Dla naszego kluczowego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko :
Specjalista ds. Obsługi Klienta - Infolinia przychodząca
Miejsce pracy: Elbląg
Jeśli chcesz powrócić do aktywności zawodowej lub też rozpocząć karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynku to jest to praca dla Ciebie! :)
Oferujemy:
- Stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy;
- Pracę zdalną;
- Premiowanie dobrych wyników;
- Przyjazną atmosferę pracy;
- Zniżki na usługi w sieci operatora
- Benefity pracownicze: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne Medicover, karty Multisport.
Zadania:
- Czynności operacyjne związane z obsługą klienta;
- Udzielanie klientom telefonicznych informacji;
- Doradztwo w zakresie usług na kartę;
- Zarządzanie usługami klienta;
- Diagnostyka problemów, bieżące wsparcie techniczne.
Wymagania:
- Podstawowa znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office;
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane;
- Komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- Dyspozycyjność w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli
- Praca w godzinach 6:00-23:00- Ty wybierasz kiedy chcesz pracować!
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.