Twój biznes – nasze doświadczenie i tradycja.
Przejdź na swoje i otwórz placówkę agencyjną PKO Banku Polskiego.
- Myślisz o własnym biznesie?
- Chcesz zyskać niezależność, a jednocześnie bazować na sprawdzonym i dochodowym modelu biznesowym?
- Preferujesz współpracę z zaufaną instytucją?
- Zależy Ci na atrakcyjnej ofercie produktowej oraz logo
- jednego z największych banków w Polsce?
DOŁĄCZ DO NAS!
ZOSTAŃ AGENTEM PKO BANKU POLSKIEGO I WSPÓŁPRACUJ
Z JEDNĄ Z NAJWIĘKSZYCH INSTYTUCJI FINANSOWYCH W POLSCE.
DLACZEGO WARTO ZOSTAĆ AGENTEM PKO BANKU POLSKIEGO?
Rozpoczynasz współpracę
z Bankiem ze 100-letnią tradycją.
Zyskujesz bieżące wsparcie
i opiekę pracowników terenowych oraz profesjonalny helpdesk.
Dołączasz do grona
prawie 500 Agentów w całej Polsce.
Otrzymujesz wsparcie
marketingowe oraz oznakowanie
wewnętrzne i zewnętrzne agencji.
Możesz wypracować
atrakcyjne zyski.
Masz zapewnione profesjonalne
szkolenia z zakresu sprzedaży oraz
produktów i usług bankowych
oferowanych w agencji.
Sam decydujesz
o prowadzeniu agencji
i zatrudnianiu pracowników.
Rozwijasz swój własny biznes
we współpracy z silną marką
i zespołem doświadczonych
ekspertów.
TA PROPOZYCJA JEST DLA CIEBIE JEŻELI SPEŁNIASZ PONIŻSZE KRYTERIA:
- wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe)
- niekaralność oraz pełna zdolność do czynności prawnych
- brak zaległości w opłatach wobec ZUS, US i innych instytucji państwowych
- gotowość do poniesienia inwestycyjnych nakładów finansowych na otwarcie i wyposażenie agencji
- minimum 2-letnie doświadczenie w banku lub innej instytucji finansowej oraz obsłudze klienta
- osobiste zaangażowanie i umiejętności w zakresie nadzorowania nad prowadzoną działalnością pod kątem m.in. zarządzania ludźmi, rekrutacji pracowników, czy odpowiedzialności formalnej za agencję
- komunikatywność, orientacja na cele, przedsiębiorczość, otwartość
- wysokie zdolności sprzedażowe, kreatywność w pozyskiwaniu nowych klientów
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników