Atos jest międzynarodową firmą z branży usług informatycznych. Zatrudnia ponad 77 tysięcy pracowników w 52 krajach. W Polsce Atos istnieje od 2000 roku. W naszych oddziałach w Bydgoszczy, Warszawie, Wrocławiu o Gdańsku pracuje ponad 2300 osób. Firma oferuje usługi zarządzania infrastrukturą IT, integrację systemów informatycznych, outsourcing i doradztwo. Według rankingu Great Place to Work Institute w latach 2012 i 2013 Atos dwukrotnie został nagrodzony certyfikatem Najlepsze Miejsca Pracy, zdobywając kolejno trzecie i drugie miejsce w kategorii dużych firm. Atos jest wyłącznym światowym partnerem IT Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, od 2002 roku (Salt Lake City) aż do roku 2016 (Rio de Janeiro).
- Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia).
- Koordynowanie - przyjmowanie, przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników.
- Podstawową pomoc w zakresie helpdesk.
Informujemy, że praca świadczona jest w systemie zmianowym.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. B2).
- Znajomość języka angielskiego mile widziana.
- Podstawowa znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
- Zainteresowanie zagadnieniami IT oraz chęci doszkalania się.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja pracy.
- Stabilność zatrudnienia i umowę o pracę
- Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
- Pracę w międzynarodowym środowisku i codzienny kontakt z językiem obcym
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń (pensja, premia, nagrody)
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- Kontakt z najnowszymi technologiami IT
- Dobrą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole
- Dodatki na dojazdy do pracy
- Pakiet relokacyjny w przypadku zmiany miejsca zamieszkania