Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.
Nasz klient jest światowym liderem w przetwórstwie żywności. Ich działania skupiają się m.in. na analizie procesów biznesowych, przygotowaniu danych, tworzeniu interaktywnych raportów, a także developmencie i utrzymaniu kluczowych aplikacji. Współpracują z firmami na całym świecie.
Opis stanowiska:
Analityk Integracyjny dołączy do zespołu rozwijającego rozwiązania integracyjne oparte na platformie TIBCO. Do zadań pracownika należeć będą: analiza oraz ustalanie wymagań, praca z ekspertami w różnych lokalizacjach firmy, menedżerami, zespołami: deweloperskim, QA, a także z podmiotami zewnętrznymi. Analityk będzie także zaangażowany w analizę modeli danych, ustalanie mapowań, walidację rozwijanych rozwiązań oraz wsparcie na drugiej linii.
Zakres obowiązków:
- Ustalaniem wymagań we współpracy z ekspertami domenowymi oraz podmiotami zewnętrznymi
- Uzgadnianiem interfejsów, określaniem mapowań i translacji
- Analizą zaawansowanych modeli danych integrowanych systemów
- Sporządzaniem dokumentacji i specyfikacji technicznej
- Analizą, oceną oraz walidacją danych i rozwiązań
- Budowaniem wiedzy o domenach biznesowych w których osadzone są integrowane systemy
- Wsparciem dla rozwiązań produkcyjnych (druga linia wsparcia)
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w przeprowadzaniu analiz dużych systemów biznesowych
- Dobra znajomość metod budowania modeli danych
- Doświadczenie w uzgadnianiu interfejsów, definiowaniu mapowań oraz translacji
- Dobra znajomość / doświadczenie w projektach integracji systemów oraz transportu danych (ETL)
- Umiejętność sprawnego poruszania się w SQL, Excelu, CSV oraz XML
- Umiejętność priorytetowania zadań w środowisku wielu aktywnych projektów
- Umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi wymogami
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
- Znajomość tematyki rynków towarowych, transakcji giełdowych, finansów lub księgowości
- Doświadczenie w pracy z systemami opartymi o kanoniczny model danych
Firma oferuje:
- Elastyczną formę współpracy: umowa o pracę lub B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie + roczne bonusy
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego (budżet szkoleniowy)
- Pracę przy rożnych projektach, dla klientów z całego świata
- Elastyczne godziny pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie do karty Multisport (50%)
- Możliwość pracy 100% zdalnej podczas pandemii, potem praca częściowo zdalna