Gomez to multibrandowe salony stacjonarne i internetowy dom mody gomez.pl oferujące odzież, obuwie, torebki i akcesoria najlepszych marek premium na świecie. W naszej ofercie znajdziecie najnowsze kolekcje marek takich jak: Red Valentino, Michael Kors, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Guess, Liu Jo, Calvin Klein, Pinko, Versace, Lagerfeld, Lauren Ralph Lauren, Lacoste i inne. Wierzymy, że ubranie jest integralną częścią każdego z nas – jest odzwierciedleniem naszej osobowości i charakteru. Kochamy modę i żyjemy nią. Chcemy wciągać naszych klientów i pracowników w pełną przygód podróż po stolicach mody na całym świecie, najnowszych trendach i nowatorskim designie. Wciąż nam mało, dlatego cały czas się rozwijamy powiększając ofertę o nowe marki i zmieniamy salony, bo dbamy o najwyższy komfort naszych klientów.
Aktualnie, w związku z dynamicznym rozwojem, do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:
- Przygotowanie oraz dbałość o ekspozycję towaru w salonie, aranżacja witryn oraz manekinów zgodnie ze standardami firmy
- Współpraca z działami marketingu, zakupów, handlowym
- Szkolenie i koordynowanie pracy zespołów salonów stacjonarnych w zakresie VM
- Analiza efektywności prowadzonych działań
- Raportowanie do Zarządu i koordynatora działu handlowego.
- Doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku w branży odzieżowej,
- Zainteresowanie modą oraz znajomość trendów,
- Zdolności plastyczne i zmysł estetyczny,
- Kreatywność i pomysłowość,
- Umiejętność pracy w zespole.
- Stabilne zatrudnienie w zgranym i otwartym na pomysły zespole,
- Bogaty pakiet benefitów: Karta MultiSport, pakiet socjalny (opieka medyczna),
- Atrakcyjne rabaty pracownicze na nasze kolekcje,
- Możliwość pracy z najlepszymi markami modowymi,
- Imprezy integracyjne i nagrody uznaniowe,
- Dla najlepszych możliwość dalszego rozwoju w ramach struktur Gomez.