Departament Wsparcia Użytkownika / Zespół Service Desk IT
Miejsce pracy: Lublin
Nr ref.: LUD/MR/22/2018
- stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy
- możliwość zdobywania doświadczenia, poznania różnorodnej technologii w największej instytucji finansowej w kraju
- pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, leasing samochodów
- profesjonalny system szkoleń
- możliwość uczestnictwa w programie „PKO po godzinach”, w ramach którego finansowane są pozazawodowe aktywności pracowników np. sekcje i zawody sportowe, akcje integracyjne połączone z działalnością charytatywną, itp.
- przyjmowaniu i obsłudze zgłoszeń dotyczących wniosków i problemów związanych z funkcjonowaniem sprzętu informatycznego Banku
- diagnozowaniu zgłaszanych awarii i udzielaniu natychmiastowej pomocy
- przekazywaniu zgłoszeń do innych grup wsparcia w celu dalszej obsługi
- świadczeniu zdalnego wsparcia na komputerach pracowników Banku
- przekazywaniu użytkownikom informacji o statusie realizowanych zgłoszeń i aktualnych awariach
- koordynacji zadań i czynności, umożliwiających pełne spełnienie oczekiwań zgłaszających
- kontakcie z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz Banku
- zgłaszaniu inicjatyw i rozwiązań usprawniających działania grup wsparcia
- wykształcenia wyższego (lub min. średnie w trakcie studiów) - preferowane kierunki informatyczne lub techniczne
- wiedzy technicznej z zakresu komunikacji
- umiejętności analitycznych i łatwości rozwiązywania problemów
- dobrej znajomości aplikacji ze środowiska Microsoft
- umiejętności pracy samodzielnej i zespołowej
- dyspozycyjności i odporności na na sytuacje stresowe
- zaangażowania, łatwości nawiązywania kontaktów i zdolności organizacyjnych
- silnej motywacji w dążeniu do wyznaczonych celów
pko, bank, bp
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.