i gospodarki magazynowej Medicover Optyk; Zaaplikuj !
  • Młodszy Specjalista ds. umów cywilnoprawnych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: sporządzanie, zawieranie i rejestracja umów cywilnoprawnych, dbałość o całość zagadnień związanych z administrowaniem umowami, komunikacja ze zleceniobiorcami w języku polskim i angielskim, bieżące monitorowanie zmian prawnych i proponowanie nowych rozwiązań,...
  • Młodszy Specjalista ds. Dokumentacji Technicznej

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    3 dni
    Zadania: Sprawdzenie poprawności wypełnienia dokumentacji obsługowej samolotów; Przygotowanie do skanowania, skanowanie oraz prowadzenie ewidencji skanowanej dokumentacji obsługowej samolotów; Weryfikacja reklamacji dotyczących dokumentacji obsługowej samolotów; Wymagania: Wykształcenie...
  • Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem projektów dokumentów planistycznych z zakresu zagospodarowania przestrzennego, gminnego programu rewitalizacji, decyzji o ustaleniu lokalizacji linii kolejowej w zakresie terenu położonego na...
  • Pracownik administracyjny w Sekcji Programów Międzynarodowych Działu Nauki CM

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie naukowców Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w pozyskiwaniu i realizacji projektów finansowanych w ramach programów krajowych lub międzynarodowych i Funduszy Europejskich. Praca umożliwia zdobycie unikalnego doświadczenia w zakresie zarządzania...
  • Pracownik ds. dokumentacji celnej

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Łączyny 8​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, cały etat, praca zmianowa według ustalonego harmonogramu Twoje zadania: weryfikacja przesyłek celem skierowania do właściwej procedury, uzupełnianie danych o przesyłkach w systemach PP S.A., sporządzanie zgłoszeń celnych, współpraca z Krajową...
  • Główny specjalista ds. realizacji projektów inwestycyjnych

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Będziesz odpowiadać za: opracowanie kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych, pozyskanie decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji inwestycji, weryfikowanie zakresu rzeczowo-finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji...
  • Sekretarka/ Sekretarz w biurze zarządu

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Poloneza    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie terminarza spotkań Zarządu Spółki; bieżące prace administracyjne nadzór nad prawidłowym przepływem informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami firmy; kontrola nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów; realizacja zadań zgodnie z...

Oferty urzędu pracy

Praca Specjalista ds. administracyjnych

Skuteczne zarządzanie administracją jest bardzo ważnym elementem osiągnięcia sukcesu każdej firmy. Specjaliści ds. administracyjnych pełnią niezastąpioną rolę w różnego rodzaju przedsiębiorstwach, dbając o płynność procesów, precyzyjną dokumentację i efektywną komunikację między pracownikami i różnymi działami, pionami czy filiami jednej organizacji. To właśnie ich praca umożliwia innym członkom zespołu skupienie się na swoich głównych obowiązkach, a przedsiębiorstwu – utrzymanie wydajności i sprawnego funkcjonowania. Jeśli poszukujesz nowego miejsca pracy na rozwojowym stanowisku, przyjrzyj się bliżej roli specjalisty ds. administracyjnych, jego codziennym zadaniom oraz umiejętnościom, które sprawiają, że pracownik ten stanowi nieodzowny element dobrze funkcjonującej firmy.

Charakterystyka zawodu specjalisty ds. administracyjnych

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za organizację, zarządzanie i nadzór nad procesami administracyjnymi w firmach i instytucjach. Jego praca polega głównie na koordynowaniu działań związanych ze sporządzaniem i obiegiem dokumentów, wystawianiem faktur, obsługą klienta, planowaniem harmonogramu spotkań, nadzorowaniem korespondencji i przesyłek, odbieraniem telefonów, utrzymaniem porządku w biurze, a niekiedy także rekrutowaniem nowych osób czy kontaktami z agencją rekrutacyjną bądź działem HR w firmie. Zakres obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych może się różnić, niemniej znajomość procedur i umiejętność efektywnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej to kluczowe aspekty tej profesji. Specjaliści ds. administracyjnych są często niewidoczni, ale niezwykle istotni dla sprawnego funkcjonowania organizacji. Zwykle jest to praca na pełen etat, wykonywana stacjonarnie w biurze lub coraz częściej hybrydowo. Oferty pracy na stanowisko specjalisty ds. administracyjnych znajdziesz na Praca.pl. Pamiętaj, by ustawić Job Alert pozwalający na monitorowanie nowych, atrakcyjnych ogłoszeń.

Jak zostać specjalistą ds. administracyjnych?

Aby zostać specjalistą ds. administracyjnych, zazwyczaj wymagane jest ukończenie studiów związanych z administracją, zarządzaniem lub pokrewnymi dziedzinami. Jednak to nie jedyna droga. Wiele firm docenia również doświadczenie oraz umiejętności praktyczne, dlatego możliwe jest zdobycie tego stanowiska poprzez gromadzenie wiedzy i umiejętności w toku pracy. Mile widziane są także np. kursy rachunkowe i związane ze sporządzaniem i księgowaniem dokumentów, gdyż w praktyce specjalista ds. administracyjnych często ma kontakt z dokumentacją finansową i musi znać przepisy podatkowe oraz związane z prawem pracy. Kluczowe jest także zrozumienie szeroko pojętych procedur biurowych, umiejętność obsługi oprogramowania biurowego, a szczególnie arkuszy kalkulacyjnych, oraz skupienie na detalu, które pozwala uniknąć błędów w dokumentacji.

Pracownik administracyjny – predyspozycje zawodowe

Pracownik administracyjny musi wykazywać kilka kluczowych predyspozycji osobowościowych oraz umiejętności, aby być skutecznym w swojej roli. Przede wszystkim potrzebna jest wysoce rozwinięta umiejętność organizacji i planowania, aby skutecznie koordynować różnorodne zadania, często równolegle nadzorując kilka procesów. Z kolei w obszarze pracy z dokumentami i procedurami niezastąpione są cierpliwość i skrupulatność, a także wyczulenie na detale, spostrzegawczość. Pracownik administracyjny powinien być też komunikatywny i umieć zachować dyskrecję, a także powinien kierować się wysoką etyką pracy, gdyż często obsługuje informacje wrażliwe. Od kandydata na stanowisko pracownika administracji oczekuje się również umiejętności pracy w zespole oraz zdolności do szybkiego reagowania na zmieniające się sytuacje, a także odporności na stres i umiejętności skutecznej pracy pod presją czasu.

Jak wygląda praca w dziale administracji i obsługi kadrowej?

Dział administracji i obsługi kadrowej pełni ważną rolę w funkcjonowaniu każdej firmy. Pracownicy administracyjni ponoszą odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentacji, zarządzanie kadrami oraz zapewnienie płynności procesów biurowych. Specjaliści zajmują się szeroko pojętą obsługą administracyjną firmy, np. obsługą dokumentów związanych z zatrudnieniem, opracowywaniem i wprowadzaniem faktur do systemu, przygotowywaniem umów, prowadzeniem ewidencji urlopów i czasu pracy, obsługą korespondencji, w tym wysyłaniem korespondencji pocztą tradycyjną, generowaniem raportów w Excelu itp. To wszystko stanowi podstawę funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa zatrudniającego pracowników. Im większa firma, tym większy jest także dział administracyjny, dlatego może być to praca w bardzo rozbudowanym zespole specjalistów.

Specjalistka ds. administracyjnych – co robi?

Specjalista ds. administracyjnych wprowadza porządek i zapewnia płynność w działaniach biurowych. Jego zakres obowiązków jest szeroki i obejmuje m.in. obsługę biura oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów wewnątrz i na zewnątrz przedsiębiorstwa. Asystent ds. administracyjnych przychodzi z pomocą w organizacji pracy. To osoba, która przeprowadza m.in. rejestrację korespondencji i obsługę spotkań. Do głównych zadań na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych należy też prowadzenie spraw związanych z fakturami kosztowymi i wystawianiem faktur sprzedażowych, sporządzaniem aneksów do faktur czy do umów o pracę, umów zlecenie itp.

