Praca Specjalista ds. Administracyjnych

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 213

  • Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Specjalista ds. Administracji

    Security Expert Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    KLUCZOWE OBSZARY DZIAŁALNOŚCI Generowanie dokumentów dla Drukarni i Magazynu; Procesowanie Zamówień (kompletacja towaru w systemie) Przygotowywanie Dokumentów dla Serwisu; Monitorowanie i Komunikacja dot. zamówień magazynowych; Obsługa Zapytań (telefon i mail) ustalanie statusu zamówień;...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Wsparcia Biznesu - Business Support

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie procesów operacyjnych, zarządzanie danymi, koordynację serwisu oraz administrację umów. Główne obowiązki: Zarządzanie master data, w tym umowami, cennikami oraz bazą klientów. Rozliczanie prac dodatkowych....
  • Specjalista / Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departament Usług Proinnowacyjnych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Główne zadania: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania I / II, w szczególności: Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów, Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny...
  • Referent

    PGE Dystrybucja S.A.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa Systemów Pomiarowych Obsługa Systemu Akwizycji Danych Odczytowych w zakresie danych rozliczeniowych Pozyskiwanie danych pomiarowych w sposób zdalny Przetwarzanie danych pomiarowych (weryfikacja, agregacja, udostępnianie) Obsługa reklamacji w zakresie danych...
  • Specjalista w dziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Szczecin, ul. Mieszka I 33    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw z zakresu ewidencji pracy w odniesieniu do pracowników Zarządu Zlewni i podległych jednostek, prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej Zarządu Zlewni, w tym współpraca w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii, dbanie...
  • Specjalista ds. Administracyjno-Gospodarczych

    LUX MED Sp. z o.o.   Konstancin-Jeziorna, ul. Długa 43    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Praca w Ośrodku Rehabilitacyjnym Tabita na ul. Długiej 43 w Konstancinie-Jeziorna. Twoje zadania: Współpraca z dostawcami usług outsourcingowych; Nadzór nad urządzeniami; Nadzór nad odpadami; Wsparcie dla pracowników w rozwiązywaniu problemów technicznych; Wsparcie przy organizacji...
  • Specjalista ds. logistyki (zakupów)

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Będziesz odpowiadać za: realizowanie zakupów w ramach wybranej kategorii zakupowej (np. części tramwajowe, materiały torowo- budowlane), terminową realizację zapotrzebowania pod planowane zużycie materiałów, opracowanie harmonogramów dostaw, regulowanie terminów dostaw, analizę stanów...
  • Inspektor ds. koordynacji usług (zamówień)

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Będziesz odpowiadać za: zapewnienie usług oraz dostaw pojazdów, maszyn i urządzeń na potrzeby Zakładu oraz jako wspólny zamawiający, przygotowanie i prowadzenie postępowań o wartości nie przekraczającej 130 000 zł, przygotowanie wniosków o zgody korporacyjne, przygotowanie projektów...
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
  • Specjalista w Wydziale Nadzoru Nad Realizacją Inwestycji i Sprawozdawczości

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: opiniowanie przedinwestycyjnych prac studialnych, analitycznych, koncepcyjnych i projektowych dla planowanych inwestycji, merytoryczny nadzór nad prawidłowością realizacji zadań inwestycyjnych, prowadzenie działań monitorujących i wizyt...
  • Specjalista ds. zamówień publicznych

    Katowickie Inwestycje SA   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych do niej oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w spółce przy udziale zespołów merytorycznych; sporządzanie niezbędnych...
  • Specjalista ds. zamówień publicznych

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Będziesz odpowiadać za: sporządzanie i weryfikowanie dokumentacji w postepowaniach o udzielanie zamówień publicznych (na dostawy, usługi, roboty budowlane), w tym: specyfikacji warunków zamówienia/ zaproszeń do złożenia ofert/ zaproszeń do negocjacji, ogłoszeń, pism dotyczących...
  • Starszy Inspektor / Specjalista w Wydziale ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Główny zakres obowiązków: przygotowywanie zapotrzebowań na dostawę / usługę / robotę budowlaną do postepowań w tym opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia, kalkulacji oraz inicjowanie postępowania zgodnie z regulaminem; sprawowanie nadzoru nad realizacją umów zawartych w drodze...
  • Pracownik administracyjny

