Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży- jęz. szwedzki

HomeGlobal

Podlaskie

10 dni temu


Homeglobal.com to serwis, który pomaga rozwinąć karierę w branży sprzedaży bezpośredniej. Dzięki globalnemu zasięgowi i współpracy z polskimi oraz zagranicznymi firmami, homeglobal.com daje szansę na imponujące zarobki.

 

Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.

 

Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to praca dla Ciebie!


Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży- jęz. szwedzki

Miejsce pracy: Warszawa


Opis stanowiska:

  • Kompleksowa obsługa klientów w języku szwedzkim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień
  • Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
  • Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji
  • Administrowanie logistyczną obsługą zamówień
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka szwedzkiego
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Komunikatywność i płynność językowa
  • Swobodne posługiwanie się komputerem
  • Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość dodatkowego zarobku poprzez rekomendacje współpracowników
  • Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu)
  • Pakiet szkoleń
  • Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy
  • Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy)
  • Możliwość wsparcia przy relokacji

Poznaj

BPO International

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży 
Specjalista ds. Sprzedaży to osoba, która aktywnie wspiera sprzedaż produktów/usług znajdujących się w ofercie handlowej firmy - dla klientów indywidualnych oraz firm. Do obowiązków tego pracownika należy, m.in.: pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych ...
Praca Specjalista ds. Sprzedaży