Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Kierownik Zespołu Call Center łódzkie
Team Leader / Supervisor z językiem niemieckim

Team Leader / Supervisor z językiem niemieckim

SITEL Polska
łódzkie
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
rekrutacja online
661 dni temu

Od 2004 Sitel Polska aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Team Leader / Supervisor z językiem niemieckim
Miejsce pracy: woj. łódzkie

 

 

Do Twoich zadań należeć będzie między innymi:

  • kierowanie zespołem w celu osiągnięcia celów biznesowych, zapewnienie, że kluczowe wskaźniki finansowe, operacyjne i jakościowe będą konsekwentnie osiągane
  • bezpośredni udział w rekrutacji, selekcji, szkoleniu wprowadzającym i stałym rozwoju umiejętności wszystkich agentów w zespole, co zapewni przyciąganie i zatrzymywanie najlepszych talentów
  • stosowanie procesu ciągłego przeglądu i proaktywnego zarządzania absencjami i rotacjami agentów w zespole, dbanie o powrót do pracy i przeprowadzanie rozmów oceniających
  • stały przegląd i monitorowanie wyników pracy wszystkich agentów w odniesieniu do uzgodnionych KPI, zapewnienie profesjonalnej obsługi połączeń oraz podejmowanie odpowiednich działań naprawczych, z wykorzystaniem narzędzi zarządzania wydajnością, w celu eliminacji wszelkich niedociągnięć
  • przeprowadzanie formalnych kwartalnych ocen wyników oraz comiesięcznych spotkań indywidualnych z każdym Agentem, zapewniając ciągłą weryfikację celów i powiązanie ich z biznesowymi KPI
  • dbanie o to, aby agenci byli doceniani i nagradzani za wybitne osiągnięcia i wyniki, zgodnie z misją i wartościami firmy

Oczekujemy:

  • Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku lidera/supervisora w branży Call Center
  • Płynne posługiwanie się językiem niemieckim w mowie i piśmie
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
  • Dobra organizacja i umiejętność zarządzania czasem
  • Umiejętność pracy z ludźmi z różnych środowisk

Oferujemy:

Wierzymy, że pozytywne doświadczenia są najważniejsze, a szczęśliwi pracownicy odnoszą sukcesy. Dlatego zapewniamy narzędzia i swobodę, aby  nasi pracownicy mogli się uczyć, rozwijać, bawić i być sobą.

 

GROW AS YOU GO.

Inwestujemy w Ciebie, oferując programy wewnętrzne, szkolenia i inicjatywy mające na celu rozwijanie Twoich umiejętności i pomaganie Ci w osiąganiu celów. awansujemy od wewnątrz. Zapewniamy Ci narzędzia, umiejętności i zasoby umożliwiające rozwój zarówno zawodowy, jak i osobisty. Ty wybierasz, dokąd chcesz iść, my pomagamy Ci tam dotrzeć.

 

BE BOLD, BE YOU.

#SitelLife reprezentuje nasze zaangażowanie na rzecz naszych pracowników - na rzecz CIEBIE. Chodzi o to, abyś był dokładnie taki, jaki jesteś. Dajemy każdemu możliwość życia w zgodzie z prawdą, bycia sobą i mówienia własnym głosem - i dajemy im do tego platformę.

 

WORK TOGETHER TO MAKE AN IMPACT.

Staramy się uczynić świat lepszym miejscem i zachęcić innych, aby robili to samo. Kierujemy się misją i wykorzystujemy siłę naszych ludzi, aby wywierać pozytywny wpływ na społeczności, w których żyjemy i pracujemy.

 

GAIN STABILITY, EXPAND POSSIBILITIES.

Świętujemy sukcesy i nagradzamy naszych pracowników za ciężką pracę, którą wykonują każdego dnia. Oferujemy świadczenia, dzięki którym będziesz zdrowy i szczęśliwy, takie jak płatny czas wolny i premie za polecanie pracowników. Dodatkowo oferujemy ciekawe dodatki, takie jak zniżki dla pracowników.

 

MAXIMIZE YOUR EXPERIENCE.

Cenimy otwartą, szczerą i konstruktywną rozmowę. Zachęcamy do wypowiadania się - i słuchamy, gdy to robisz. Poprzez MAX, naszą globalną społeczność, wykorzystujemy innowacyjne pomysły, doświadczenia i opinie naszych pracowników, aby kształtować i napędzać przyszłość Sitel Group.

 

Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie za pośrednictwem przycisku APLIKUJ.

 

W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. " Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).
 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;