Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta (doradztwo i wdrożenia)

HR Support

Aleksandrów Łódzki, Pabianice, Sieradz, Skierniewice, Zgierz, Łódź

17 dni temu

Agencja Personalna HR Support to doświadczony zespół specjalistów. Zapewniamy: Rekrutacje, Kampanie Filmowe i Obsługę Prawną. Do każdego podchodzimy z zaangażowaniem i empatią, dlatego zaufało nam już tak wielu Klientów jak i Kandydatów. Nr licencji Agencji: 14952.

Obecnie dla jednego z naszych Klientów, firmy posiadającej oddziały na całym świecie, skupiającej się wokół bezpiecznych rozwiązań do zarządzania systemami parkingowymi oraz będącej właścicielem platformy oprogramowania, mającej na celu mierzenie, monitorowanie oraz zarządzanie mobilnością i ruchem w miastach, osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta (doradztwo i wdrożenia)
Miejsce pracy: Aleksandrów Łódzki, Pabianice, Sieradz, Skierniewice, Zgierz, Łódź
OBOWIĄZKI:
  • Wsparcie techniczne klientów, związanych z odpowiednim ustawianiem parametrów,
  • Koordynacja etapów projektu i nadzór nad dokumentacją techniczną,
  • Modyfikowanie oprogramowania do zarządzania systemami parkingowymi,
  • Zarządzanie współpracą z  dostawcami, wykonawcami i  kontrahentami,
  • Współpraca z  zespołem, sprzedażowym i  wykonawczym oraz raportowanie.
WYMAGANIA:
  • Minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu projektem lub 3 lata doświadczenia w dziale wsparcia technicznego,
  • Wykształcenie wyższe techniczne,
  • Podstawowa wiedza techniczna z zakresu IT (administrowanie/programowanie)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 oraz języka słowackiego lub czeskiego również na poziomie B2,
  • Umiejętności do analitycznego myślenia,
  • Prawo jazdy kat. B.
PRACODAWCA OFERUJE:
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Pracę w prestiżowej firmie o międzynarodowym zasięgu
  • Przyjazną i nastawioną na pracownika politykę firmy
  • Szkolenia międzynarodowe.
Stanowisko Pracownika I-szej Linii Wsparcia znaleźć można w wielu różnych branżach i specjalnościach, choć szczególnie często spotkać je można w branży IT. Do zadań Pracownika I-szej Linii Wsparcia należy przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie problemów zgłaszanych przez klientów. Kontakt z klientem odbywa się przez telefon i email. Osoba zatrudniona na tym stanowisku posiada wiedzę o stanie podstawowych ...
Praca Pracownik I-wszej linii wsparcia