Warto pamiętać, że specjalista ds. administracyjnych nie tylko ewidencjonuje dokumenty, ale również opiera swoje działania na prawidłowym obiegu i komunikacji między działami. Współpraca z działem HR jest kluczowa przy zakresie realizacji obowiązków związanych z organizacją pracy, a także w procesie rekrutacji. W końcu dokumenty osoby, która zaaplikowała do firmy, muszą trafić do określonego działu i być właściwie przechowywane i przetwarzane. Ponadto wykorzystując umiejętności w obszarze arkuszy kalkulacyjnych, specjalista generuje raporty oraz wspiera zespół w analizie danych. Ważnym elementem pracy specjalisty ds. administracyjnych jest także obsługa przesyłek kurierskich, wykonywanie zamówień w zakresie środków wykorzystywanych w firmie, np. papieru, długopisów, napojów itp., a także zapewnienie sprawnego rozlokowania tych środków w siedzibie firmy.

Zakres obowiązków specjalisty ds. administracyjnych jest szeroki. Jak widać, wymaga się od pracownika zdolności organizacyjnych, skrupulatności oraz umiejętności pracy w zespole. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, przestrzeganie procedur oraz kompleksowe wsparcie zespołu są podstawą działania specjalisty ds. administracyjnych.

Młodszy specjalista ds. administracji – obowiązki

Młodszy specjalista ds. administracji to początkujący profesjonalista w dziedzinie administracji. Jego obowiązki obejmują często wsparcie w utrzymaniu porządku w dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów, a także asystowanie przy przygotowywaniu dokumentów firmowych czy organizacji spotkań. Ta posada to okazja do zdobycia doświadczenia, poznania wewnętrznych procedur firmy oraz nauki efektywnego zarządzania procesami i czasem. Na to stanowisko firmy poszukują osób zmotywowanych, chętnie uczących się nowych rzeczy, zaangażowanych i komunikatywnych. Bardzo często przyjmowani są studenci administracji, rachunkowości i pokrewnych kierunków.

Pracownik administracji ds. rozliczeń, kadr i płac – czym się zajmuje na co dzień?

Pracownik administracji ds. rozliczeń, kadr i płac pełni niezwykle ważną rolę w zapewnieniu sprawnego przebiegu procesów finansowych i kadrowych w firmie. To właśnie on dba o poprawność i terminowość wypłat pracowników, przygotowuje dokumenty związane z zatrudnieniem i zwolnieniem, a także prowadzi ewidencję czasu pracy. Przyjmuje wnioski urlopowe, kontaktuje się z działem księgowym, rozlicza faktury. W tej roli najważniejsza jest odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów podatkowych i regulacji związanych z zatrudnieniem. 

Specjalista ds. kontraktów – obowiązki zawodowe

Specjalista ds. kontraktów to pracownik administracyjny, którego praca opiera się na zarządzaniu umowami między firmą a jej klientami, dostawcami lub partnerami biznesowymi. Obowiązki osoby zajmującej tę posadę obejmują analizę i negocjacje warunków kontraktów, dbanie o zgodność z prawem finansowym, podatkowym i administracyjnym oraz zapewnienie, że warunki umowy są jasne i precyzyjne. To zadanie wymaga skrupulatności i umiejętności rozwiązywania ewentualnych sporów, odporności na stres i umiejętności radzenia sobie z presją. Specjalista ds. kontraktów jest niejako strażnikiem interesów firmy, dbającym o to, by wszelkie zobowiązania były wykonane zgodnie z ustalonymi wcześniej warunkami.

Specjalista ds. administracyjnych z językiem ukraińskim – perspektywy

Specjalista ds. administracyjnych posiadający biegłą znajomość języka ukraińskiego otwiera sobie szerokie pole możliwości zawodowych w naszym kraju. W miarę jak polskie firmy rozwijają swoje relacje z partnerami w Ukrainie, a także zwiększają zatrudnienie związane z powiększającym się gronem ukraińskich pracowników w Polsce, wzrasta zapotrzebowanie na osoby, które będą mogły obsługiwać korespondencję, prowadzić negocjacje i inne procesy w języku ukraińskim. Takie umiejętności mogą znaleźć zastosowanie w różnych branżach, zwłaszcza w handlu, logistyce, HR, opiece zdrowotnej i pomocy społecznej czy przemyśle.

Specjalista ds. administracyjnych z językiem niemieckim – gdzie może pracować?

