Czy wiesz, że Bank Pekao S.A.:
- został założony w 1929 roku i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To lider segmentu Private Banking oraz wiodący bank korporacyjny, w którym niemal co druga firma w Polsce prowadzi swój rachunek. Bank, obsługuje także ponad 5,5 mln klientów detalicznych. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych.
- jako pierwszy udostępnił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości a także wprowadził, jako pierwszy kartę wielowalutową i płatności HCE. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - notowany w ramach indeksu WIG20.
- zatrudnia blisko 15 tys. pracowników i jest jednym z większych pracodawców w Polsce. Kolejny rok z rzędu otrzymał tytuł Top Employers. To prestiżowe wyróżnienie dla najlepszych pracodawców na rynku.
w Banku Pekao S.A.
- Łatwo nawiązujesz kontakty i potrafisz utrzymać efektywne relacje z Klientami
- Bierzesz odpowiedzialność za rezultaty swojej pracy oraz finalizujesz rozpoczęte działania
- Aktywnie poszukujesz nowych rozwiązań i jesteś otwarty na zmiany
- Działasz z energią i entuzjazmem
- Posiadasz umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania oraz atrakcyjne nagrody za działania sprzedażowe
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
- Przyjazną atmosferę w pracy
- Aktywną sprzedaż produktów i usług bankowych
- Bieżącą obsługę Klientów w ramach operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym
- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z obecnymi Klientami
- Monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank
- Promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez Bank
- Doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą Klienta
- Znajomość produktów bankowych
Poznaj
Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Jesteśmy jedną z największych i najnowocześniejszych firm Contact Center w Polsce. Obsługujemy klientów Banku Pekao SA, dostarczając najwyższą jakość. Zajmujemy najwyższe miejsce w niezależnym badaniu jakości obsługi Klienta na infoliniach banków – ARC Rynek i Opinia.
Opinie o pracodawcy
Atmosfera całkiem spoko, dużo fajnych i pomocnych ludzi, zarówno wśród współpracowników jak i liderów.
Chcesz aktywnie popracować, trochę zarobić, mieć fajny start, bezpieczną pracę, nauczyć się realnie sprzedaży - spróbuj swoich sił. U mnie się opłaciło.
Ogólnie humoraśnie, fajnie i jestem zadowolony z przebiegu rekrutacji bo udało mi się załapać! :D Ciekaw jestem o te szkolenia, podobno dużo nauki ale da radę.
Proces rekrutacji
- Krok
Przesyłanie aplikacji
- Krok
Rozmowa telefoniczna
- Krok
Spotkanie rekrutacyjne
- Krok
Informacja o wyniku rekrutacji