Praca Specjalista ds. Administracyjnych

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 360

  • Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Studenta Front Office

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: Bezpośrednia, mailowa oraz telefoniczna obsługa studentów, w tym studentów zagranicznych, (przyjmowanie i ewidencja wniosków, przygotowywanie dokumentów, wykazów ocen oraz zaświadczeń dla studentów, przedłużanie ważności legitymacji...
  • Specjalista ds. Egzaminów Elektronicznych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: nadzór organizacyjny i techniczny przebiegu egzaminów elektronicznych, wprowadzanie treści do platformy egzaminacyjnej zgodnie z wytycznymi kadry dydaktycznej, przygotowanie szkolenia dla wykładowców oraz studentów z platformy egzaminacyjnej, wspierane wykładowców w...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Czego oczekujemy: Podstawowej wiedzy z zakresu administracji dokumentami; Dobrej znajomości pakietu MS Office (w tym szczególnie znajomość MS Excel) Umiejętności tworzenia raportów i zestawień; Zdolności organizacyjnych i analitycznych; Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole;...
  • Pracownik administracyjny

    CONTROL PROCESS S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Zakres obowiązków zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, obsługa gości podczas spotkań i szkoleń, dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie, organizacja spotkań i zarządzanie dostępnością sal konferencyjnych, zamawianie i gospodarowanie materiałami...
  • Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    11 godz.
    Wsparcie sprzedażowe, logistyczne i merytoryczne Działu Sieci Sklepów Stacjonarnych. Wystawianie, korygowanie i akceptacja dokumentów sprzedażowych oraz kontrolowanie poprawności cen w systemie Subiekt. Rozwiązywanie problemów związanych z doręczeniem przesyłek oraz generowanie przesyłek...
  • Młodszy Specjalista ds. Planowania

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Główne zadania realizowane na tym stanowisku: przygotowywanie niezbędnych informacji w procesie planowania, planowanie zajęć dydaktycznych, zaliczeń, egzaminów, zajęć ponadprogramowych; monitorowanie wykonania planu oraz bieżące wprowadzanie niezbędnych zmian, stały kontakt z...
  • Specjalista w Dziale Nieruchomości

    Warszawski Uniwersytet Medyczny   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Główne zadania: badanie stanu geodezyjno–prawnego nieruchomości, realizacja zadań związanych z gospodarką zasobami nieruchomości Uczelni (podziały/scalenia, wyceny, ustanawianie służebności, obrót nieruchomościami, itp.), współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi w zakresie wycen...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    extraDACH   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    13 godz.
    Opis stanowiska przyjmowanie gotówki od klienta; odpowiedzialność za pocztę przychodzącą i wychodzącą; odbieranie telefonów do oddziału; wprowadzanie faktur; odbieranie skrzynki mailowej oddziału; prowadzenie ewidencji reklamacji;
  • Specjalista ds. Obsługi Komisji Bioetycznej ds. Badań Naukowych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    13 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa administracyjno-biurowa Komisji Bioetycznej ds. Badań Naukowych przy Gdańskim Uniwersytecie Medycznym, a w szczególności: gromadzenie przepisów dotyczących obszaru badań naukowych, przygotowywanie dokumentacji...
  • Koordynator ds. Administracyjnych Działu International i Polydor

    UNIVERSAL MUSIC POLSKA Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Twoje zadania: przygotowywanie i obsługa obiegu umów oraz faktur dla obsługiwanych Działów; nadzór nad obiegiem umów oraz aneksów fonograficznych i umów dystrybucyjnych; współpraca z działem Finansowym i Prawnym; współpraca z działem Finansowym oraz Marketingu przy rozliczaniu faktur...
  • Client Service Delivery Coordinator with German

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for ongoing operations and continuous improvement initiatives: Ongoing operations: Monitoring current operations within the team on a daily basis. Managing the workload in line with SLAs by organizing, prioritizing and...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Kontraktów Wynajmu

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Izabelin-Dziekanówek, ul. Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa kontraktów wynajmu - tworzenie umów, wystawianie faktur oraz korekt; Przygotowywanie raportów i zestawień; Weryfikacja kosztów transakcji; Prowadzenie bazy danych floty maszyn wynajmu (status maszyny, rezerwacja, zakup, sprzedaż etc.) Koordynowanie procesu wynajmu...
  • Pracownik Administracyjno - Biurowy w Dziale Księgowości

    WILK ELEKTRONIK S.A.   Łaziska Górne    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 godz.
    Wyzwania, które czekają na Ciebie na tym stanowisku: Weryfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu np. wyciągów bankowych; Prowadzenie tematów związanych ubezpieczeniami, likwidacją szkód, wyposażeniem firmy i innymi; Prowadzenie procesu rejestracji kontrahentów; Kontakt telefoniczny i...
  • Pracownik Administracyjno -Biurowy

    MOJ S.A.   Osowiec, k-Opola    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    13 godz.
    obsługa sekretariatu, obsługa kasy; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów;
  • Specjalista ds. Compliance

    Caritas Polska   Warszawa, ul. Okopowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków: wsparcie kierownika obszaru ds. ryzyka i compliance w prowadzeniu działań związanych z przestrzeganiem standardów Caritas Interiantionalis; współpraca i wsparcie przy opracowywaniu dokumentacji i wewnętrznych polityk regulujących zarządzanie instytucjonalne w...
  • Pracownik administracyjno - biurowy

    Minit Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko
    14 godz.
  • Inspektor ds. inwestycji budowlanych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Opis stanowiska pracy: Pracownik zatrudniony na tym stanowisku odpowiedzialny będzie za: monitorowanie procesu projektowego, przygotowanie procesu budowy od momentu pozyskania nieruchomości do czasu uzyskania pozwolenia na budowę. Prowadzenie spraw formalnych i prawnych z tym związanych,...
  • Inżynier ds. przygotowania inwestycji

    MDI ENERGIA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat  aplikuj szybko
    14 godz.
    Opis stanowiska: Przygotowanie kompletnej dokumentacji do czynności administracyjnych m.in. uzyskiwanie decyzji dot. warunków zabudowy, decyzji o pozwolenia na budowę oraz decyzji środowiskowych. Przygotowanie wstępnych rysunków projektowych dla projektów biogazowni. Posiadanie wiedzy...
  • HR Administrator

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    About the job Global HR Service Delivery in Arla is a unique place where you can learn a wide variety of HR processes, including recruitment, onboarding, learning, master data management, mobility and more. We support our colleagues as a 1st and 2nd line support with HR questions and tasks across...
  • Specjalista Administracji

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    15 godz.
    prowadzenie sekretariatu biura: korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, obsługa spotkań; zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura i opieka nad bieżącymi sprawami (m.in. zaopatrzenie, nadzór nad estetyką i czystością) nadzór nad obiegiem dokumentów zewnętrznych i...
  • Specjalista ds. rozliczeń w Dziale Utrzymania Majątku

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Nazwa stanowiska: specjalista ds. rozliczeń Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Weryfikacja i rozliczanie faktur dotyczących dostarczanych i zużytych mediów do obiektów UWr. (energia elektryczna, energia cieplna, gaz, woda i odprowadzanie ścieków). Ewidencjonowanie...
  • Specjalista ds. operacyjno-handlowych

    CTL Północ   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Opis stanowiska: wsparcie administracyjne oraz operacyjne działu handlowego; przygotowywanie ofert handlowych, raportów oraz prezentacji; przygotowywanie obciążeń w systemie klasy ERP; współpraca z pracownikami z grupy CTL.
  • Pracownik ds. przygotowania i realizacji projektów - nadzorowanie dokumentacji budowlanej