    Neotech Sp. z o.o   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Obowiązki: fakturowanie; nadzór nad dokumentacją działu technicznego; prowadzenie ewidencji i zestawień działów handlowych; prowadzenie zleconej korespondencji; Wymagania: znajomość obsługi pakietów biurowych, w szczególności arkusza kalkulacyjnego EXEL; znajomość programu...
  • Wartownik w Wydziale Bezpieczeństwa Fizycznego w Biurze Organizacyjnym

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: gotowość do natychmiastowego użycia przydzielonej broni, środków przymusu bezpośredniego oraz innego wyposażenia, obsługa systemu ewidencji kontroli dostępu, obsługa elektronicznego systemu obrotu kluczami, udział w szkoleniach z zakresu bezpieczeństwa...
  • Informatyk

    Drozapol Profil SA   Bydgoszcz, ul. Toruńska 298a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Diagnozowanie i naprawa sprzętu komputerowego, aby zapewnić jego niezawodną pracę. Instalowanie aplikacji oraz regularne aktualizowanie oprogramowania, by zawsze być na bieżąco. Zakupy sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych, dbając o nieprzerwaną pracę urządzeń....
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. wsparcia organizacyjnego

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Pion Administracyjny – Zespół Gospodarczy Główne obowiązki: współpraca przy tworzeniu umów, monitorowanie postępu prac w odniesieniu do warunków umowy oraz weryfikacja zgodności finansowania i realizacji etapów projektów, nadzór nad rejestrem umów w Pionie, kontrola dokumentacji i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ofert i umów

    ECOL Sp. z o.o.   Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Zakres obowiązków Analiza zapytań ofertowych. Kompleksowe przygotowanie i wysyłka ofert dot. zapytań i przetargów. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i zawieraniem umów, koordynacja procesu. Obsługa platform zakupowych Klientów.
  • Inspektor zamówień publicznych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Przygotowywanie planów zamówień publicznych na nadchodzący rok budżetowy. Określanie trybów udzielania zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych. Prowadzenie postępowań administracyjnych. Kontrolowanie dokumentacji przetargowej...
  • Starszy Specjalista w Wydziale Pozwoleń Wodnoprawnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych i wydawanie decyzji będących we właściwości Wydziału, prowadzonych w trybach odwoławczym i nadzwyczajnym, przygotowywanie odpowiedzi na skargi wnoszone do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego na...
  • Kierownik w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Główne obowiązki: Zarządzanie zespołem podległych pracowników Sekcji w zakresie: sporządzania prognoz, sprawozdań i deklaracji wydatków w ramach programów operacyjnych; monitoringu kontraktacji i certyfikowanych wydatków w ramach programów operacyjnych; sporządzania informacji na...
  • Starszy referent w Centrum Kształcenia na Odległość

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Organizacja pracy z zastosowaniem procedur i wytycznych. Obsługa organizacyjna i administracyjna szkoleń i kursów dokształcających prowadzonych przez Centrum Kształcenia na Odległość. Obsługa...
  • Specjalista ds. HR i administracji

    ManpowerGroup   Małaszewicze    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zadania w obszarze administracji: Weryfikacja faktur, rozwiązywanie niezgodności i problemów; Koordynowanie procesów fakturowania z klientami, dostawcami i centralnym działem administracyjnym w Madrycie; Zarządzanie kontaktami i umowami z dostawcami; Wspieranie zamówień oraz zarządzanie...
  • Specjalista ds. dokumentacji eksportowej

    Szalpol   Łajski, ul. Suwalna 7    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Obsługa operacyjna zamówień; Utrzymywanie kontaktu z kontrahentami firmy w zakresie logistyki oraz dokumentacji; Obsługa zamówień w zakresie poprawności dokumentacji (inkasa, akredytywy) Przygotowywanie finalnych zestawów dokumentów; Prowadzenie rejestru zamówień;
  • Specjalista ds. Obsługi Danych Przestrzennych

    Grupa Outworking   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   4 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Opis stanowiska: Kompletowanie potrzebnych dokumentów do przeprowadzenia kontroli, Zarządzanie dokumentacją pokontrolną, w tym zatwierdzanie formalności po zakończeniu inspekcji, Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, Przygotowywanie korespondencji służbowej, Archiwizacja danych...
  • Grupa Outworking
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   4 300 - 4 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Opis stanowiska: Precyzyjne ustalanie granic i powierzchni działek rolnych, Dokładna weryfikacja deklarowanych upraw oraz warunków przyznania płatności bezpośrednich, Kontrola zobowiązań danego podmiotu oraz sporządzanie szczegółowej dokumentacji pokontrolnej, Organizacja i realizacja...
  • Grupa Outworking
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Opis stanowiska: Kompletowanie potrzebnych dokumentów do przeprowadzenia kontroli, Zarządzanie dokumentacją pokontrolną, w tym zatwierdzanie formalności po zakończeniu inspekcji, Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, Przygotowywanie korespondencji służbowej, Archiwizacja danych...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych

    PLAY (P4 Sp. z o.o.)   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i dbanie o obieg dokumentów w biurze Przyjmowanie kurierów i innych dostawców zewnętrznych Digitalizacja archiwum biura i porządkowanie dokumentów zgodnie z ich terminami i wagą; Zamawianie artykułów biurowych Opieka nad...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Studentów

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: udzielanie wsparcia i opieka nad studentami realizującymi studia w języku angielskim, prowadzenie dokumentacji z przebiegu studiów, w tym dokumentacji elektronicznej, współorganizacja wydarzeń dla studentów międzynarodowych, współpraca z wykładowcami, także...
  • Samodzielny Referent / Samodzielna Referentka ds. obsługi studentów

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną studentów. Zakres obowiązków: ​obsługa administracyjna studentów wydziału, w tym cudzoziemców, przygotowanie i wydawanie dokumentów dla studentów i absolwentów, naliczanie i rozliczanie...
  • Assistant Legal & Compliance

    Polpharma Biologics   Warszawa, ul. Bobrowiecka    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Usprawnianie procesów: Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań technicznych w celu optymalizacji obiegu dokumentów i automatyzacji procesów wewnętrznych. Zarządzanie dokumentacją: Prowadzenie repozytorium umów handlowych oraz dokumentów korporacyjnych, koordynacja obiegu i...
  • Pracownik działu marketingu

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;
  • Zastępca kierownika w Dziale Spraw Pracowniczych CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne obowiązki: bieżąca współpraca z kierownikiem w zakresie pracy działu, zastępowanie kierownika podczas jego nieobecności w pracy, pełna obsługa kadrowa ok. 250 pracowników, rozliczanie czasu pracy, rzetelne prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej z rozliczeniem czasu...
  • Operator numerów alarmowych w Wydziale Powiadamiania Ratunkowego w Centrum Powiadamiania Ratunkowego

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań, ul. Wiśniowa 13a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 669 - 6 194 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    ZAKRES ZADAŃ przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe obsługiwane w Centrum, zgodnie z przyjętymi procedurami (w tym przeprowadzanie rozmów z osobami zgłaszającymi w celu uzyskania informacji...
  • Pracownik biurowy

    Partner Sp. z o.o. Sp. K   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków Wystawianie faktur; Prowadzenie rejestru umów. Sporządzanie zestawień i raportów. Archiwizacja dokumentów. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Wspieranie pracowników biura we wszystkich sprawach związanych z dokumentacją. Prowadzenie rejestru...
  • Sekretarka

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
  • Młodszy Administrator Systemów i Aplikacji

    Asseco Cloud   Rzeszów    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania na tym stanowisku: Administracja i nadzór nad systemami i aplikacjami w oparciu o rodzinę systemów Linux; Administracja narzędzi i tuning (Jira/Confluence) oraz rozwiązań CICD (Gitlab, Artifactory, Harbor) Administracja aplikacji (cykliczne podnoszenie wersji, migracja...
  • Specjalista ds. Administracji Laboratorium / Rejestratorka Medyczna

    Synevo Sp. z o.o.   Kraków, ul. Ujastek 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego; Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować); Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Opisywanie i procesowanie faktur do...
  • Specjalista ds. Obsługi Administracyjnej w Zakładzie Ratownictwa Medycznego

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Zakładu Ratownictwa Medycznego (poczta wychodząca i przychodząca, telefony, e-maile), kompleksowa obsługa studentów, w tym m.in.: przygotowanie karty studenta, teczek dla poszczególnych grup studenckich,...
  • Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne obowiązki: obsługa administracyjno-finansowa projektów międzynarodowych, inicjowanie współpracy z uczelniami zagranicznymi w zakresie umów bilateralnych, obsługa administracyjno-finansowa mobilności pracowników i studentów w ramach programów; międzynarodowych, współpraca ze...
  • Samodzielny referent / specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do podstawowych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m.in.: obsługa administracyjna projektów badawczych WZNJ, prowadzenie rejestru wydatków z budżetu WZNJ, kontrola administracyjna strony internetowej WZNJ, obsługa administracyjna współpracy WZNJ z uczelniami, szkołami i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych...
  • Kontroler operacyjny w dziale morskim

