Specjalista ds. marketingu

Horyzont Doradztwo Personalne

Śląskie

18 dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds Marketingu. Firma, z którą współpracujemy zajmuje się projektowaniem i produkcją urządzeń dla branży elektroenergetycznej. Ma wieloletnie doświadczenie i silną pozycję na rynku polskim i nie tylko. W związku z tym, że pracujący tam inżynierowie opracowali szereg ciekawych i oryginalnych rozwiązań, zarząd spółki chciałby pokazać ich dokonania oraz zbudować inspirujące środowisko wymiany myśli i idei.

Specjalista ds. marketingu
Miejsce pracy: woj. śląskie
Nr ref.: 1/07/2020/BN
Główne zadania:
  • poznać firmę oraz stojący u jej podstaw system wartości tak by:  1) generować treści na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, 2) zbudować społeczność inżynierską wokół firmy, jej kultury organizacyjnej i wartości.
Wymagania:
  • doświadczenie w diagnozowaniu/nazywaniu kultury i wartości organizacyjnych,
  • doświadczenie w analizowaniu i wyciąganiu wniosków,
  • doświadczenie w budowaniu społeczności na portalach internetowych,
  • umiejętność generowania treści,
  • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu wizualnym aspektem funkcjonowania firmy.
Firma oferuje:
  • pracę w młodym i fajnym zespole,
  • w ciekawym i pełnym pozytywnych wyzwań środowisku,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • elastyczne zatrudnienia uzależnione od preferencji: etat, jakaś jego część, działalność B2B lub inna forma.
Zatrudnienie następuje bezpośrednio u Pracodawcy.

Poznaj

Horyzont Doradztwo Personalne

Horyzont Doradztwo Personalne od 1997 roku działa na polskim rynku, w zakresie szeroko pojętego zarządzania zasobami ludzkimi. Domeną naszej działalności jest rekrutacja pracowników - kadry menadżerskiej, inżynierskiej i specjalistycznej. Od roku 2015 w projektach rekrutacyjnych regularnie i z powodzeniem stosujemy autorską Metodę Dopasowania do Stanowiska, której skuteczność doceniają nasi Klienci.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Marketingu 
Specjalista ds. Marketingu to osoba, która planuje, koordynuje i kontroluje wszystkie działania marketingowe przedsiębiorstwa. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: analizowanie efektywności trade marketingowej i wyników sprzedaży w firmie, planowanie i realizacja kampanii PR dla głównych marek firmy, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych) ...
Praca Specjalista ds. Marketingu