    PGNiG Technologie S.A.   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    16 godz.
    Miejsce pracy: Krosno - woj. Podkarpackie do kwietnia 2024 / budowa - woj. Dolnośląskie od kwietnia 2024 (relokacja) Opis stanowiska: Sporządzenie i bieżące aktualizowanie wykazów dokumentacji tworzonej podczas procesu budowlanego; Monitorowanie statusu dokumentacji projektowej realizowanego...
  • US Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    What the day will look like: Upon collection and reconciliation of insurance documentation, identifying and resolving inconsistencies Making analytical recommendations and interpretations of received data Ensuring data accuracy from vendors Working closely with internal teams to deliver excellent...
  • Pracownik administracyjno - księgowy

    Minit Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  aplikuj szybko
    17 godz.
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    STRABAG Sp. z o.o.   Pułtusk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zadania organizowanie sprawnej pracy biura; tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, przesyłkami kurierskimi oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w biurze; przygotowywanie pism, prezentacji...
  • Starszy Referent ds. Obsługi Punktu Kancelaryjnego

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Obsługa przesyłek pocztowych wpływających na Wydział Chemii, w tym rejestracja przesyłek w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD). Obsługa przesyłek w obrocie krajowym i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Współpracy z Pracowniami Protetycznymi

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jakie zadania czekają na Ciebie? stała współpraca z pracowniami protetycznymi oraz klinikami stomatologicznymi celem zapewnienia sprawnej realizacji zleceń i poprawnej komunikacji; bieżące wyjaśnianie wszelkich niejasności od etapu zlecenia pracy do rozliczenia z pracownią protetyczną;...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)   
    specjalista (mid)  pełny etat   5 500 - 10 600 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko
    1 dni
    nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości; organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe wsparcie w obszarze...
  • Brunata ZENNER Sp. z.o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: sporządzanie rozliczeń kosztów zużycia ciepła i wody; wprowadzanie danych do systemu; kontrola poprawności i kompletności wprowadzanych danych; analiza kosztów zużycia ciepła i wody; prowadzenie korespondencji oraz kontakt telefoniczny w j. duńskim;
  • Pracownik Administracyjny / Pracownik Kancelarii Mailingu

    Sodexo Polska Spółka z o. o.   Kraków    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    1 dni
    Oferujemy: Zatrudnianie na umowę o pracę; Prywatną opiekę medyczną; Multisport; Bony na święta (wg regulaminu)
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. obsługi kształcenia

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację opracowywania semestralnych rozkładów zajęć dla studentów. Zakres obowiązków: opracowywanie rozkładów zajęć, bieżąca współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi wydziału oraz z kadrą naukową, wspomaganie...
  • Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Studenta Front Office

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: Bezpośrednia, mailowa oraz telefoniczna obsługa studentów, w tym studentów zagranicznych, (przyjmowanie i ewidencja wniosków, przygotowywanie dokumentów, wykazów ocen oraz zaświadczeń dla studentów, przedłużanie ważności legitymacji...
  • Aon
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik / Pracownica Administracji

    Transgourmet Polska Sp. z o.o. / Selgros Cash&Carry   Gliwice, l. Generała Władysława Sikorskiego 122    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wprowadzanie danych do systemu, kontrola sald klientów w systemie, tworzenie dokumentów w systemie (FV, korekty, dokumenty magazynowe), tworzenie raportów przy użyciu MS Excel.
  • Office Manager

    UKRPOL sp. z o.o.   Warszawa, ul. Jagiellońska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 6 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko
    1 dni
    Zakres obowiązków: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura (zaopatrzenie w niezbędne materiały biurowe, eksploatacyjne i spożywcze), Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, przesyłki kurierskie), rejestracja faktur i wprowadzanie na listę płatności, Obsługa...
  • Specjalista ds. administracji i przetargów publicznych

    Formanway   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1 dni
    Zakres obowiązków: Monitorowanie nowych ofert przetargowych z działu zamówień publicznych, w tym prowadzenie zestawień; Weryfikacja kryteriów uczestnictwa w danym przetargu oraz szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej formalnej; Przygotowywanie i dbałość o terminowe składanie...
  • Brunata ZENNER Sp. z.o.o.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;
  • Specjalista / Specjalistka ds. umów

    TELE-FONIKA Kable S.A.   Kraków, ul. Wielicka 114    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku dołączy do zespołu Działu Umów, będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesu uzgadniania i podpisywania umów handlowych pomiędzy działami firmy, działem handlu i klientami, działem zakupów i dostawcami. Obszary odpowiedzialności: Przygotowywanie i...
  • Specjalista ds. nieruchomości

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    umowa na zastępstwo Departament Sprzedaży i Najmu Nieruchomości
  • Młodszy Specjalista ds. Dokumentacji Technicznej

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe; Znajomość pakietu MS Office oraz innych programów; Znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2; Umiejętność współpracy w zespole; Dobra organizacja pracy własnej;
  • Health and Safety Compliance Administrator

    Jacobs   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your Impact: We are an international engineering company providing services in the field of technical consulting, design, and investment project management. Our Global Business Services center located in Krakow provides global support for our line of business and corporate teams in the following...
  • Specjalista ds. Egzaminów Elektronicznych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: nadzór organizacyjny i techniczny przebiegu egzaminów elektronicznych, wprowadzanie treści do platformy egzaminacyjnej zgodnie z wytycznymi kadry dydaktycznej, przygotowanie szkolenia dla wykładowców oraz studentów z platformy egzaminacyjnej, wspierane wykładowców w...
  • Specjalista ds. logistyki towarowej

    SP EUROPE Sp. z o.о.   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko
    1 dni
    Sprawdzanie dokumentów przewozowych dla towarów przyjętych do przechowywania; Obliczanie kosztów usług magazynowych dla towaru przyjętego do magazynu; Wystawianie faktur za usługi magazynowe i logistyczne; Sporządzanie dokumentów przewozowych przy sprzedaży i przemieszczaniu własnych...
  • Specjalista ds. floty

    STRABAG PFS   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: bieżące wsparcie pracowników w zakresie użytkowania samochodów, w tym: informowanie pracowników o aktualnych warunkach współpracy z firmami leasingowymi; aktywna kontrola terminów badań technicznych; koordynowanie sezonowej wymiany opon; przeglądy okresowe i bieżące naprawy;...
  • Starszy referent / Młodszy specjalista w Dziale Kontraktowania Świadczeń w Psychiatrii, Rehabilitacji i ŚOK w I Wydziale Świadczeń Opieki Zdrowotnej

    Śląski Oddział Wojewódzki NFZ   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przygotowywanie i współprowadzenie postępowań konkursowych na zawarcie umów w rodzaju: opieka psychiatryczna i leczenie uzależnień, rehabilitacja lecznicza, świadczenia zdrowotne kontraktowane odrębnie, przygotowywanie analiz wskazujących poziom...
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    1 dni
    Wymiar czasu pracy: 1 etat Komórka organizacyjna: Biuro Prorektora ds. Studenckich
  • Radca prawny ds. obsługi inwestycji

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: doradztwo prawne w zakresie realizowanych przez Spółkę inwestycji liniowych w ramach umów na roboty budowlane, prowadzenie negocjacji w sporach z wykonawcami robót budowlanych, zastępstwo procesowe w postępowaniach przed sądami administracyjnymi,...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu / sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    1 dni
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Starszy referent w Dziale Organizacyjnym

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych Rektora, projektów pełnomocnictw Rektora. Obsługa Komisji Senackiej. Archiwizacja dokumentacji.
  • Pracownik Biurowy

    Grupa Mieszko   Racibórz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    1 dni
    Co oferujemy? Umowę o pracę; Pakiet benefitów: Prywatna opieka medyczna; Dodatkowe świadczenia socjalne; Dofinansowanie do kart sportowych; Paczki z naszymi produktami z okazji świąt; Ambitną pracę oraz możliwość rozwoju;
  • S-3 Personal Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  aplikuj szybko
    1 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;

Oferty urzędu pracy

Praca Specjalista ds. administracyjnych

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym skuteczne zarządzanie administracją jest kluczowym elementem osiągnięcia sukcesu. Specjaliści ds. administracyjnych pełnią niezastąpioną rolę w organizacjach, dbając o płynność procesów, precyzyjną dokumentację i efektywną komunikację. To właśnie ich praca umożliwia innym członkom zespołu skupienie się na swoich głównych obowiązkach, a przedsiębiorstwu – utrzymanie wydajności. Jeśli poszukujesz nowego miejsca pracy na rozwojowym stanowisku, przyjrzyj się bliżej roli specjalisty ds. administracyjnych, jego codziennym zadaniom oraz umiejętnościom, które sprawiają, że pracownik ten stanowi nieodzowny element dobrze funkcjonującej firmy.

Charakterystyka zawodu specjalisty ds. administracyjnych

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za organizację, zarządzanie i nadzór nad procesami administracyjnymi w firmach i instytucjach. Jego praca polega na koordynowaniu działań związanych ze sporządzaniem i obiegiem dokumentów, wystawianiem faktur, obsługą klienta, planowaniem harmonogramu spotkań, nadzorowaniem korespondencji i przesyłek, odbieraniem telefonów, utrzymaniem porządku w biurze, a niekiedy także rekrutowaniem nowych osób. Zakres obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych może się różnić, niemniej znajomość procedur i umiejętność efektywnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej to kluczowe aspekty tego zawodu. Specjaliści ds. administracyjnych są często niewidoczni, ale niezwykle istotni dla sprawnego funkcjonowania organizacji. Zwykle jest to praca na pełen etat, wykonywana stacjonarnie w biurze lub coraz częściej hybrydowo. Oferty pracy na stanowisko specjalisty ds. administracyjnych znajdziesz na Praca.pl. Pamiętaj, by ustawić Job Alert pozwalający na monitorowanie nowych, atrakcyjnych ogłoszeń.

Jak zostać specjalistą ds. administracyjnych?

Aby zostać specjalistą ds. administracyjnych, zazwyczaj wymagane jest ukończenie studiów związanych z administracją, zarządzaniem lub pokrewnymi dziedzinami. Jednak to nie jedyna droga. Wiele firm docenia również doświadczenie oraz umiejętności praktyczne, dlatego możliwe jest zdobycie tego stanowiska poprzez zdobywanie wiedzy i umiejętności w toku pracy. Kluczowe jest zrozumienie procedur biurowych, umiejętność obsługi oprogramowania biurowego oraz skupienie na detalu, które pozwala uniknąć błędów w dokumentacji.

Pracownik administracyjny – predyspozycje zawodowe

Pracownik administracyjny musi wykazywać kilka kluczowych predyspozycji, aby być skutecznym w swojej roli. Przede wszystkim potrzebna jest umiejętność organizacji i planowania, aby skutecznie koordynować różnorodne zadania. Cierpliwość i skrupulatność są niezastąpione w obszarze pracy z dokumentami i procedurami. Pracownik administracyjny powinien być też komunikatywny i dyskretny, a także powinien kierować się wysoką etyką pracy, gdyż często obsługuje informacje wrażliwe. Od kandydata na stanowisko pracownika administracji oczekuje się również umiejętności pracy w zespole oraz zdolności do  szybkiego reagowania na zmieniające się sytuacje, a także odporności na stres i pracę pod presją czasu.

Jak wygląda praca w dziale administracji i obsługi kadrowej?

Dział administracji i obsługi kadrowej to niezwykle istotne ogniwo w funkcjonowaniu każdej firmy. Pracownicy administracyjni ponoszą odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentacji, zarządzanie kadrami oraz zapewnienie płynności procesów biurowych. Specjaliści zajmują się szeroko pojętą obsługą administracyjną firmy, np. obsługą dokumentów związanych z zatrudnieniem, opracowywaniem i wprowadzaniem faktur do systemu, przygotowywaniem umów, prowadzeniem ewidencji urlopów i czasu pracy, obsługą korespondencji, w tym wysyłaniem korespondencji pocztą tradycyjną, generowaniem raportów w Excelu itp. Współpraca z różnymi działami firmy oraz dostosowywanie działań do aktualnych przepisów prawnych stanowią podstawę efektywnej pracy w dziale administracji i obsługi kadrowej.

Specjalistka ds. administracyjnych – co robi?

Specjalista ds. administracyjnych pełni kluczową rolę w organizacji, wprowadzając porządek i zapewniając płynność w działaniach biurowych. Jego zakres obowiązków jest szeroki i obejmuje m.in. obsługę biura oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów. Asystent ds. administracyjnych przychodzi z pomocą w organizacji pracy, przeprowadzając m.in. rejestrację korespondencji i obsługę spotkań. Do głównych zadań na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych należy też prowadzenie spraw związanych z fakturami kosztowymi i wystawianiem faktur sprzedażowych.

Specjalista ds. administracyjnych nie tylko ewidencjonuje dokumenty, ale również opiera swoje działania na prawidłowym obiegu i komunikacji między działami. Współpraca z działem HR jest kluczowa przy zakresie obowiązków związanych z organizacją pracy, a także w procesie rekrutacji, gdzie zaaplikowanie zasad prawidłowego obiegu dokumentów jest niezwykle istotne. Wykorzystując umiejętności w obszarze arkuszy kalkulacyjnych, specjalista generuje raporty oraz wspiera zespół w kompleksowej analizie danych. Ważnym elementem jego pracy jest także obsługa przesyłek kurierskich i zapewnienie sprawnego przepływu informacji zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie.

Zakres obowiązków specjalisty ds. administracyjnych jest wszechstronny i wymaga zdolności organizacyjnych, skrupulatności oraz umiejętności pracy w zespole. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, przestrzeganie procedur oraz kompleksowe wsparcie zespołu są fundamentem efektywności działania specjalisty ds. administracyjnych.

Młodszy specjalista ds. administracji – obowiązki

Młodszy specjalista ds. administracji to początkujący profesjonalista, który pełni istotną rolę w działach administracyjnych firm. Jego obowiązki obejmują często wsparcie w utrzymaniu porządku w dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów, a także asystowanie przy przygotowywaniu dokumentów firmowych czy organizacji spotkań. To okazja dla niego do zdobycia praktycznego doświadczenia, poznania wewnętrznych procedur oraz nauki efektywnego zarządzania czasem. Na to stanowisko firmy poszukują osób zmotywowanych, chętnie uczących się nowych rzeczy, zaangażowanych i komunikatywnych.

Pracownik administracji ds. rozliczeń, kadr i płac – czym się zajmuje?

Pracownik administracji ds. rozliczeń, kadr i płac pełni kluczową rolę w zapewnieniu płynności procesów finansowych i kadrowych w firmie. To on dba o poprawność i terminowość wypłat pracowników, przygotowuje dokumenty kadrowe związane z zatrudnieniem i zwolnieniem, a także prowadzi ewidencję czasu pracy. Odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów podatkowych i regulacji związanych z zatrudnieniem stanowi ważny element jego codziennej pracy.

Specjalista ds. kontraktów – obowiązki zawodowe

Specjalista ds. kontraktów to pracownik administracyjny, którego praca opiera się na profesjonalnym zarządzaniu umowami między firmą a jej klientami, dostawcami lub partnerami. Jego obowiązki obejmują analizę i negocjacje warunków kontraktów, dbanie o zgodność z prawem oraz zapewnienie, że warunki umowy są jasne i precyzyjne. To zadanie wymaga skrupulatności i umiejętności rozwiązywania ewentualnych sporów. Specjalista ds. kontraktów jest niejako strażnikiem interesów firmy, dbającym o to, by wszelkie zobowiązania były wykonane zgodnie z ustalonymi warunkami.

Specjalista ds. administracyjnych z językiem ukraińskim – perspektywy

Specjalista ds. administracyjnych posiadający biegłą znajomość języka ukraińskiego otwiera sobie szerokie pole możliwości zawodowych. W miarę jak polskie firmy rozwijają swoje relacje z partnerami w Ukrainie, a także zwiększają zatrudnienie związane z ukraińskimi pracownikami w Polsce, wzrasta zapotrzebowanie na osoby, które skutecznie będą mogły obsługiwać korespondencję, negocjacje i inne procesy w języku ukraińskim. Takie umiejętności mogą przynieść korzyści w różnych branżach, zwłaszcza w handlu, logistyce czy przemyśle.

Specjalista ds. administracyjnych z językiem niemieckim – gdzie może pracować?

Specjalista ds. administracyjnych z biegłą znajomością języka niemieckiego ma wiele możliwości rozwoju kariery. Niemiecki jest jednym z kluczowych języków biznesowych w Europie, co oznacza, że pracownik taki może znaleźć zatrudnienie nie tylko w Polsce, ale także za granicą. W międzynarodowych firmach, korporacjach oraz instytucjach, które utrzymują relacje z niemieckojęzycznymi partnerami, potrzeba specjalistów, którzy będą w stanie efektywnie komunikować się w tym języku. Dodatkowo, obszary takie jak turystyka, handel międzynarodowy czy obsługa klienta również oferują szanse dla specjalistów ds. administracyjnych z językiem niemieckim. Firmy poszukują kandydatów z certyfikatami językowymi, dobrze zorganizowanych i gotowych do nauki przepisów administracyjno-kadrowych, obowiązujących w Niemczech.

Praca w branży BPO – na czym polega?

Praca w branży BPO (Business Process Outsourcing) to dynamiczny obszar, który odgrywa istotną rolę w dzisiejszym świecie biznesu. BPO to model outsourcingu, w którym przedsiębiorstwa decydują się przekazać pewne procesy biznesowe firmom zewnętrznym, aby skoncentrować się na swojej głównej działalności. Pracując w branży BPO, specjaliści ds. administracyjnych obsługują różnorodne procesy, takie jak obsługa klienta, finanse i księgowość, kadry i płace, a nawet obszar IT. Ich zadaniem jest zapewnienie efektywnego i profesjonalnego wykonywania zadań, co pozwala firmom osiągnąć oszczędności czasu, zasobów i kosztów.

W branży BPO istnieje wiele możliwości rozwoju kariery. Specjaliści do spraw administracji mają okazję zdobywać doświadczenie w różnych dziedzinach, pracując dla klientów z różnych branż. Praca w BPO wymaga elastyczności, umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy oraz skutecznego radzenia sobie z różnorodnymi wyzwaniami. Ważnym aspektem jest także umiejętność efektywnej komunikacji, ponieważ specjaliści BPO często działają w zespole, współpracując z klientami i kontrahentami.

Praca w branży BPO może być atrakcyjna dla osób poszukujących różnorodnych możliwości zawodowych oraz dynamicznego środowiska pracy. Jest to także szansa na zdobycie cennego doświadczenia w obszarach kluczowych dla wielu firm, bez względu na ich branżę. Branża BPO rozwija się wraz z rosnącym zapotrzebowaniem na usługi outsourcingu, co tworzy perspektywy zarówno dla specjalistów już doświadczonych, jak i tych na początkowym etapie kariery.

Praca specjalista ds. administracji – płaca

Wynagrodzenie specjalisty ds. administracji zależy od kilku czynników, w tym od stopnia doświadczenia, poziomu odpowiedzialności pracownika oraz lokalizacji firmy. Na ogół wynagrodzenie specjalistów ds. administracji jest konkurencyjne, uwzględniając ich rolę w utrzymaniu płynności procesów w firmach. W miastach i większych firmach płace mogą być wyższe ze względu na większe zapotrzebowanie na specjalistyczne umiejętności. Co więcej, specjaliści ds. administracji mogą cieszyć się dodatkowymi benefitami, takimi jak prywatna opieka zdrowotna czy karty sportowe, co zwiększa atrakcyjność ofert zatrudnienia. Jak informuje Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń mediana zarobków specjalisty ds. administracyjnych wynosi 4950 zł brutto na miesiąc w przypadku specjalisty i 5600 zł brutto w przypadku starszego specjalisty.

Specjalista ds. administracji – warunki zatrudnienia

Firmy i instytucje proponują kandydatom różne formy umowy, w tym umowę o pracę na stałe, umowę tymczasową czy kontrakt b2b. Warunki pracy zależą od charakteru działalności firmy, jednak w większości przypadków specjaliści ds. administracji pracują w biurze w standardowych godzinach pracy. System czasu pracy może być elastyczny w zależności od firmy, ale utrzymanie regularnych godzin pracy jest często ważne ze względu na konieczność stałej współpracy z innymi działami firmy.

Specjalista ds. administracyjnych – perspektywy zawodowe, ścieżka kariery

Perspektywy zawodowe dla specjalistów ds. administracji są obiecujące. Zdobycie doświadczenia i rozwojowe umiejętności może prowadzić do awansu na stanowiska bardziej zaawansowane, takie jak kierownik działu administracji czy specjalista ds. zarządzania procesami. Specjaliści mogą również rozwijać się w specjalistycznych obszarach, jak chociażby zarządzanie projektami czy kontrola jakości dokumentacji. W miarę zdobywania wiedzy i doświadczenia, otwiera się możliwość podjęcia pracy w różnych branżach i typach organizacji, co czyni tę profesję wszechstronną i perspektywiczną.

Pracownik biurowy – wady i zalety pracy w sekretariacie

Praca jako pracownik biurowy niesie ze sobą wady i zalety, które warto rozważyć przed podjęciem zatrudnienia. Jedną z głównych zalet jest bliska współpraca z różnymi działami firmy, co daje szansę na zdobycie wszechstronnego doświadczenia. Pracownicy biurowi często mają okazję wykonywać różnorodne zadania, co przekłada się na rozwój umiejętności organizacyjnych, komunikacyjnych i związanych z koordynacją procesów. Jednak praca w sekretariacie może być też wymagająca pod względem czasowym, zwłaszcza w okresach wzmożonej aktywności, co może prowadzić do presji i konieczności pracy w nadgodzinach. Ponadto, wyzwaniem może być konieczność wielogodzinnej pracy przed monitorem, w pozycji siedzącej, co obciąża narząd wzroku i może prowadzić do dolegliwości bólowych głowy i kręgosłupa.

Sprawdź najnowsze oferty pracy dla specjalisty ds. administracyjnych

Jeśli jesteś zainteresowany pracą jako specjalista ds. administracyjnych, warto skorzystać z aktualnych ofert pracy na Praca.pl. Oferujemy szeroki wybór ofert związanych z dziedziną administracji, HR, które możesz filtrować według lokalizacji, poziomu doświadczenia oraz preferencji dotyczących umowy czy godzin pracy. U nas znajdziesz atrakcyjne oferty z różnych branż i firm i możesz aplikować na nie od razu!

Specjalista ds. administracyjnych – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie umiejętności są kluczowe dla specjalisty ds. administracyjnych?

Specjalista ds. administracyjnych powinien wykazywać się umiejętnościami organizacji, precyzji w pracy, doskonałą komunikacją oraz znajomością programów biurowych. Ważne są także zdolności do rozwiązywania problemów i elastyczności w adaptacji do zmieniających się sytuacji.

  • Jakie są typowe obowiązki specjalisty ds. administracyjnych?

Specjalista ds. administracyjnych odpowiada za zarządzanie dokumentacją, przygotowywanie korespondencji, organizowanie spotkań oraz dbanie o płynność procesów biurowych. Często jest także odpowiedzialny za obsługę klienta i rezerwację podróży służbowych.

  • Jakie perspektywy rozwoju zawodowego ma specjalista ds. administracyjnych?

Specjalista ds. administracyjnych ma wiele możliwości rozwoju. Może awansować na stanowisko kierownicze w dziale administracji, specjalizować się w obszarach takich jak zarządzanie projektami czy analiza danych, a nawet otworzyć własną firmę oferującą usługi administracyjne. Dobrze poprowadzona ścieżka kariery pozwala na zdobycie cennego doświadczenia i osiągnięcie sukcesu zawodowego.