Najnowsze oferty pracy

  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (z obsługą kasową)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Koszalin, Al. Armii Krajowej 8    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
  • Księgowa / Księgowy

    Dajar Sp. z o.o.   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Opis stanowiska: Księgowanie dostaw towarów w obrocie krajowym, wewnątrzunijnym oraz międzynarodowym, Uzgadnianie stanów magazynowych i analiza dokumentów magazynowych, Uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami, Uzgadnianie rozrachunków z Urzędem Celnym, Sporządzanie sprawozdania INTRASTAT,...
  • Kontroler finansowy / Analityk finansowy/ Specjalista ds. kredytów (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Wrocław
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
  • Financial Controller

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Responsibilities Monthly, quarterly, annual cash-flow projections and modelling-ntercompany and bank debt, related reporting, including loan amortization; Capitalization of expenses into PPE, review of PPE depreciation rates, indicators of Impairment; Cash management, order to pay, purchase to pay,...
  • F&A Process Consultant (Stock Area)

    METRO Global Solution Center   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Your main area of responsibility in this position will include: Strategic: Data analysis of 'as is' and 'to be' Merchandize related processes in Accounting and Database systems; Leading and coordinating standardization projects; Methodology wise assistance provided to technical team to maintain...
  • Accountant – Stock (GA)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Your mission: Processing of transactions related to stock/merchandise: Posting of daily and monthly stock movements including interfaces’ run; Allocation to target cost account goods used for own purposes; Execution of stock reconciliation; Calculation and posting of goods’ cost of purchase;...
  • Accountant with Spanish

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of ​accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
  • Accountant with German

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Your mission issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Real and Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...
  • Treasury Accountant

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Your main area of responsibility in this position will include: Work in area for Treasury (ex. manage and plan cash flows and prepare cash flow forecasts, prepare reports on the company's cash flow, analyzing transactions in foreign currencies and taking measures to hedge, calculation, control and...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Finansowych (m/k)

STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o. o.
Będzino
praca stacjonarna
2414 dni temu

Sukces zależy od pracy zespołowej!

 

STRABAG jest europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zaangażowaniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizuje z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez pracy zespołowej – łączącej ze sobą różne kraje i branże budownictwa.

 

Zostań częścią naszego zespołu!

 

Na potrzeby Oddziału PH GG/ Biuro w Będzino koło Koszalina poszukujemy osoby na stanowisko


Specjalista ds. Finansowych (m/k)

 

Zadania:

  • dekretacja i księgowanie faktur VAT w systemie finansowo-księgowym AS400
  • kontrola pod względem formalno-prawnym i ilościowym dokumentów źródłowych będących podstawą dla faktur zakupowych i sprzedażowych
  • rozliczenia i monitoring należności / zobowiązań i sporządzanie analiz i raportów finansowych
  • rozliczenia z podwykonawcami, dostawcami i usługodawcami
  • dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów zgodnie z wymogami Koncernu STRABAG SE
  • prowadzenie ewidencji faktur zakupu, potwierdzeń przelewów i innych danych księgowo-finansowych
  • uzyskiwanie od kontrahentów oświadczeń o dokonanej zapłacie
  • kontrola stanu środków trwałych
  • realizacja obowiązków wynikających z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz z zawartej Umowy z Inwestorem w zakresie umów z Podwykonawcami/Dostawcami/Usługodawcami
  • pomoc w sporządzaniu umów podwykonawczych w oparciu o ofertę i warunki ustalone z podwykonawcami
  • pomoc w prowadzeniu rachunku kosztów oraz bieżąca kontrola kosztów na budowie zgodnie z zasadami koncernowymi, wsparcie przy ustalaniu wyniku finansowego

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym (bądź pokrewnym),
  • dopuszczalne student studiów magisterskich/tryb niestacjonarny (po przedstawieniu dyplomu ukończenia studiów licencjackich I-go stopnia),
  • preferowane osoby zamieszkałe w woj. zachodniopomorskim,
  • znajomość podstaw polskiego prawa podatkowego oraz zasad księgowości,
  • min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel,
  • samodzielność, dokładność i sumienność w wykonywaniu pracy,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy zespołowej pod presją czasu,
  • dyspozycyjność,
  • ponadprzeciętne zaangażowanie i zainteresowania zbieżne z posiadanym wykształceniem,
  • prawo jazdy kat. B

 


Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego przez formularz aplikacyjny on-line na www.strabag.pl w zakładce ”kariera” (opcja aplikowania na konkretną ofertę pracy!).

 

Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)

 

Poznaj

STRABAG

Dlaczego warto?

STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.

Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.

Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.

Opinie o pracodawcy

zdjecie pracownika

Marcin Czuba

Kierownik Kontraktu w branży mostowej

Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.

zdjecie pracownika

Anna Kowal

Specjalista ds. finansów

Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Dokumenty aplikacyjne
Krok spotkanie Rozmowa kwalifikacyjna
Krok propozycja_wspolpracy Podpisanie umowy

Podobne oferty

  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (z obsługą kasową)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Koszalin, Al. Armii Krajowej 8    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
  • Księgowa / Księgowy

    Dajar Sp. z o.o.   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Opis stanowiska: Księgowanie dostaw towarów w obrocie krajowym, wewnątrzunijnym oraz międzynarodowym, Uzgadnianie stanów magazynowych i analiza dokumentów magazynowych, Uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami, Uzgadnianie rozrachunków z Urzędem Celnym, Sporządzanie sprawozdania INTRASTAT,...
  • Kontroler finansowy / Analityk finansowy/ Specjalista ds. kredytów (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Wrocław
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
  • Financial Controller

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Responsibilities Monthly, quarterly, annual cash-flow projections and modelling-ntercompany and bank debt, related reporting, including loan amortization; Capitalization of expenses into PPE, review of PPE depreciation rates, indicators of Impairment; Cash management, order to pay, purchase to pay,...
  • F&A Process Consultant (Stock Area)

    METRO Global Solution Center   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Your main area of responsibility in this position will include: Strategic: Data analysis of 'as is' and 'to be' Merchandize related processes in Accounting and Database systems; Leading and coordinating standardization projects; Methodology wise assistance provided to technical team to maintain...
  • Accountant – Stock (GA)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Your mission: Processing of transactions related to stock/merchandise: Posting of daily and monthly stock movements including interfaces’ run; Allocation to target cost account goods used for own purposes; Execution of stock reconciliation; Calculation and posting of goods’ cost of purchase;...
  • Accountant with Spanish

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of ​accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
  • Accountant with German

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Your mission issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Real and Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...
  • Treasury Accountant

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Your main area of responsibility in this position will include: Work in area for Treasury (ex. manage and plan cash flows and prepare cash flow forecasts, prepare reports on the company's cash flow, analyzing transactions in foreign currencies and taking measures to hedge, calculation, control and...