Najnowsze oferty pracy

  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
  • Inżynier Wsparcia Klienta

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    OPIS STANOWISKA Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów oraz partnerów w zakresie produktów i usług firmy. Instalacja i uruchamianie urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z wymaganiami technicznymi. Prowadzenie szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych według...
  • Konsultant ds. produktów i wsparcia klienta

    Apator SA   Ostaszewo (pow. toruński, gm. Łysomice), k. Torunia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Opis stanowiska zapewnianie profesjonalnego wsparcia technicznego dla klientów w zakresie produktów i usług; prowadzenie szkoleń i warsztatów edukacyjnych dla użytkowników; realizacja uruchomień urządzeń, aplikacji i systemów u klientów; wykonywanie ekspertyz i analiz technicznych,...
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
  • Specjalista / Specjalistka Lokalnego Wsparcia Technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Zapewnianie sprawnego działania komputerów, urządzeń mobilnych i sprzętu peryferyjnego oraz wykonywanie podstawowych czynności serwisowych. Instalowanie i konfigurowanie urządzeń oraz wspieranie użytkowników w bieżącej pracy z oprogramowaniem biznesowym i specjalistycznym. Prowadzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Lokalnego Wsparcia Technicznego

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Wałbrzyska 46    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Lokalizacja biura: ul. Wałbrzyska 46, Warszawa Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę; Rekrutacja: zdalna; Praca: mobilna, na terenie Warszawy; Doświadczenie: 1-3 lata na podobnym stanowisku​ Zakres obowiązków: Obsługa i podstawowe serwisowanie sprzętu komputerowego, dbanie o jego prawidłowe...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
Zobacz więcej ofert pracy

Troubleshooting Agent with German

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O
podkarpackie
specjalista (mid)
praca zdalna
1039 dni temu
Troubleshooting Agent with German
woj. podkarpackie

At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital.

 

In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of opportunities for both professionals and graduates. You can expect five-star training, a chance to realize your career goals, and a range of benefits. Be Cognizant!

 

The Troubleshooting Agent will manage International Community in designated language, including: recruiting new experts, regularly engaging with current experts, managing experts’ statuses, sharing appropriate comms and product info, helping to prepare annual events for community experts. This function involves community and social media building relationships with community contributors to provide a delightful self-help experience and support that scales.

 

We offer:
  • Opportunity to be part of a global organization focused on development,
  • Open-minded and multinational environment,
  • Training & development opportunities including language courses,
  • Professional development and clear career path,
  • Full equipment and paid training provided from the first day of work,
  • Extensive benefits package: (LuxMed medical healthcare including dental care, life insurance, cafeteria benefits).
Responsibilities:
  • Checking quality of localization of webmaster content to be published on relevant local channels (Blogger, Twitter);
  • Developing technical expertise, and be a genuine, credible, and utterly charming ambassador to the ICS community;
  • Monitoring communities to identify trending issues or threads suitable for direct support;
  • Identifying  top user issues and relevant insights for your market and communicate those to the regional PSM;
  • Performing user feedback deep dive on specific market/language upon request.
  • Working closely with the other team members to meet client goals
  • Other activities assigned by the direct Manager
  • Working  closely with the other team members to meet client goals
  • Offering  suggestions on possible future team improvements
You have:
  • Graduation from university in any discipline; newly graduated candidates will also be considered
  • Bilingual skills with excellent level on the market support language (German Native Speaker) 
  • Good command of English language (min.B2) 
  • Relevant experience in website/online content creation/management
  • Experience in one or more of the following areas: Internet Industry, Search Engine Optimization (SEO), Developer Relations, Technical Communication and/or Web Development Google Ads and Analytics understanding as well as experience
  • Strong experience in analyzing, troubleshooting, and resolving user-reported issues
  • Good understanding of working with targets and meeting/exceeding client's needs

About our Candidate Privacy Statement: https://www.cognizant.com/careers_resources/Cognizant_Candidate_Privacy_Statement_English_version.pdf
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Poznaj

Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

Cognizant is a leading IT Services provider globally, transforming Clients' business, operating and technology models for the digital era. Headquartered in the US, Cognizant is ranked on the Fortune 500 and is consistently listed among the most admired companies in the world.At Cognizant, we celebrate diversity and inclusion across our workforce and with our partners, communities and fellow racing fans. That’s why, alongside the Aston Martin Cognizant Formula One team, we work in unison for a more inclusive future. All in, all welcome.

Podobne oferty

  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
  • Inżynier Wsparcia Klienta

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    OPIS STANOWISKA Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów oraz partnerów w zakresie produktów i usług firmy. Instalacja i uruchamianie urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z wymaganiami technicznymi. Prowadzenie szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych według...
  • Konsultant ds. produktów i wsparcia klienta

    Apator SA   Ostaszewo (pow. toruński, gm. Łysomice), k. Torunia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Opis stanowiska zapewnianie profesjonalnego wsparcia technicznego dla klientów w zakresie produktów i usług; prowadzenie szkoleń i warsztatów edukacyjnych dla użytkowników; realizacja uruchomień urządzeń, aplikacji i systemów u klientów; wykonywanie ekspertyz i analiz technicznych,...
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
  • Specjalista / Specjalistka Lokalnego Wsparcia Technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Zapewnianie sprawnego działania komputerów, urządzeń mobilnych i sprzętu peryferyjnego oraz wykonywanie podstawowych czynności serwisowych. Instalowanie i konfigurowanie urządzeń oraz wspieranie użytkowników w bieżącej pracy z oprogramowaniem biznesowym i specjalistycznym. Prowadzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Lokalnego Wsparcia Technicznego

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Wałbrzyska 46    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Lokalizacja biura: ul. Wałbrzyska 46, Warszawa Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę; Rekrutacja: zdalna; Praca: mobilna, na terenie Warszawy; Doświadczenie: 1-3 lata na podobnym stanowisku​ Zakres obowiązków: Obsługa i podstawowe serwisowanie sprzętu komputerowego, dbanie o jego prawidłowe...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...