Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Administrator Biura / Tłumacz

Globetek Sp. z o.o.

Zachodniopomorskie

9 dni temu

Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki, pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.

Globetek Sp. z o.o. to firma świadcząca usługi w zakresie rekrutacji kadry inżynierskiej, menedżerskiej dla międzynarodowych firm z branży energetycznej, petrochemicznej oraz budownictwa i produkcji przemysłowej. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko – Administrator Biura/Tłumacz dla naszego klienta z branży przemysłowej.

Administrator Biura / Tłumacz
Zakres obowiązków:
  • Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Budowy
  • Wsparcie kierownika budowy i zespołu budowy we wszystkich zadaniach administracyjnych
  • Tłumaczenia podczas spotkań/narad
  • Organizowanie spotkań zgodnie z życzeniem Kierownika Budowy
  • Prowadzenie dokładnego rejestru korespondencji
  • Sporządzanie cotygodniowego raportu dla Kierownika Budowy
  • Zarządzanie i tłumaczenie dokumentacji budowy
  • Zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną
  • Administracja strony internetowej
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w pracy w biurze budowy lub w przemyśle
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Doskonała organizacja pracy
  • Biegła praktyczna znajomość pakietu Ms Office

Przesyłając CV w odpowiedzi na powyższe ogłoszenie jednocześnie oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję Politykę Prywatności Globetek Sp. z o.o., zamieszczoną na stronie www.globetek.pl.

Oświadczam również, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Globetek Sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie 41-506, ul. Leśna 83, dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnie trwających i przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.), w tym na udostępnianie ich w powyższym zakresie klientom Globetek Sp. z o.o.

Rozumiem ponadto, że podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne oraz ze posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawiania, zmieniania oraz modyfikowania - zgodnie z przepisami ww. Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, a zgoda na przetwarzanie moich danych może być przeze mnie odwołana w każdym czasie.

Poznaj

Globetek Sp. z o.o.

Dlaczego warto wybrać Globetek?

Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Współpracuje z największymi firmami budowlanymi oraz produkcyjnymi, głównie z branży energetycznej i  petrochemicznej, pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.

Z sukcesem realizuje wymagające projekty rekrutacyjne i doradcze w oparciu o innowacyjne narzędzia i doświadczenia zespołu profesjonalistów. Dzięki temu cieszy się uznaniem Klientów i zaufaniem rekrutowanych Pracowników. Stale dba o najwyższą jakość świadczonych usług oraz najlepsze warunki zatrudnienia. Globetek jest jedną z nielicznych agencji, która dedykuje swoje usługi ściśle określonym sektorom przemysłu. Konsultanci specjalizują się w rekrutacji do branż:energetyka, nafta i gaz, odnawialne źródła energii, produkcja, transport i spedycja, budownictwo infrastrukturalne i komercyjne. Dzięki doświadczeniu oraz rozumienie potrzeb przedsiębiorstw tych sektorów jest wyjątkowym partnerem w biznesie.

Proces rekrutacji w Globetek

Krok Przesłanie CV do Globetek
Krok Wstępny wywiad telefoniczny
Krok Spotkanie z rekruterem Globetek
Krok Pierwsze spotkanie z pracodawcą
Krok Kolejne spotkanie z pracodawcą
Krok Finał
Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych