specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online
8 godz.
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
Duties and Responsibilities Answering incoming calls in Polish and English and assisting customers with their inquiries; Communicating with the portal's customers via chat Advising and informing about the rules of cooperation; Assisting customers at various stages of cooperation with the service;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Grupa DACHSER - firma rodzinna, będąca jednym ze światowych liderów w branży logistycznej, osiągająca roczne obroty przekraczające 5,6 mld Euro (netto skonsol.) oraz zatrudniająca ponad 30 000 pracowników w prawie 400 lokalizacjach na całym świecie, w związku z dynamicznym rozwojem w Polsce, poszukuje odpowiedniej osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań, Koninko (pow. poznański; gm. Kórnik)
Nr ref.: SER 572
Zadania na stanowisku:
utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy
opracowywanie zleceń transportowych
dbanie o wysoki poziom jakości świadczonych usług
sporządzanie analiz i raportów, kontrola kosztów
kontrolowanie terminowości dostaw i odbiorów przesyłek
wprowadzanie danych do systemu
Nasze oczekiwania wobec kandydata:
wykształcenie minimum średnie
bardzo dobra znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość drugiego języka
dobra znajomość programu Excel
znajomość dokumentacji celnej będzie dodatkowym atutem
łatwość nawiązywania kontaktów
bardzo dobra organizacja i dyscyplina pracy
doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane
umiejętność pracy w zespole
Naszym pracownikom oferujemy:
umowę o pracę i stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie ze światowej czołówki
dobre warunki wynagrodzenia
przyjazne i komfortowe środowisko pracy
pakiet szkoleń wdrażających do firmy i na dane stanowisko
Pracowniczy Program Emerytalny
dodatkowe dni urlopu za staż pracy
interaktywną platformę do nauki języka angielskiego
prywatną opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie, pakiety sportowe i bogatą ofertę dodatków socjalnych, jak np.: wczasy pod gruszą, świąteczne karty podarunkowe
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online
8 godz.
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
Duties and Responsibilities Answering incoming calls in Polish and English and assisting customers with their inquiries; Communicating with the portal's customers via chat Advising and informing about the rules of cooperation; Assisting customers at various stages of cooperation with the service;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...