Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:
Zadania:
• Obsługa pierwszej linii kontaktu: przyjmowanie, rejestrowanie, analizę i klasyfikację zgłoszeń od pracowników firmy
• Wsparcie techniczne dla pracowników firmy
• Usuwanie doraźnych problemów związanych z działaniem oprogramowania i sprzętu IT
• Współpracę z działami serwisowymi i helpdesk dostawców sprzętu i usług IT
• Udział we wdrożeniach nowych rozwiązań informatycznych
Nasze oczekiwania:
• Miłe widziany status studenta (profil IT)
• Doświadczenie minimum 6 miesięcy w HD
• Język angielski (B2-C1)
• Gotowość do podjęcia pracy od zaraz
• Dokładność, skrupulatność
Oferujemy:
• Pracę w międzynarodowym środowisku
• Możliwości rozwoju
• Umowę o pracę tymczasową
• Pakiet benefitów
• Pyszną kawę, duuużo kawy!