Istniejemy na rynku 20 lat. Przez ten czas wciąż, wciąż i wciąż się rozwijaliśmy. Dzisiaj z dumą możemy rzec, że należymy do największych w branży optycznej. Mamy sieć salonów optycznych, sklep internetowy, ogrom fantastycznych pracowników i rzeszę stałych Klientów. Oferujemy szeroki zakres wysokiej jakości usług i produkty najbardziej renomowanych producentów na świecie. O rozwoju nie lubimy mówić w czasie „przeszłym” i właśnie dlatego w tej chwili poszukujemy… Ciebie.
Interesują Cię działania zorientowane na rynek i klienta? Budowanie odpowiedniego wizerunku firmy i jej rozpoznawalności? Promocja produktów? Reklama? Wsparcie sprzedaży? Masz doświadczenie w marketingu tradycyjnym? A może w merchandisingu? W czasach, w których wszystko wydaje się być online, świat offline również istnieje. Plakaty, banery, billboardy, ulotki, reklamy prasowe, wizytówki, eventy – jeśli te słowa nie są dla Ciebie obce… czytaj dalej. Może to praca dla Ciebie. Może do tej pory szukałaś/eś właśnie nas. A my szukaliśmy Ciebie. Sprawdźmy to. Wyślij swoje CV. A jeśli zaprosimy Cię na rozmowę, przyjdź i zweryfikuj, czy dojazd do Smolca jest dla Ciebie szybki i komfortowy; czy biuro na pierwszy rzut oka wydaje się przyjazne; czy warunki zatrudnienia są doskonałe. Sprawdź. Po prostu nas sprawdź. A my sprawdzimy Ciebie. Jeśli pasujemy do siebie, dołączysz do naszego zespołu i wspólnie z nami każdego dnia będziesz dążyć do tego, by salony naszej sieci nie tylko należały do najlepszych, ale i stały się numerem 1.
- odpowiedzialność za spójny i atrakcyjny wizerunek marketingowy w salonach
- udział w tworzeniu i wdrażaniu kampanii marketingowych w salonach
- udział w tworzeniu i wdrażaniu promocji produktów
- tworzenie materiałów promocyjnych i reklamowych
- monitoring i analiza efektów prowadzonych działań
- research rynku i konkurencji
- współpraca z galeriami w celu organizacji eventów
- współtworzenie spójnej strategii komunikacji marketingowej offline z działem online
- współpraca z pozostałymi działami firmy w celu realizacji projektów marketingowych
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- praktyczna wiedza z zakresu marketingu offline
- praktyczna znajomość programów graficznych (np. Adobe Photoshop)
- znajomość zasad merchandisingu
- znajomość pakietu Office, w szczególności Excel
- umiejętność analizy danych
- komunikatywność i zdolności interpersonalne
- samodzielność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
- umiejętność pracy zespołowej
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- umowę o prace
- 8-godzinny dzień pracy
- system szkoleń produktowych
- możliwość realizowania ciekawych projektów
- zatrudnienie w stabilnej firmie z 20-letnim doświadczeniem
- pracę w niewielkim zespole