Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Supervisor

Boels Rental Polska

Lublin

10 dni temu

Jesteśmy holenderską firmą z 40-letnim doświadczeniem w sektorze wynajmu maszyn, urządzeń i narzędzi zarówno dla przemysłu, budownictwa, przedsiębiorstw jak i klientów indywidualnych. Obecni w 11 krajach Europy, jesteśmy liderem branży na rynkach w Holandii, Belgii i w Niemczech. Posiadamy swoje filie także w Luksemburgu, na Słowacji, we Włoszech, w Szwajcarii, Danii, Szwecji, Norwegii oraz Islandii.

 

Od 2009 jesteśmy obecni w Polsce, gdzie otworzyliśmy swoje oddziały min. w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu oraz w Gliwicach, Jaworznie i w Czeladzi.

 

W związku z otwarciem nowego oddziału, poszukujemy osób na stanowisko:

Supervisor
Miejsce pracy: Lublin
Nr ref.: SUP/LU/03/2018

Wymiar czasu pracy: pełny etat

 

Oferta pracy jest skierowana do kandydatów nastawionych na długofalową współpracę, lubiących pracę zespołową. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie nowym oddziałem wynajmującym sprzęt budowlany, profesjonalną obsługę klienta oraz sprawny przebieg wynajmu oferowanych narzędzi, urządzeń i maszyn budowlanych. Jest to stanowisko stacjonarne w oddziale firmy w Lublinie.


Zakres obowiązków:
  • Odpowiedzialność za realizację planów handlowych oraz osiągnięcie celów finansowych nowego oddziału w Lublinie,
  • Aktywne pozyskiwanie klientów. Budowanie długotrwałych relacji z klientem oraz pozytywnego wizerunku firmy na lokalnym rynku,
  • Zapewnienie napraw oraz bieżących serwisów dla Oddziału. Odpowiedzialność za dobry stan techniczny i wizualny wynajmowanego sprzętu,
  • Doradztwo techniczne, prezentowanie pełnej oferty najmu oraz aktywne wspieranie klientów w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań,
  • Zapoznawanie klientów z najlepszymi praktykami odnośnie odpowiedniego, użytkowania sprzętu, maszyn i urządzeń,
  • Kierowanie podległym zespołem pracowników. Zapewnienie funkcjonowania Oddziału w zgodzie z obowiązującymi procedurami,
  • Odpowiedzialność za utrzymywanie stałego kontaktu z bezpośrednim przełożonym.
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta oraz wysokie umiejętności organizacyjne,
  • Umiejętność obsługi komputera (MS Office)-warunek konieczny,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Mile widziane zainteresowanie mechaniką, narzędziami, sprzętem i maszynami budowlanymi, lub chęć rozwoju w tym obszarze,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, głównie do sporadycznego kontaktu z centralą w Holandii. Zapraszamy również osoby bez znajomości w/w języków.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Pracę w międzynarodowej, finansowo zrównoważonej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Samodzielność w działaniu,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju zawodowego i awansu,
  • Atmosferę opartą na współpracy oraz indywidualne podejście do pracownika,
  • Dodatkowe świadczenia pozapłacowe: dofinansowanie do wakacji i ferii,

Zainteresowane osoby prosimy o składanie aplikacji poprzez użycie przycisku

 

 APLIKUJ 

W przesyłanej aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”

Poznaj

Boels Rental Polska

Boels Rental jest międzynarodowym przedsiębiorstwem działającym w sektorze wynajmu maszyn (głownie budowlanych) oraz sprzętu i narzędzi. Firma Boels należy do czołówki europejskiej branży wynajmu. Siedziba główna i centrum usług znajduje się w holenderskim mieście Sittard. Boels Rental posiada obecnie w 10 krajach ponad 350 filii oraz 2250 punktów w różnych europejskich sieciach budowlanych. Swoją działąlność rozpoczęła w Holandii a następnie rozszerzyłą ją na pozostałe kraje Beneluksu. Na chwilę obecną firma prosperuje ponadto w Austrii, Czechach, Slowacji, Włoszech, Szwajcarii oraz w trzech krajach Skandynawii. W Polsce firma istnieje od 2009 roku i ma na chwilę obecną 9 oddziałów.   W firmie Boels pracuje ponad 2500 pracowników. Firma Boels realizuje strategię rozwoju, która przewiduje otwieranie nowych oddziałów.

Poznaj stanowisko: Koordynator ds. Sprzedaży

Koordynator do spraw Sprzedaży to osoba, która zajmuje się kierowaniem sprzedażą produktów danej firmy. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: utrzymywanie bieżących kontaktów z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, sprawdzanie i modyfikowanie zamówień, sprawdzanie kondycji finansowej klientów, monitorowanie spływu należności, przygotowywanie i wysyłanie ...
Koordynator ds. Sprzedaży Praca Koordynator ds. Sprzedaży

Aplikujesz na ogłoszenie

Załącz pliki do aplikacji

Rozmiar pliku 15MB | Akceptowalne typy plików

Dodatkowe informacje

- Wymagane pola

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (598)
Wałbrzych (42)
Legnica (62)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (135)
Toruń (92)
Lubelskie:
Lublin (115)
Chełm (17)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (854)
Tarnów (39)
Nowy Sącz (32)
Mazowieckie:
Warszawa (1671)
Radom (69)
Płock (35)
Opolskie:
Opole (120)
Nysa (11)
Podkarpackie:
Rzeszów (90)
Przemyśl (17)
Podlaskie:
Białystok (97)
Suwałki (22)
Łomża (11)
Pomorskie:
Gdańsk (311)
Gdynia (120)
Słupsk (41)
Śląskie:
Katowice (421)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (87)
Elbląg (27)
Ełk (11)
Wielkopolskie:
Poznań (511)
Kalisz (32)
Konin (28)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (232)
Koszalin (46)
Kołobrzeg (17)
Auchan (114)
Tesco (230)
UBS (1)
OBI (6)
PKP (11)
STRABAG (15)
ABB (56)
Accenture (144)
Luxoft (145)
PKO BP (328)
KPMG (35)
T-Mobile (0)
IKEA (3)

Rekrutują z Praca.pl