Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nakle nad Notecią
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Nakło nad Notecią
Ogłoszenie o naborze Nr 77215
Warunki pracy
- praca w siedzibie urzędu, w godzinach 7.30-15.30,
- praca siedząca z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca szczególnej koncentracji,
- praca przed monitorem komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,
- praca związana z bezpośrednią obsługą petenta,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: w siedzibie urzędu występują bariery architektoniczne utrudniające poruszanie się osób niepełnosprawnych - brak windy (pomieszczenia biurowe znajdują się na pierwszym piętrze), brak dostosowanych toalet. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Zakres zadań
- prowadzi sekretariat Komendanta Powiatowego PSP, organizuje odprawy służbowe, szkolenia wewnętrzne i konferencje z udziałem Komendanta Powiatowego PSP
- ewidencjonuje korespondencję zewnętrzną i wewnętrzną, koordynuje jej obieg pomiędzy komórkami organizacyjnymi
- prowadzi ewidencję obecności w służbie/pracy i gromadzi dokumentację związaną z nieobecnością w służbie/pracy, opracowuje zbiorcze analizy w tym zakresie
- realizuje zadania z zakresu ochrony danych osobowych, opracowuje dokumenty i sprawozdania w tym zakresie
- opracowuje plan kontroli wewnętrznych, koordynuje jego realizację, przeprowadza kontrole wewnętrzne
- prowadzi obsługę administracyjną wniosków o wypłatę świadczeń socjalno-bytowych dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, w tym z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- sporządza sprawozdania do Głównego Urzędu Statystycznego oraz inne wymagane sprawozdania z zakresu bieżącej działalności Komendy
- prowadzi archiwum zakładowe
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
- znajomość pakietu MS Office i obsługa urządzeń biurowych
- znajomość przepisów prawa: ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o Służbie Cywilnej, Kodeksu Pracy, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Instrukcji Kancelaryjnej, przepisów RODO
- umiejętność dobrej organizacji pracy, działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, zaangażowanie w realizację zadań służbowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość programu kadrowo-płacowego WFGang
- kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
- odbyte szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych