Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Jeżeli chcesz pracować dla jednego z największych dostawców energii elektrycznej w kraju – TAURON Polska Energia S.A - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
- telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami
- diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązania problemów Klienta
- sprzedaż usług oraz produktów koncernu energetycznego
- wysokich umiejętności interpersonalnych oraz pozytywnego nastawienia do ludzi
- umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych, zadawania trafnych pytań oraz aktywnego słuchania
- motywacji do pracy oraz umiejętności pracy z Klientem
- dobrej znajomości obsługi komputera i aplikacji internetowych
- stałą, gwarantowaną podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – harmonogram jest ustalany indywidualnie
- wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty
- pracę w zgranym i przyjaznym zespole
- realne możliwości rozwoju w strukturach firmy
- bogaty pakiet socjalny/benefity/szkolenia
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.