Specjalista ds. administracyjnych z biegłą znajomością języka niemieckiego ma wiele możliwości rozwoju kariery, otwierają się też przed nim perspektywy bardzo atrakcyjnych zarobków. Niemiecki jest jednym z kluczowych języków biznesowych w Europie, co oznacza, że pracownik biegle się nim posługujący może znaleźć zatrudnienie nie tylko w Polsce, ale także za granicą, nie tylko w Niemczech, ale chociażby też w Austrii, Luksemburgu, Belgii, Szwajcarii, Lichtensteinie. W międzynarodowych firmach, korporacjach oraz instytucjach, które utrzymują relacje z niemieckojęzycznymi partnerami, potrzeba specjalistów, którzy będą w stanie efektywnie komunikować się w tym języku. Co więcej, obszary takie jak turystyka, handel międzynarodowy czy obsługa klienta i HR również stwarzają spore szanse dla specjalistów ds. administracyjnych z językiem niemieckim. Firmy poszukują kandydatów z certyfikatami językowymi, dobrze zorganizowanych i gotowych do nauki przepisów administracyjno-kadrowych, obowiązujących w Niemczech i innych krajach, w których niemiecki jest językiem urzędowym.

Praca w branży BPO – na czym polega?

Branża BPO (Business Process Outsourcing) to dynamiczny obszar, który odgrywa istotną rolę w dzisiejszym świecie biznesu. BPO to model outsourcingu, w jakim przedsiębiorstwa decydują się przekazać pewne procesy biznesowe firmom zewnętrznym, aby skoncentrować się na swojej głównej działalności i osiągnąć oszczędności czasu, zasobów i kosztów. Pracując w branży BPO, specjaliści ds. administracyjnych obsługują różnorodne procesy, takie jak obsługa klienta, finanse i księgowość, kadry i płace, a nawet obszar IT.

W branży BPO istnieje wiele możliwości poprowadzenia ścieżki kariery. Specjaliści do spraw administracji mają okazję zdobywać doświadczenie w różnych dziedzinach, zależnie od obszaru działalności klienta korzystającego z usług outsourcingowych. Praca w BPO wymaga umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy oraz radzenia sobie z różnorodnymi wyzwaniami. Ważnym aspektem codziennej pracy jest także umiejętność efektywnej komunikacji, ponieważ specjaliści BPO często działają w zespole, współpracując z klientami i kontrahentami.

Praca w branży BPO może być atrakcyjna dla osób poszukujących różnorodnych możliwości zawodowych oraz dynamicznego środowiska pracy. Jest to także szansa na zdobycie cennego doświadczenia w obszarach kluczowych dla wielu firm, bez względu na ich branżę. Branża BPO rozwija się wraz z rosnącym zapotrzebowaniem na usługi outsourcingu, co tworzy perspektywy zarówno dla specjalistów już doświadczonych, jak i tych na początkowym etapie kariery.

Praca specjalista ds. administracji – płaca

Wynagrodzenie specjalisty ds. administracji zależy od kilku zmiennych, w tym od stopnia doświadczenia, poziomu odpowiedzialności pracownika oraz lokalizacji firmy i jej branży. Na ogół wynagrodzenie specjalistów ds. administracji jest konkurencyjne, gdyż uwzględnia się ich istotną rolę w utrzymaniu płynności procesów w firmach. W miastach i większych firmach płace mogą być wyższe niż w małych miejscowościach ze względu na większe zapotrzebowanie na specjalistyczne umiejętności i często większe działy administracyjno-płacowe. Co więcej, specjaliści ds. administracji mogą cieszyć się dodatkowymi benefitami, takimi jak prywatna opieka zdrowotna czy karty sportowe, co zwiększa atrakcyjność ofert zatrudnienia. Jak informuje Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń mediana zarobków specjalisty ds. administracyjnych wynosi 4950 zł brutto na miesiąc w przypadku specjalisty i 5600 zł brutto w przypadku starszego specjalisty.

Specjalista ds. administracji – warunki pracy, dostępne umowy, system czasu pracy

Firmy i instytucje proponują kandydatom różne formy umowy, w tym umowę o pracę na stałe, umowę tymczasową czy kontrakt b2b. Warunki pracy zależą od charakteru działalności firmy, jednak w większości przypadków specjaliści ds. administracji pracują w biurze w standardowych godzinach pracy, na przykład od ósmej do szesnastej lub od dziewiątej do siedemnastej. System czasu pracy może być elastyczny w zależności od firmy, ale utrzymanie regularnych godzin pracy jest często ważne ze względu na konieczność stałej współpracy z innymi działami firmy. Warto pamiętać, że pracownicy administracyjni obecnie coraz częściej mają możliwość pracy zdalnej (full remote) lub hybrydowej, gdyż wiele procesów można wykonać na odległość, za pośrednictwem komputera i telefonu.

Specjalista ds. administracyjnych – perspektywy zawodowe, ścieżka kariery

Perspektywy zawodowe dla specjalistów ds. administracji są obiecujące. Wciąż nie jest to zawód zagrożony pełną automatyzacją ze strony AI, to raczej nowe narzędzia technologiczne wspierają sprawne wykonywanie obowiązków przez specjalistów. Zdobycie doświadczenia i umiejętności związanych z prowadzeniem administracji może prowadzić do awansu na stanowiska bardziej zaawansowane, takie jak kierownik działu administracji czy specjalista ds. zarządzania procesami. Specjaliści mogą również rozwijać się w specjalistycznych obszarach, jak chociażby zarządzanie projektami czy kontrola jakości dokumentacji. W miarę zdobywania doświadczenia, otwiera się możliwość podjęcia pracy w różnych branżach i typach organizacji, co czyni tę profesję wszechstronną i perspektywiczną.

Pracownik biurowy – wady i zalety pracy w sekretariacie

Wykonywanie na co dzień obowiązków jako pracownik biurowy niesie ze sobą wady i zalety, które warto rozważyć przed podjęciem zatrudnienia. Jedną z głównych zalet jest bliska współpraca z różnymi działami firmy, co daje szansę na zdobycie wszechstronnego doświadczenia. Pracownicy biurowi często mają okazję wykonywać różnorodne zadania, co przekłada się na rozwój umiejętności organizacyjnych, komunikacyjnych i związanych z koordynacją procesów. Zaletą jest też zwykle jasno wytyczona ścieżka kariery, stabilność zatrudnienia i stałe godziny pracy.

Jednak praca w sekretariacie może być też wymagająca pod względem czasowym, zwłaszcza w okresach wzmożonej aktywności, co może prowadzić do presji i konieczności pracy w nadgodzinach. Ponadto, wyzwaniem może być konieczność wielogodzinnej pracy przed monitorem, w pozycji siedzącej, co obciąża narząd wzroku i może prowadzić do dolegliwości bólowych głowy i kręgosłupa.

Sprawdź najnowsze oferty pracy dla specjalisty ds. administracyjnych na Praca.pl

Jeśli jesteś zainteresowany pracą jako specjalista ds. administracyjnych, warto skorzystać z aktualnych ofert pracy na Praca.pl. Oferujemy szeroki wybór ofert związanych z dziedziną administracji, HR, które możesz filtrować według lokalizacji, poziomu doświadczenia oraz preferencji dotyczących umowy czy godzin pracy. U nas znajdziesz atrakcyjne oferty z różnych branż i firm i możesz aplikować na nie od razu!

Praca jako specjalista ds. administracyjnych– najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie umiejętności są najważniejsze dla specjalisty ds. administracyjnych?

Specjalista ds. administracyjnych powinien umieć pracować i z dokumentami, i z ludźmi. Musi wykazywać się umiejętnościami organizacyjnymi, precyzją w pracy, doskonałą komunikacją oraz znajomością programów biurowych. Ważne są także zdolności do szybkiego i kreatywnego rozwiązywania problemów i odporność na stres.

  • Jakie są typowe obowiązki specjalisty ds. administracyjnych?

Specjalista ds. administracyjnych odpowiada za zarządzanie dokumentacją, przygotowywanie korespondencji, odbieranie korespondencji przychodzącej, organizowanie spotkań oraz dbanie o płynność wszelkich procesów biurowych. Często jest także odpowiedzialny za obsługę klienta czy rezerwację podróży służbowych.

  • Jakie perspektywy rozwoju zawodowego ma specjalista ds. administracyjnych?

Specjalista ds. administracyjnych ma kilka ścieżek rozwoju zawodowego, którymi może podążyć. Wraz ze zdobyciem doświadczenia i podniesieniem kwalifikacji może awansować na stanowisko kierownicze w dziale administracji, a także specjalizować się w obszarach takich jak zarządzanie finansami firmy czy analiza danych. Specjalista ds. administracyjnych może też otworzyć własną firmę oferującą usługi administracyjne i BPO.