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    CO BĘDZIESZ ROBIĆ? codzienne raporty operacyjne Ocean (zamknięte / niezamknięte pliki, otwarte rozliczenia międzyokresowe, VAT / cło, QlikView itp.) odpowiedzialność za sprawdzanie poprawności otrzymanych kosztów/opłat/rozliczeń międzyokresowych/VAT/cła; ścisły kontakt ze stroną...
  • Specjalista w Wydziale Analiz Ekonomicznych, Departament Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: dokonywanie analizy danych ekonomicznych zawartych we wnioskach o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków, przygotowywanie danych i dokonywanie analiz ekonomicznych w gospodarce wodno-ściekowej...
  • Pracownik Techniczno-Administracyjny

    Landtech Sp. z o.o.   Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej; pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy; obsługa zamówień sprzętu; wydawanie sprzętu technikom; wysyłka sprzętu do instalacji; wsparcie...
  • Sekretarka

    Partner Sp. z o.o. Sp. K   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu. Obsługa połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (odbieranie, rejestrowanie, rozdzielanie, wysyłanie). Zapewnienie właściwego przepływu informacji i obiegu dokumentów. Prowadzenie...
  • Pracownik biurowy z językiem niemieckim (m/k)

    NES Global Talent   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat   8 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Zakres obowiązków: Kontakt z klientami biznesowymi z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji, Przyjmowanie i weryfikacja zamówień; Odpowiadania na zapytania klientów dotyczące etapu realizacji zamówienia czy składanych reklamacji; Współpraca z innymi działami firmy celem...
  • Protokolant sądowy

    SĄD REJONOWY W WIELICZCE   Wieliczka    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo
    2 dni
    Zakres obowiązków obejmuje: w wydziałach orzeczniczych - protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowanie wokand na posiedzenia (dołączanie dowodów doręczenia, sporządzanie wokand), rozpisywanie spraw, wypisywanie oraz wysyłanie wezwań i zawiadomień do stron, pełnomocników,...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalista ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Zarządzanie pracą recepcji; Organizacja i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; Organizacja spraw związanych z zakwaterowaniem i transportem pracowników własnych oraz...

Oferty urzędu pracy

Praca Specjalista ds. administracyjnych

Skuteczne zarządzanie administracją jest bardzo ważnym elementem osiągnięcia sukcesu każdej firmy. Specjaliści ds. administracyjnych pełnią niezastąpioną rolę w różnego rodzaju przedsiębiorstwach, dbając o płynność procesów, precyzyjną dokumentację i efektywną komunikację między pracownikami i różnymi działami, pionami czy filiami jednej organizacji. To właśnie ich praca umożliwia innym członkom zespołu skupienie się na swoich głównych obowiązkach, a przedsiębiorstwu – utrzymanie wydajności i sprawnego funkcjonowania. Jeśli poszukujesz nowego miejsca pracy na rozwojowym stanowisku, przyjrzyj się bliżej roli specjalisty ds. administracyjnych, jego codziennym zadaniom oraz umiejętnościom, które sprawiają, że pracownik ten stanowi nieodzowny element dobrze funkcjonującej firmy.

Charakterystyka zawodu specjalisty ds. administracyjnych

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za organizację, zarządzanie i nadzór nad procesami administracyjnymi w firmach i instytucjach. Jego praca polega głównie na koordynowaniu działań związanych ze sporządzaniem i obiegiem dokumentów, wystawianiem faktur, obsługą klienta, planowaniem harmonogramu spotkań, nadzorowaniem korespondencji i przesyłek, odbieraniem telefonów, utrzymaniem porządku w biurze, a niekiedy także rekrutowaniem nowych osób czy kontaktami z agencją rekrutacyjną bądź działem HR w firmie. Zakres obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych może się różnić, niemniej znajomość procedur i umiejętność efektywnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej to kluczowe aspekty tej profesji. Specjaliści ds. administracyjnych są często niewidoczni, ale niezwykle istotni dla sprawnego funkcjonowania organizacji. Zwykle jest to praca na pełen etat, wykonywana stacjonarnie w biurze lub coraz częściej hybrydowo. Oferty pracy na stanowisko specjalisty ds. administracyjnych znajdziesz na Praca.pl. Pamiętaj, by ustawić Job Alert pozwalający na monitorowanie nowych, atrakcyjnych ogłoszeń.

Jak zostać specjalistą ds. administracyjnych?

Aby zostać specjalistą ds. administracyjnych, zazwyczaj wymagane jest ukończenie studiów związanych z administracją, zarządzaniem lub pokrewnymi dziedzinami. Jednak to nie jedyna droga. Wiele firm docenia również doświadczenie oraz umiejętności praktyczne, dlatego możliwe jest zdobycie tego stanowiska poprzez gromadzenie wiedzy i umiejętności w toku pracy. Mile widziane są także np. kursy rachunkowe i związane ze sporządzaniem i księgowaniem dokumentów, gdyż w praktyce specjalista ds. administracyjnych często ma kontakt z dokumentacją finansową i musi znać przepisy podatkowe oraz związane z prawem pracy. Kluczowe jest także zrozumienie szeroko pojętych procedur biurowych, umiejętność obsługi oprogramowania biurowego, a szczególnie arkuszy kalkulacyjnych, oraz skupienie na detalu, które pozwala uniknąć błędów w dokumentacji.

Pracownik administracyjny – predyspozycje zawodowe

Pracownik administracyjny musi wykazywać kilka kluczowych predyspozycji osobowościowych oraz umiejętności, aby być skutecznym w swojej roli. Przede wszystkim potrzebna jest wysoce rozwinięta umiejętność organizacji i planowania, aby skutecznie koordynować różnorodne zadania, często równolegle nadzorując kilka procesów. Z kolei w obszarze pracy z dokumentami i procedurami niezastąpione są cierpliwość i skrupulatność, a także wyczulenie na detale, spostrzegawczość. Pracownik administracyjny powinien być też komunikatywny i umieć zachować dyskrecję, a także powinien kierować się wysoką etyką pracy, gdyż często obsługuje informacje wrażliwe. Od kandydata na stanowisko pracownika administracji oczekuje się również umiejętności pracy w zespole oraz zdolności do szybkiego reagowania na zmieniające się sytuacje, a także odporności na stres i umiejętności skutecznej pracy pod presją czasu.

Jak wygląda praca w dziale administracji i obsługi kadrowej?

Dział administracji i obsługi kadrowej pełni ważną rolę w funkcjonowaniu każdej firmy. Pracownicy administracyjni ponoszą odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentacji, zarządzanie kadrami oraz zapewnienie płynności procesów biurowych. Specjaliści zajmują się szeroko pojętą obsługą administracyjną firmy, np. obsługą dokumentów związanych z zatrudnieniem, opracowywaniem i wprowadzaniem faktur do systemu, przygotowywaniem umów, prowadzeniem ewidencji urlopów i czasu pracy, obsługą korespondencji, w tym wysyłaniem korespondencji pocztą tradycyjną, generowaniem raportów w Excelu itp. To wszystko stanowi podstawę funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa zatrudniającego pracowników. Im większa firma, tym większy jest także dział administracyjny, dlatego może być to praca w bardzo rozbudowanym zespole specjalistów.

Specjalistka ds. administracyjnych – co robi?

Specjalista ds. administracyjnych wprowadza porządek i zapewnia płynność w działaniach biurowych. Jego zakres obowiązków jest szeroki i obejmuje m.in. obsługę biura oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów wewnątrz i na zewnątrz przedsiębiorstwa. Asystent ds. administracyjnych przychodzi z pomocą w organizacji pracy. To osoba, która przeprowadza m.in. rejestrację korespondencji i obsługę spotkań. Do głównych zadań na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych należy też prowadzenie spraw związanych z fakturami kosztowymi i wystawianiem faktur sprzedażowych, sporządzaniem aneksów do faktur czy do umów o pracę, umów zlecenie itp.

Warto pamiętać, że specjalista ds. administracyjnych nie tylko ewidencjonuje dokumenty, ale również opiera swoje działania na prawidłowym obiegu i komunikacji między działami. Współpraca z działem HR jest kluczowa przy zakresie realizacji obowiązków związanych z organizacją pracy, a także w procesie rekrutacji. W końcu dokumenty osoby, która zaaplikowała do firmy, muszą trafić do określonego działu i być właściwie przechowywane i przetwarzane. Ponadto wykorzystując umiejętności w obszarze arkuszy kalkulacyjnych, specjalista generuje raporty oraz wspiera zespół w analizie danych. Ważnym elementem pracy specjalisty ds. administracyjnych jest także obsługa przesyłek kurierskich, wykonywanie zamówień w zakresie środków wykorzystywanych w firmie, np. papieru, długopisów, napojów itp., a także zapewnienie sprawnego rozlokowania tych środków w siedzibie firmy.

Zakres obowiązków specjalisty ds. administracyjnych jest szeroki. Jak widać, wymaga się od pracownika zdolności organizacyjnych, skrupulatności oraz umiejętności pracy w zespole. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, przestrzeganie procedur oraz kompleksowe wsparcie zespołu są podstawą działania specjalisty ds. administracyjnych.

Młodszy specjalista ds. administracji – obowiązki

Młodszy specjalista ds. administracji to początkujący profesjonalista w dziedzinie administracji. Jego obowiązki obejmują często wsparcie w utrzymaniu porządku w dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów, a także asystowanie przy przygotowywaniu dokumentów firmowych czy organizacji spotkań. Ta posada to okazja do zdobycia doświadczenia, poznania wewnętrznych procedur firmy oraz nauki efektywnego zarządzania procesami i czasem. Na to stanowisko firmy poszukują osób zmotywowanych, chętnie uczących się nowych rzeczy, zaangażowanych i komunikatywnych. Bardzo często przyjmowani są studenci administracji, rachunkowości i pokrewnych kierunków.

Pracownik administracji ds. rozliczeń, kadr i płac – czym się zajmuje na co dzień?

Pracownik administracji ds. rozliczeń, kadr i płac pełni niezwykle ważną rolę w zapewnieniu sprawnego przebiegu procesów finansowych i kadrowych w firmie. To właśnie on dba o poprawność i terminowość wypłat pracowników, przygotowuje dokumenty związane z zatrudnieniem i zwolnieniem, a także prowadzi ewidencję czasu pracy. Przyjmuje wnioski urlopowe, kontaktuje się z działem księgowym, rozlicza faktury. W tej roli najważniejsza jest odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów podatkowych i regulacji związanych z zatrudnieniem. 

Specjalista ds. kontraktów – obowiązki zawodowe

Specjalista ds. kontraktów to pracownik administracyjny, którego praca opiera się na zarządzaniu umowami między firmą a jej klientami, dostawcami lub partnerami biznesowymi. Obowiązki osoby zajmującej tę posadę obejmują analizę i negocjacje warunków kontraktów, dbanie o zgodność z prawem finansowym, podatkowym i administracyjnym oraz zapewnienie, że warunki umowy są jasne i precyzyjne. To zadanie wymaga skrupulatności i umiejętności rozwiązywania ewentualnych sporów, odporności na stres i umiejętności radzenia sobie z presją. Specjalista ds. kontraktów jest niejako strażnikiem interesów firmy, dbającym o to, by wszelkie zobowiązania były wykonane zgodnie z ustalonymi wcześniej warunkami.

Specjalista ds. administracyjnych z językiem ukraińskim – perspektywy

Specjalista ds. administracyjnych posiadający biegłą znajomość języka ukraińskiego otwiera sobie szerokie pole możliwości zawodowych w naszym kraju. W miarę jak polskie firmy rozwijają swoje relacje z partnerami w Ukrainie, a także zwiększają zatrudnienie związane z powiększającym się gronem ukraińskich pracowników w Polsce, wzrasta zapotrzebowanie na osoby, które będą mogły obsługiwać korespondencję, prowadzić negocjacje i inne procesy w języku ukraińskim. Takie umiejętności mogą znaleźć zastosowanie w różnych branżach, zwłaszcza w handlu, logistyce, HR, opiece zdrowotnej i pomocy społecznej czy przemyśle.

Specjalista ds. administracyjnych z językiem niemieckim – gdzie może pracować?

Specjalista ds. administracyjnych z biegłą znajomością języka niemieckiego ma wiele możliwości rozwoju kariery, otwierają się też przed nim perspektywy bardzo atrakcyjnych zarobków. Niemiecki jest jednym z kluczowych języków biznesowych w Europie, co oznacza, że pracownik biegle się nim posługujący może znaleźć zatrudnienie nie tylko w Polsce, ale także za granicą, nie tylko w Niemczech, ale chociażby też w Austrii, Luksemburgu, Belgii, Szwajcarii, Lichtensteinie. W międzynarodowych firmach, korporacjach oraz instytucjach, które utrzymują relacje z niemieckojęzycznymi partnerami, potrzeba specjalistów, którzy będą w stanie efektywnie komunikować się w tym języku. Co więcej, obszary takie jak turystyka, handel międzynarodowy czy obsługa klienta i HR również stwarzają spore szanse dla specjalistów ds. administracyjnych z językiem niemieckim. Firmy poszukują kandydatów z certyfikatami językowymi, dobrze zorganizowanych i gotowych do nauki przepisów administracyjno-kadrowych, obowiązujących w Niemczech i innych krajach, w których niemiecki jest językiem urzędowym.

Praca w branży BPO – na czym polega?

Branża BPO (Business Process Outsourcing) to dynamiczny obszar, który odgrywa istotną rolę w dzisiejszym świecie biznesu. BPO to model outsourcingu, w jakim przedsiębiorstwa decydują się przekazać pewne procesy biznesowe firmom zewnętrznym, aby skoncentrować się na swojej głównej działalności i osiągnąć oszczędności czasu, zasobów i kosztów. Pracując w branży BPO, specjaliści ds. administracyjnych obsługują różnorodne procesy, takie jak obsługa klienta, finanse i księgowość, kadry i płace, a nawet obszar IT.

W branży BPO istnieje wiele możliwości poprowadzenia ścieżki kariery. Specjaliści do spraw administracji mają okazję zdobywać doświadczenie w różnych dziedzinach, zależnie od obszaru działalności klienta korzystającego z usług outsourcingowych. Praca w BPO wymaga umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy oraz radzenia sobie z różnorodnymi wyzwaniami. Ważnym aspektem codziennej pracy jest także umiejętność efektywnej komunikacji, ponieważ specjaliści BPO często działają w zespole, współpracując z klientami i kontrahentami.

Praca w branży BPO może być atrakcyjna dla osób poszukujących różnorodnych możliwości zawodowych oraz dynamicznego środowiska pracy. Jest to także szansa na zdobycie cennego doświadczenia w obszarach kluczowych dla wielu firm, bez względu na ich branżę. Branża BPO rozwija się wraz z rosnącym zapotrzebowaniem na usługi outsourcingu, co tworzy perspektywy zarówno dla specjalistów już doświadczonych, jak i tych na początkowym etapie kariery.

Praca specjalista ds. administracji – płaca

Wynagrodzenie specjalisty ds. administracji zależy od kilku zmiennych, w tym od stopnia doświadczenia, poziomu odpowiedzialności pracownika oraz lokalizacji firmy i jej branży. Na ogół wynagrodzenie specjalistów ds. administracji jest konkurencyjne, gdyż uwzględnia się ich istotną rolę w utrzymaniu płynności procesów w firmach. W miastach i większych firmach płace mogą być wyższe niż w małych miejscowościach ze względu na większe zapotrzebowanie na specjalistyczne umiejętności i często większe działy administracyjno-płacowe. Co więcej, specjaliści ds. administracji mogą cieszyć się dodatkowymi benefitami, takimi jak prywatna opieka zdrowotna czy karty sportowe, co zwiększa atrakcyjność ofert zatrudnienia. Jak informuje Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń mediana zarobków specjalisty ds. administracyjnych wynosi 4950 zł brutto na miesiąc w przypadku specjalisty i 5600 zł brutto w przypadku starszego specjalisty.

Specjalista ds. administracji – warunki pracy, dostępne umowy, system czasu pracy

Firmy i instytucje proponują kandydatom różne formy umowy, w tym umowę o pracę na stałe, umowę tymczasową czy kontrakt b2b. Warunki pracy zależą od charakteru działalności firmy, jednak w większości przypadków specjaliści ds. administracji pracują w biurze w standardowych godzinach pracy, na przykład od ósmej do szesnastej lub od dziewiątej do siedemnastej. System czasu pracy może być elastyczny w zależności od firmy, ale utrzymanie regularnych godzin pracy jest często ważne ze względu na konieczność stałej współpracy z innymi działami firmy. Warto pamiętać, że pracownicy administracyjni obecnie coraz częściej mają możliwość pracy zdalnej (full remote) lub hybrydowej, gdyż wiele procesów można wykonać na odległość, za pośrednictwem komputera i telefonu.

Specjalista ds. administracyjnych – perspektywy zawodowe, ścieżka kariery

Perspektywy zawodowe dla specjalistów ds. administracji są obiecujące. Wciąż nie jest to zawód zagrożony pełną automatyzacją ze strony AI, to raczej nowe narzędzia technologiczne wspierają sprawne wykonywanie obowiązków przez specjalistów. Zdobycie doświadczenia i umiejętności związanych z prowadzeniem administracji może prowadzić do awansu na stanowiska bardziej zaawansowane, takie jak kierownik działu administracji czy specjalista ds. zarządzania procesami. Specjaliści mogą również rozwijać się w specjalistycznych obszarach, jak chociażby zarządzanie projektami czy kontrola jakości dokumentacji. W miarę zdobywania doświadczenia, otwiera się możliwość podjęcia pracy w różnych branżach i typach organizacji, co czyni tę profesję wszechstronną i perspektywiczną.

Pracownik biurowy – wady i zalety pracy w sekretariacie

Wykonywanie na co dzień obowiązków jako pracownik biurowy niesie ze sobą wady i zalety, które warto rozważyć przed podjęciem zatrudnienia. Jedną z głównych zalet jest bliska współpraca z różnymi działami firmy, co daje szansę na zdobycie wszechstronnego doświadczenia. Pracownicy biurowi często mają okazję wykonywać różnorodne zadania, co przekłada się na rozwój umiejętności organizacyjnych, komunikacyjnych i związanych z koordynacją procesów. Zaletą jest też zwykle jasno wytyczona ścieżka kariery, stabilność zatrudnienia i stałe godziny pracy.

Jednak praca w sekretariacie może być też wymagająca pod względem czasowym, zwłaszcza w okresach wzmożonej aktywności, co może prowadzić do presji i konieczności pracy w nadgodzinach. Ponadto, wyzwaniem może być konieczność wielogodzinnej pracy przed monitorem, w pozycji siedzącej, co obciąża narząd wzroku i może prowadzić do dolegliwości bólowych głowy i kręgosłupa.

Sprawdź najnowsze oferty pracy dla specjalisty ds. administracyjnych na Praca.pl

Jeśli jesteś zainteresowany pracą jako specjalista ds. administracyjnych, warto skorzystać z aktualnych ofert pracy na Praca.pl. Oferujemy szeroki wybór ofert związanych z dziedziną administracji, HR, które możesz filtrować według lokalizacji, poziomu doświadczenia oraz preferencji dotyczących umowy czy godzin pracy. U nas znajdziesz atrakcyjne oferty z różnych branż i firm i możesz aplikować na nie od razu!

Praca jako specjalista ds. administracyjnych– najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie umiejętności są najważniejsze dla specjalisty ds. administracyjnych?

Specjalista ds. administracyjnych powinien umieć pracować i z dokumentami, i z ludźmi. Musi wykazywać się umiejętnościami organizacyjnymi, precyzją w pracy, doskonałą komunikacją oraz znajomością programów biurowych. Ważne są także zdolności do szybkiego i kreatywnego rozwiązywania problemów i odporność na stres.

  • Jakie są typowe obowiązki specjalisty ds. administracyjnych?

Specjalista ds. administracyjnych odpowiada za zarządzanie dokumentacją, przygotowywanie korespondencji, odbieranie korespondencji przychodzącej, organizowanie spotkań oraz dbanie o płynność wszelkich procesów biurowych. Często jest także odpowiedzialny za obsługę klienta czy rezerwację podróży służbowych.

  • Jakie perspektywy rozwoju zawodowego ma specjalista ds. administracyjnych?

Specjalista ds. administracyjnych ma kilka ścieżek rozwoju zawodowego, którymi może podążyć. Wraz ze zdobyciem doświadczenia i podniesieniem kwalifikacji może awansować na stanowisko kierownicze w dziale administracji, a także specjalizować się w obszarach takich jak zarządzanie finansami firmy czy analiza danych. Specjalista ds. administracyjnych może też otworzyć własną firmę oferującą usługi administracyjne i BPO.