Obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe z dziedziny nauk społecznych; minimum 3 lata stażu pracy;znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: o finansach publicznych, o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, o zarządzaniu kryzysowym, o ochronie ludności i obronie cywilnej, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Parlament Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); umiejętność planowania i organizacji pracy; umiejętność pracy w zespole;obsługa komputera - pakiet MS Office; komunikatywność, terminowość, dokładność, odpowiedzialność;umiejętność analitycznego myślenia;niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw finansowych.
Elbląg
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 550 do 7 640 PLN
Opis wynagrodzenia:
W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata - zgodnie z regulaminem wynagradzania
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Łączności 1, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Dane kontaktowe:
Anna Leonowicz
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - lub za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), Termin: Nabór do 05.12.2025 r.
Wymagane dokumenty:
Życiorys (CV) podpisany przez kandydatkę / kandydata;kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - podpisany przez kandydatkę / kandydata dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kopie dokumentów poświadczających wykształcenie; kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy (należy potwierdzić okres początkowy i zamknięty zatrudnienia); oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, zgoda na przetwarzanie danych osobowych - podpisane przez kandydatkę / kandydata - dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kandydatka / kandydat, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, są obowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach. Ważne wyłącznie kandydatki / kandydaci, którzy dostarczą wszystkie wymienione powyżej dokumenty, potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych (pkt 2), zostaną zaproszeni do udziału w kolejnym etapie naboru. Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 5 grudnia 2025 r. z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko ds. obsługi finansowej w Departamencie Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Miejskim w Elblągu ul. Łączności 1, w terminie do dnia 5 grudnia 2025 r.: - za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg lub - składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1 parter sala nr 100, - za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) lub przez e-Doręczenia.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu