Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
- umowa zlecenie / UOP,
- płatne szkolenie wdrożeniowe,
- dogodną lokalizację w Warszawie,
- szereg profesjonalnych szkoleń,
- pakiet benefitów,
- konkursy motywacyjne,
- wyjścia integracyjne,
- wyjątkową atmosferę pracy.
- rozwiązywać problemy techniczne oraz merytoryczne klienta,
- obsługiwać infolinię połączeń przychodzących oraz wiadomości mailowych,
- budować dobre relacje z Klientem,
- rozwijać się dzięki szkoleniom.
- lubisz pracę z Klientem,
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (mile widziane),
- jesteś osobą odpowiedzialną,
- posiadasz zdolności szybkiego uczenia się,
- cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,
- chcesz zdobyć doświadczenie…
- …to czekamy na Ciebie.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.