Specjalista ds. Rozliczeń Produkcji

Schenker Sp. z o.o.

Świdnik, Lublin

1 dzień temu

Specjalista ds. Rozliczeń Produkcji
Miejsce pracy: Świdnik, Lublin
Nr ref.: 91348_1617889289

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 68 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Realizację zadań w obszarze gospodarki opakowaniami zwrotnymi w Oddziale, w tym za:
  • ustalanie sald paletowych z Klientami i potwierdzanie sald na koniec okresu rozliczeniowego;
  • nadzór nad kompletną rejestracją palet w systemach obrotu opakowaniami zwrotnymi, w tym operacji przyjęcia/wydania palet w systemach IT DB Schenker;
  • proces rozliczania transferów palet pomiędzy oddziałami;
  • inwentaryzację przyborów ładunkowych;
  • koszty zakupu, remontu i likwidacji palet;
  • nadzór nad ściągalnością oraz poprawnością rozliczeń Przewoźników i Kierowców w systemie obrotu opakowaniami zwrotnymi oraz spójność z zapisami w systemach IT DB Schenker.
Realizację zadań w obszarze Rozliczeń Kierowców, w tym za:
  • Rozliczanie z pracy kierowców i przewoźników w zakresie listów przewozowych, wykazów ładunkowych, dokumentów zwrotnych, pobrań, palet;
  • Wprowadzanie do systemu informacji o dostarczeniu/niedostarczeniu przesyłek;
  • Realizowanie procesu obsługi dokumentów zwrotnych.

Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym 06:00-14:00 oraz 12:00-20:00,
  • Swoboda w posługiwaniu się pakietem Microsoft Office,
  • Zaangażowanie w pracę, samodzielność w działaniu,
  • Odpowiedzialność za swoje działania i ich rezultaty,
  • Sumienność i otwartość na sugestie,
  • Budowanie pozytywnych relacji i współpracy z innymi.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta,
  • Doświadczenie w branży transportowej.

Oferujemy:

Warunki zatrudnienia:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Dla obcokrajowców wsparcie prawne przy uzyskaniu karty tymczasowego pobytu i innych dokumentów,
  • Miejsce pracy: ul. ul. Nadleśna 18, 21-040, Świdnik

Kultura i rozwój:

  • Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
  • Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń,
  • Dofinansowanie nauki - kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy),
  • Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów.

Benefity:

  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE),
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.

Przyślij nam swoje zgłoszenie (CV) za pomocą przycisku

 APLIKUJ TERAZ 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Ilona Galińska-Białas

Senior HR Business Partner

W DB Schenker pracuję od początku istnienia firmy w Polsce, czyli około 26 lat (wcześniej pracowałam w firmie PSK, która przekształciła się w Spedpol, w sumie mój staż pracy to 38 lat). Była to moja pierwsza praca, której nie zmieniłam do dziś. Na początku zajmowałam się kadrami i płacami, kolejnym ważnym etapem były rekrutacje i wprowadzenie systemu ocen dla pracowników. W 2001 roku powierzono mi stanowisko dyrektora oddziału w Kielcach. Pracowałam tam przez osiem lat, to była dla mnie ogromna możliwość rozwoju. Doświadczenie zdobyte na tym stanowisku pomogło mi bardzo, gdy wróciłam do pracy w HR. Czułam i rozumiałam oczekiwania menedżerów, potrafiłam mówić ich językiem i wreszcie od kuchni poznałam, na czym polega logistyczny biznes.

Joanna Durzyńska

Menedżer Doskonalenia Biznesu w Logistyce Kontraktowej

W DB Schenker pracuję od ośmiu lat. W tym czasie zajmowałam kilka stanowisk. Od początku mojej przygody zawodowej jestem związana z logistyką kontraktową. Pracę rozpoczęłam w magazynie logistycznym w Teresinie, a po trzech latach zostałam koordynatorem obsługi logistycznej w tej lokalizacji. Obecnie zajmuję stanowisko menedżerki doskonalenia biznesu w logistyce kontraktowej. Odpowiadam również za wspieranie rozwoju 5S (narzędzie Lean Management, które ułatwia systemowo wdrożyć ład i porządek w miejscu pracy) w krajach klastra DB Schenker North & East Europe.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok Selekcja aplikacji
Krok Przesłanie CV
Krok Weryfikacja CV przez dział HR
Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie z przełożonym
Krok Witaj w DB Schenker!