Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Web Analyst

Cube Group S.A.

Świętokrzyskie

33 dni temu

Jesteśmy czołową agencją digital w Polsce i strategicznym partnerem w rozwoju – zarówno biznesu naszych Klientów, jak i ludzi, którzy z nami pracują. Łączymy ultranowoczesną strategię digital marketingową, analitykę i technologię. Działamy na światowym poziomie, już na ponad 50 rynkach (m.in. PLL LOT, Credit Agricole, Provident, Orange), i zgarniamy najważniejsze nagrody branżowe (MIXX Awards, Efekton Awards, Golden Arrow, Ranking Agencji „Media & Marketing Polska” , European Performance Marketing Awards, Ekomersy i Aulery). Sukces nam smakuje.
Osób, które nigdy nie stoją w miejscu i uwielbiają wygrywać. Jeśli chcesz z nami współtworzyć rynek reklamy internetowej, to jesteśmy dla Ciebie!
Web Analyst

Praca stała w jednej z siedzib CubeGroup: Warszawa (Puławska 99a) lub Gdańsk (Centrum Biznesu Zieleniak, Wały Piastowskie 1/715) lub możliwość pracy zdalnej na terenie całego kraju

 

Twoje zadania...
  • Optymalizacja współczynnika konwersji oraz działań digitalowych dla naszych Klientów
  • Monitoring KPI, przebiegu kampanii marketingowych oraz ścieżki użytkowników w serwisach internetowych
  • Przygotowywanie raportów i dashboardów
  • Przygotowywanie wniosków i rekomendacji w oparciu o dane. Ocena efektów wdrożonych rekomendacji
  • Formułowanie hipotez i testy A/B
  • Łączenie danych z narzędzi analityki webowej z innymi źródłami danych
  • Przygotowywanie podsumowań w postaci czytelnych rekomendacji i dashboardów
  • Praca w środowisku Google Marketing Platform

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...

  • Posiadasz min. 1 rok doświadczenia w analityce webowej, analityce użyteczności i ścieżek zakupowych w e-commerce oraz w optymalizacji współczynnika konwersji - i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach w tym zakresie
  • Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje, które okazują się prawdziwymi gamechangerami
  • Bardzo dobrze znasz Google Analytics oraz Google Marketing Platform
  • Umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji, potrafisz jasno i atrakcyjnie zaprezentować im swoje pomysły i rekomendacje
  • Znasz popularne na rynku narzędzia marketingowe np. Adobe Analytics (mile widziane),
  • Umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji,
  • Masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów
  • Znasz Python oraz masz doświadczenie w modelowaniu danych? Super, to będzie Twój dodatkowy atut,
  • Pracowałeś w SQLGoogle Big Query? Super, to będzie Twój dodatkowy atut :)

Nasze wsparcie:

  • Rozwój u lidera digital marketingu
    obsługującego topowe marki polskie i międzynarodowe
  • Możliwość szybkiego awansu
    zależnego od Twoich wyników w pracy
  • Udział w strategicznych projektach agencji,
    przestrzeń do rozwoju i realizacji własnych inicjatyw
  • Status Google Premier Partner
    szkolimy się z Google, testujemy nowości przed innymi :)
  • Interdycyplinarna współpraca z ekspertami
    z różnych obszarów, m.in. SEO, Content marketing, Programmatic, E-mail, Afiliacja, Analityka, Martech
  • Zespół ekspertów od performance'u z różnych branż,
    zarazimy Cię pasją do digitalu oraz e-commerce - i nie tylko
  • Lokalizacja biura
    Warszawa – Mokotów, blisko dwóch parków i skwerów, możliwość czasowej pracy zdalnej z biura w Gdańsku :)
  • Oraz
    wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy (UP lub B2B), umiejętności i doświadczenia, opieka medyczna, multisport, dni zdalne

JAK WYGLĄDA REKRUTACJA:

  • Analiza aplikacji. Nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.
  • Wstępna rozmowa telefoniczna. Jeśli Twoje zgłoszenie przejdzie II etap, skontaktujemy się z Tobą, żeby porozmawiać o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
  • Rozmowa z przyszłym Managerem. Sprawdzimy Twoją wiedzę merytoryczną. W tak dynamicznej i wymagającej branży to ważne. To również czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!
  • Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
  • Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)
Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Cube Group S.A. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”

W przypadku zainteresowania udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy dodatkowo o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Cube Group S.A. dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”
Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Marketingu 
Specjalista ds. Marketingu to osoba, która planuje, koordynuje i kontroluje wszystkie działania marketingowe przedsiębiorstwa. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: analizowanie efektywności trade marketingowej i wyników sprzedaży w firmie, planowanie i realizacja kampanii PR dla głównych marek firmy, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych) ...
Praca Specjalista ds. Marketingu