Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie
Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Foundever
dolnośląskie
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca zdalna
rekrutacja online
Szukamy 8 pracowników
122 dni temu
Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Dołącz do nas w Foundever! 

Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży dostarczania rozwiązań z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!

 

Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

PRACA ZDALNA

 

Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają w rozwiązywaniu problemów związanych z urządzeniami.

 

Do Twoich zadań należą:

  • Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. 

 

 

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1);
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;  
  • Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;  
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać. 

 

 

Dlaczego warto aplikować:

  • Komfort pracy: Ciesz się wygodą pracy zdalnej, obsługując klientów przez telefon i e-mail – idealne połączenie komfortu i efektywności!
  • Rozwój osobisty: Dołącz do nas, aby rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta i zdobywać cenne doświadczenie, które otworzy przed Tobą nowe możliwości zawodowe.
  • Pasjonująca praca: Bądź częścią zespołu, który na co dzień pomaga klientom rozwiązywać ich problemy – Twoje zaangażowanie ma realny wpływ na ich satysfakcję i lojalność!

 

Kilka informacji o warunkach:

  • Praca zdalna z dowolnego miejsca w Polsce;
  • Zapewniamy sprzęt do pracy (wymagane jest stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia firmowego komputera kablem ethernet).

 

Dołącz do nas a zyskasz:

  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta;    
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);  
  • Pracę z dowolnego miejsca w Polsce;  
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.

 

Co jeszcze warto wiedzieć:

  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;  
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników. 
     

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację! 

 

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicant's agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.