W branży Automotive jesteśmy na rynku od ponad 30-stu lat. Świadczymy usługi techniczne w zakresie Utrzymania Ruchu, zarządzania obiektami, optymalizacji procesów i zapewniania jakości.
W Europie zatrudniamy już 500 specjalistów i stale się rozwijamy.
W związku z szybką ekspansją na rynku Grupa Clavey zatrudni na stanowisko:
W Europie zatrudniamy już 500 specjalistów i stale się rozwijamy.
W związku z szybką ekspansją na rynku Grupa Clavey zatrudni na stanowisko:
Specjalista/-ka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Białężyce k. Wrześni
Twój przykładowy dzień pracy w CLAVEY:
- będziesz przyjmować zgłoszenia o usterkach, uszkodzeniach oraz innych zdarzeniach powstałych na terenie zakładu,
- zajmiesz się sporządzaniem protokołów usterek oraz weryfikacją statusu realizacji zadania,
- przekażesz zgłoszenia do osób odpowiedzialnych za reakcję na awarię,
- złożysz zapytania ofertowe do wykonawców i podwykonawców,
- będziesz w stałym kontakcie z pracownikami technicznego zabezpieczenia budynków.
Jeśli jesteś zainteresowany/a, prawdopodobnie:
- masz wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane kierunki techniczne),
- Twoim atutem jest doświadczenie w pracy związanej z telefoniczną obsługą klienta,
- znasz pakiet MS Office – w szczególności Microsoft Excel i Word,
- Twoje cechy to komunikatywność, sumienność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- znasz język niemiecki na poziomie przynajmniej podstawowym,
- lubisz pracować w zespole.
Jeśli jeszcze się wahasz, dodamy, że:
- znajdziesz u nas stabilne miejsce pracy z dobrą atmosferą,
- zatrudnimy Cię na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,
- otrzymasz atrakcyjne wynagrodzenie z indywidualnie określonymi warunkami,
- będziesz pracować w stale rozwijającym się rodzinnym przedsiębiorstwie.