Specjalista ds. rozliczeń produkcji

Schenker Sp. z o.o.

Głogów Małopolski

4 dni temu

Specjalista ds. rozliczeń produkcji
Miejsce pracy: Głogów Małopolski
Nr ref.: SRP/2020/03/Głogów Małop.

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

 

Specjalista ds. rozliczeń produkcji to osoba, która:
  • Rozlicza z pracy kierowców i przewoźników w zakresie listów przewozowych, wykazów ładunkowych, dokumentów zwrotnych i pobrań oraz wysyła kopie listów przewozowych do archiwum,
  • Realizuje proces obsługi dokumentów zwrotnych,
  • Odpowiada za sprawny i bezpieczny przepływ gotówki w oddziale poprzez przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat z kasy oddziału,
  • Rozwiązuje bieżące problemy operacyjne klientów przestrzegając standardów jakościowych obsługi klientów - praca w Dziale Obsługi Klienta (kontakt telefoniczny oraz mailowy z Klientem).
Czego potrzebujesz, aby odnieść sukces w tej roli?
  • Sprawne posługiwanie się pakietem Microsoft Office,
  • Dostarczanie informacji szybko, rzeczowo i w zrozumiały sposób,
  • Umiejętność identyfikowania potrzeb klientów,
  • Umiejętność prowadzenia swobodnej i profesjonalnej rozmowy telefonicznej.
Mile widziane:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:


Warunki zatrudnienia:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Premia miesięczna,
  • Praca w systemie dwuzmianowym: 07:00 – 15:00 i 14:00 – 22:00 (od poniedziałku do piątku).

Kultura i rozwój:

  • Coroczne wydarzenia - Turniej Sportowy,
  • Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
  • Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymianę wiedzy i doświadczeń,
  • Dofinansowanie nauki – kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy),
  • Rozwój zawodowy w strukturach globalnej korporacji (rekrutacje wewnętrzne w Polsce oraz za granicą),
  • Wpływ na rozwój lokalnych i globalnych procesów logistycznych – świadczymy usługi dla klientów w 130 krajach na świecie,
  • Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów.

Benefity:

  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Medicover oraz karty Multisport,
  • Możliwość dołączenia do Pracowniczego Programu Emerytalnego oraz ubezpieczenia na życie,
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia za polecenie znajomych do pracy.

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Ilona Galińska-Białas

Senior HR Business Partner

W DB Schenker pracuję od początku istnienia firmy w Polsce, czyli około 26 lat (wcześniej pracowałam w firmie PSK, która przekształciła się w Spedpol, w sumie mój staż pracy to 38 lat). Była to moja pierwsza praca, której nie zmieniłam do dziś. Na początku zajmowałam się kadrami i płacami, kolejnym ważnym etapem były rekrutacje i wprowadzenie systemu ocen dla pracowników. W 2001 roku powierzono mi stanowisko dyrektora oddziału w Kielcach. Pracowałam tam przez osiem lat, to była dla mnie ogromna możliwość rozwoju. Doświadczenie zdobyte na tym stanowisku pomogło mi bardzo, gdy wróciłam do pracy w HR. Czułam i rozumiałam oczekiwania menedżerów, potrafiłam mówić ich językiem i wreszcie od kuchni poznałam, na czym polega logistyczny biznes.

Joanna Durzyńska

Menedżer Doskonalenia Biznesu w Logistyce Kontraktowej

W DB Schenker pracuję od ośmiu lat. W tym czasie zajmowałam kilka stanowisk. Od początku mojej przygody zawodowej jestem związana z logistyką kontraktową. Pracę rozpoczęłam w magazynie logistycznym w Teresinie, a po trzech latach zostałam koordynatorem obsługi logistycznej w tej lokalizacji. Obecnie zajmuję stanowisko menedżerki doskonalenia biznesu w logistyce kontraktowej. Odpowiadam również za wspieranie rozwoju 5S (narzędzie Lean Management, które ułatwia systemowo wdrożyć ład i porządek w miejscu pracy) w krajach klastra DB Schenker North & East Europe.

Więcej

Proces rekrutacji

KrokSelekcja aplikacji
KrokPrzesłanie CV
KrokWeryfikacja CV przez dział HR
KrokRozmowa telefoniczna
KrokSpotkanie z przełożonym
KrokWitaj w DB Schenker!
Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych