Grupa SCHIEVER POLSKA jest przedsiębiorstwem rozwijającym sieć hipermarketów AUCHAN i bi1. Podstawą naszego sukcesu jest satysfakcja klientów, którym zapewniamy najlepsze produkty o relatywnie niskich cenach i profesjonalną obsługę. Do naszej Centrali poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Miejsce wykonywania pracy:
Czeladź / Racibórz / Bielsko-Biała
- Zarządzanie zespołem Service Desk (pierwsza linia wsparcia)
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi IT
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami wewnętrznymi
- Udział w projektach
- Doświadczenie w zarządzaniu eksploatacją systemów informatycznych
- Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi wspomagających pracę działu Service Desk
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy podległego zespołu
- Znajomość budowy i konfiguracji sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych
- Znajomość konfiguracji systemów operacyjnych oraz oprogramowania biurowego firmy Microsoft
- Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych
- Odporność na stres i sytuacje konfliktowe
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej oraz komunikację ze współpracownikami
- Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Prawo jazdy kategorii B
- Doświadczenie w zarządzaniu budżetem IT
- Znajomość metodologii ITIL
- Znajomość systemów specyficznych dla handlu detalicznego
Zatrudnionym osobom oferujemy ciekawą pracę, przyjazną atmosferę, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu.
Poznaj
Schiever Polska Sp. z o.o.
W Schiever POLSKA budujemy relacje oparte na naszych 3 wartościach: Szacunek, Energia i Niezależność. Promujemy równość w miejscu pracy poprzez politykę równych szans oraz przeciwdziałanie dyskryminacji.