Praca.pl Praca Warmińsko-mazurskie Elbląg Inspektor w Administracji Publicznej Elbląg
Specjalista (k/m) / podinspektor (k/m) ds. rejestracji i ewidencji pojazdów

Specjalista (k/m) / podinspektor (k/m) ds. rejestracji i ewidencji pojazdów

Urząd Miejski w Elblągu
Elbląg
praca stacjonarna
13 godz. temu
Urząd Miejski w Elblągu
Specjalista (k/m) / podinspektor (k/m) ds. rejestracji i ewidencji pojazdów
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/1792
OBOWIĄZKI:
Rejestracja i rejestracja czasowa oraz ewidencjonowanie pojazdów samochodowych, ciągników, przyczep, motocykli i motorowerów; wyrejestrowanie pojazdów samochodowych, ciągników, przyczep, motocykli i motorowerów; czasowe wycofywanie z ruchu pojazdów; wydawanie i kasacja tablic rejestracyjnych, dokumentów rejestracyjnych i innych oznaczeń pojazdów; prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej Departamentu oraz współpraca w tym zakresie ze stanowiskiem ds. organizacyjnych i budżetu Departamentu; ewidencjonowanie druków ścisłego zarachowania oraz tablic rejestracyjnych niezbędnych do realizacji zadań Departamentu; prowadzenie gospodarki materiałowej Departamentu i współpraca w tym zakresie ze stanowiskiem ds.organizacyjnych i budżetu Departamentu;udostępnianie danych osobowych i wydawanie zaświadczeń z prowadzonej ewidencji pojazdów. Czas pracy: pełny etat, 8-16 pn-pt Przewidywany termin rozpoczęcia pracy - styczeń 2026 Wynagrodzenie od 5550 zł brutto - 7640 zł brutto w zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata i doświadczenia zawodowego - zgodnie z regulaminem wynagradzania. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy styczeń 2026 r.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe; co najmniej 3 lata stażu pracy; znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: Prawo o ruchu drogowym, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego;cierpliwość i życzliwość, samodzielność, komunikatywność, fachowość; otwartość na uwagi i sugestie; odporność na stres; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: umiejętność pracy w zespole, umiejętność nawiązywania kontaktów; samodzielna organizacja pracy na stanowisku; pozytywne podejście do klienta, systematyczność, obowiązkowość; dokładność w wykonywaniu pracy.

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 550 do 7 640 PLN


Opis wynagrodzenia:

W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata - zgodnie z regulaminem wynagradzania

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Łączności 1, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie


Dane kontaktowe:

Marlena Balkiewicz


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - lub za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), Termin: Nabór do 29.12.2025r.


Wymagane dokumenty:

Życiorys (CV) podpisany przez kandydatkę/kandydata; kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - podpisany przez kandydatkę / kandydata dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kopie dokumentów poświadczających wykształcenie; kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy (należy potwierdzić okres początkowy i zamknięty zatrudnienia); oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, zgoda na przetwarzanie danych osobowych - podpisane przez kandydatkę / kandydata - dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kandydatka / kandydat, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, są obowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach. Ważne - wyłącznie kandydatki / kandydaci, którzy dostarczą wszystkie wymienione powyżej dokumenty, potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych (pkt 2), zostaną zaproszeni do udziału w kolejnym etapie naboru. Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 29 grudnia 2025 r. z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko ds. rejestracji i ewidencji pojazdów w Departamencie Ewidencji Pojazdów i Kierowców w Urzędzie Miejskim w Elblągu ul. Łączności 1, w terminie do dnia 29 grudnia 2025 r.: za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg lub składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1 parter sala nr 100, za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) lub przez e-Doręczenia.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Aplikuj teraz