Twój zakres obowiązków bezpośrednia współpraca z producentem systemu informatycznego użytkowanego przez firmę; analiza działalności działu księgowego firmy w celu określenia nowych potrzeb i oczekiwań; zgłaszanie do producenta systemu napotkanych problemów w pracy systemu, potrzeb...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta, Projektowanie kuchni wraz z wyceną, Prezentacja projektów, Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli kuchennych oraz terminów ich realizacji.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Rozładunek dostaw i przyjęcie towaru; Przygotowanie oraz wydanie towarów; Dbałość o powierzony towar i mienie firmy.
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
Twój zakres obowiązków Budowanie portfolio produktowego i współtworzenie kategorii asortymentowych z producentami mebli; Przygotowanie i wdrażanie strategii wprowadzania produktów na rynek; Udział krajowych i międzynarodowych targach branżowych; Ścisła współpraca z dostawcami oraz...
Twój zakres obowiązków Będziesz mieć realny wpływ na rozwój pracowników Agata S.A.; Będziesz uczestniczyć w wielu ciekawych projektach HR, w tym będziesz tworzyć i prowadzić szkolenia dla pracowników, realizować działania EB, szukać nowych sposobów na rekrutację pracowników i...
Opis stanowiska Analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych; Analiza i weryfikacja sald kont rozliczeniowych z tytułu podatków (PIT, CIT, VAT), ubezpieczeń i wynagrodzeń; Udział w przygotowaniu rozliczeń podatkowych Spółki – JPK_VAT, CIT, podatek u źródła, podatek od...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie analizy sprzedaż przełożonym (Dyrektor oraz Zastępca Dyrektora); Wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników; Tworzenie grafików pracy; Odpowiedzialność za pracę podległego zespołu...