- Ogłoszenie nr: 174055
- Data ukazania się ogłoszenia: 10 października 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Lubartowie
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- w Zespole Dochodzeniowo-Śledczym, Wydział Kryminalny
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Lubartowie, ul. Lubelska 57A,
21-100 Lubartów
Miejsce wykonywania pracy:
- Lubartów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- terminowe i bieżące wprowadzanie danych dotyczących prowadzonych przez policjantów służby kryminalnej KPP w Lubartowie postępowań do bazy KSIP, celem dalszego przetwarzania i udostępniania,
- modyfikowanie danych dotyczących osób, podmiotów w bazie KSIP w związku z prowadzonymi postępowaniami przez policjantów służby kryminalnej KPP w Lubartowie, celem sprawniejszego przetwarzania danych,
- prowadzenie weryfikacji i analizy danych w bazie KSIP dotyczących prowadzonych postępowań przez policjantów służby kryminalnej KPP w Lubartowie, celem zobrazowania efektów pracy wykrywczej,
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych wspomagających pracę komórek organizacyjnych KPP w Lubartowie, celem wykorzystania w procesie wykrywczym,
- sprawdzanie osób i podmiotów będących w zainteresowaniu operacyjnym w systemie Frejzap-PSI i MWD na potrzeby spraw prowadzonych przez funkcjonariuszy służby kryminalnej KPP w Lubartowie,
- sporządzanie tablic poglądowych, celem ich dalszego wykorzystania w sprawach prowadzonych przez funkcjonariuszy KPP w Lubartowie,
- obsługa informatyczna w zakresie wykonywania zleconych sprawdzeń, analiz, typowań i statystyk w oparciu o zasoby zgromadzone w policyjnych bazach danych dla potrzeb komórek organizacyjnych KPP w Lubartowie,
- administrowanie sieci komputerowej, opieka techniczna i technologiczna nad sprzętem informatycznym włączonym do PSTD oraz stanowisk komputerowych pracujących poza siecią, jak również nad aplikacjami użytkowymi zainstalowanymi na stanowiskach komputerowych będących w użytkowaniu Komendy.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca o charakterze biurowym, w pełnym wymiarze czasu pracy, w godzinach: 7.30-15.30 lub 14-22. Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanym głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym związanym z poruszaniem się po terenie budynku. Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z: pracą z dokumentami, a przede wszystkim z obsługą komputera co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, z obsługą urządzeń biurowych min. takich jak: telefon, drukarka, skaner, niszczarka do papierów, itp. oraz z prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych oraz zewnętrznych z innymi jednostkami organizacyjnymi Policji. Na stanowisku specjalisty zadania realizowane są samodzielnie, często pod presją czasu.
Lokalizacja stanowiska pracy znajduje się na I piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji w Lubartowie przy ul. Lubelskiej 57A, w pokoju biurowym trzyosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek nie jest w pełni dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, ponieważ istnieje jedynie rampa podjazdowa do drzwi wejścia głównego ( drzwi wejściowe powyżej 90 cm ) i jedna toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajdująca się w sąsiedztwie wejścia głównego do budynku. Pozostała część budynku posiada bariery architektoniczne takie jak: schody wewnętrzne na I piętro, brak windy, kondygnacja budynku, na której znajduje się stanowisko nie ma toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. Budynek Komendy nie jest dostosowany dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.
Inne
Oferowane warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze wynikające z mnożnika kwoty bazowej 1,010 (1892,58 zł brutto) oraz dodatek z tytułu wysługi (prawo do niego nabywa się po udokumentowaniu pięciu lat pracy i wynosi on 5% wynagrodzenia zasadniczego. Z każdym rokiem wzrasta o 1% do momentu, aż osiągnie wysokość 20%).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie o profilu informatycznym
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 9 miesięcy doświadczenia zawodowego w charakterze informatyka lub teleinformatyka
- pozostałe wymagania niezbędne:
- wiedza dotycząca administrowania systemem Windows,
- znajomość programów pakietu Microsoft Office (Word, Exel, PowerPoint),
- umiejętność pracy z pakietami graficznymi Corel Draw lub Gimp,
- znajomość budowy i obsługi komputera,
- znajomość języka angielskiego w stopniu niezbędnym do obsługi i instalacji programów komputerowych,
- umiejętność organizacji pracy własnej i współpracy w zespole,
- samodzielność, sumienność i komunikatywność,
- zdolność analitycznego myślenia,
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- wyższe o profilu informatycznym,
- wiedza i umiejętności z zakresu eksploatacji lub administrowania systemami łączności i/lub informatyki.
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów