Private Corporate Consulting Sp. z o. o.
Kim jesteśmy?
Jesteśmy firmą organizującą szkolenia dla administracji publicznej
Organizujemy szkolenia w oparciu o potrzeby naszych potencjalnych uczestników aby przyczynić się do usprawnienia funkcjonowania administracji samorządowej. Bardzo zależy nam aby poziom usług realizowanych przez władze lokalne był jak najwyższy a pracownicy urzędów czuli wsparcie z naszej strony, w postaci dostarczania możliwie najbardziej wartościowych szkoleń na rynku.
Dążymy do tego, aby stać się firmą pierwszego wyboru wśród szkoleń dedykowanych przedstawicielom administracji publicznej. Codzienne pracujemy nad poszerzeniem naszej oferty, która kompleksowo zaspokoi potrzeby naszych klientów. Ważne jest dla nas, aby klienci otrzymywali tę wiedzę, po którą przychodzą na nasze szkolenia i czuli się bezpiecznie podczas realizowania swoich obowiązków.
Nasze wartości to:
- Doświadczenie - rocznie szkolimy około 10 000 uczestników a na rynku jesteśmy już od ponad 10 lat
- Rozwój - jest stale wpisany w naszą markę. Jesteśmy na bieżąco ze zmieniającymi się przepisami, stale aktualizujemy nasze programy szkoleń oraz wykonujemy tysiące rozmów z pracownikami urzędów aby jak najlepiej poznać potrzeby.
- Jakość - merytoryczna i przydatność praktyczna naszych szkoleń
- Rzetelność i uczciwość - nie kopiujemy gotowych i ogólnodostępnych ustaw, kodeksów, do których każdy może mieć dostęp.
- Praktyka - nasi Prelegenci na co dzień pracują w urzędach miasta/gminy i omawiają rzeczywiste problemy jakie występują w codziennej pracy naszych klientów - podając dobre rozwiązania w trudnych sytuacjach.
Sprzedawca szkoleń
Miejsce pracy: woj.
małopolskie
Praca polega na telefonicznym i mailowym kontakcie z urzędnikami administracji publicznej, przedstawieniu im naszej oferty szkoleniowej. Do pracy potrzebujesz jedynie komputera, słuchawek z mikrofonem i dostępu do Internetu a my zapewniamy Ci aplikacje telefoniczną, dostęp do poczty służbowej oraz system, w którym znajdują się bazy z klientami.
Od Ciebie oczekujemy:
- dyspozycyjności w wymiarze min. 5 h dziennie (może być więcej), od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:00, wolne weekendy,
- sprawnej obsługi komputera (używamy przede wszystkim plików w formacie Word i PDF) oraz poczty elektronicznej,
- sumienności i dokładności w wykonywaniu obowiązków
- mile widziane osoby z doświadczeniem w pracy na prowizji i na stanowiskach telemarketerskich (CC),
- umiejętności organizacji pracy.
Proponujemy:
- pracę zdalną - z własnego domu (bez konieczności dojazdu do biura),
- kompleksowe szkolenie zdalne, za odbycie którego Ci zapłacimy oraz wsparcie przez cały czas pracy,
- umowę zlecenie lub o współpracę (w przypadku działalności gospodarczej),
- wynagrodzenie tylko prowizyjne z bardzo wysokimi premiami za sprzedaż,
- dodatkowo przez pierwsze 3 miesiące pracy jest możliwość wypracowania dodatkowych bonusów do wynagrodzenia prowizyjnego
- liczne konkursy i bonusy dla najlepszych osób
- przygotowanie do pracy w telemarketingu
Poznaj
Private Corporate Consulting Sp. z o.o.
Jesteśmy wiodącym organizatorem praktycznych szkoleń dedykowanych przedstawicielom urzędów administracji publicznej oraz liderem w zakresie nowoczesnych form szkoleniowych dla sektora publicznego.