Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Jeżeli chcesz pracować dla jednego z największych operatorów sieci komórkowej w kraju –
ORANGE POLSKA S.A. - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Zakres obowiązków:
- telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami,
- obsługa dokumentacji zawiązanej z windykacją polubowną,
Od kandydatów oczekujemy:
- gotowości do podjęcia stałej pracy
- dobra organizacja czasu pracy,
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem,
- bardzo dobra obsługa pakietu Office,
- dyspozycyjność do pracy na pełny etat,
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność,
- sumienność,
- pracę od zaraz;
- umowę zlecenie,
- stałą, gwarantowaną podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – harmonogram pracy jest ustalany indywidualnie,
- bogaty pakiet socjalny/benefity/szkolenia,
- wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty,
- pracę w zgranym i przyjaznym zespole,
- realne możliwości rozwoju w strukturach firmy.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.