Grupa TAURON to druga co do wielkości zintegrowana grupa energetyczna w Polsce kontrolująca pełen łańcuch wartości, począwszy od wydobycia węgla aż po sprzedaż energii elektrycznej do klientów końcowych. Obejmuje swoim działaniem 18 % powierzchni kraju na terenie pięciu województw. Grupa TAURON to jeden z największych podmiotów gospodarczych w kraju oraz największy sprzedawca i dystrybutor energii elektrycznej. W skład Grupy TAURON wchodzą m.in. TAURON Wytwarzanie, TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż, TAURON Obsługa Klienta, Południowy Koncern Węglowy, TAURON Ekoenergia, Kopalnia Wapienia „Czatkowice” oraz TAURON Ciepło.
TAURON Polska Energia SA jest spółką holdingową w Grupie TAURON notowaną od 2010 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w ramach WIG20 – indeksu największych spółek giełdowych.
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. - poszukuje kandydatów na stanowisko:
w Biurze Aplikacji Integracji i Komunikacji
- Wykształcenie wyższe informatyczne
- Minimum 1 rok doświadczenia w pracy związanej z utrzymaniem i rozwojem systemów informatycznych (DWH / BI)
- Znajomość obszaru Business Intelligence
- Znajomość relacyjnych baz danych
- Umiejętność programowania w języku PL/SQL (poziom średniozaawansowany)
- Znajomość narzędzi programistycznych do tworzenia oprogramowania w językach (preferowane SQL, PL/SQL)
- Wysokie umiejętności analitycznego myślenia i pracy w zespole
- Umiejętność pracy pod presją czasu, sumienność i zaangażowanie
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodne czytanie i analizę dokumentacji technicznej
- Znajomość podstaw administracji systemu Linux
- Znajomość dowolnego narzędzia ETL i narzędzia BI (preferowany IBM Cognos)
- Serwis i administrowanie Aplikacjami
- Prowadzenie prac wdrożeniowych nowych systemów informatycznych
- Realizacja zgłoszeń użytkowników w III linii Help Desk
- Pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się Spółce
- Pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje
- Stabilne warunki pracy i pakiet świadczeń socjalnych
Poznaj
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
W TAURON Obsługa Klienta stawiamy na wysoką jakość usług oraz kompleksowe wsparcie dla użytkowników energii - zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Zapewniamy obsługę klientów w różnych kanałach kontaktu: stacjonarnym, telefonicznym, mailowym oraz poprzez aplikację mobilną Mój Tauron, która umożliwia szybki dostęp do najważniejszych informacji oraz daje możliwość zarządzania swoim kontem w prosty i intuicyjny sposób.
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. świadczy także usługi na rzecz innych spółek Grupy TAURONw ramach działania:
- Centrum Usług IT,
- Centrum Finansowo-Księgowego,
- Centrum HR.
Kierujemy się wartościami, które nadają nam kierunek, motywują do działania i wspierają nas w realizacji celów. Są to: Odpowiedzialność, Zaangażowanie, Efektywność i Energia.