Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 63653
Warunki pracy
Praca odbywa się w budynku dwupiętrowym przy ul. Grenadierów 3 w Lublinie z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku. Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy komputerze. Stały kontakt i współpraca z innymi pracownikami komórek i jednostek Policji oraz z wykonawcami.Pomieszczenie biurowe usytuowane jest na II piętrze. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - (brak podjazdu przy wejściu, brak windy, nieprzystosowane sanitariaty).
Obsługa urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów. Praca przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym; przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
Zakres zadań
- Planowanie i realizowanie wydatków budżetowych w zakresie zapotrzebowania na materiały i środki działu mundurowego, składanie zamówień, analizowanie prawidłowości sporządzania faktur pod względem formalno – rachunkowym
- Bilansowanie potrzeb w zakresie materiałów i środków działu mundurowego oraz sporządzanie dokumentacji do wszczęcia procedur przetargowych dotyczących zakupu drobnego asortymentu działu mundurowego i wyposażenia specjalnego
- Udział w komisyjnym odbiorze ilościowym i jakościowym dostaw dotyczących działu mundurowego, w tym dostaw centralnych
- Sporządzanie dowodów przychodowo – rozchodowych, prowadzenie ewidencji głównej w zakresie materiałów i środków działu mundurowego
- Sporządzanie zestawień w zakresie możliwości wydania poszczególnych elementów umundurowania dla osób przyjmowanych do służby w Policji
- Uczestnictwo w pracach komisji / zespołów do przeprowadzenia inwentaryzacji / przeklasyfikowania / wybrakowania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy związanej z obsługą dokumentów przychodowo - rozchodowych
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
- Znajomość przepisów i umiejętność ich stosowania z zakresu prawa zamówień publicznych oraz służby cywilnej
- Umiejętność: biegłej obsługi komputera – pakiet Office i Internet
- Łatwość komunikacji – otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
- Umiejętność biegłego i dokładnego liczenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych
- Znajomość przepisów z zakresu przysługujących norm należności dotyczących działu mundurowego (sprzęt i wyposażenie specjalistyczne)